Tunteita ja Tuoksuja/tietääkö kukaan

Tietääkö kukaan jatkuuko Tunteita ja Tuoksuja syksyllä?
Jos tätä sarjaa olisi alettu esittää Suomessa ennen Kauniit ja Rohkeat -sarjaa ei viime mainitusta olisi takuulla Suomessa niin innostuttu.

20

8977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

Ei jatku. Olen kanssasi samaa mieltä, Y&R ON juonikuvioiltaan ja hennkilöhahmoiltaan monipuolisempi sarja, koukuttaa ihan toisella tavalla kuin muut saippikset.. Pitäis varmaan pistää mtv3:lle palautetta. Tai etsiä taivaalta ko. sarjaa esittävä amerikkalaiskanava?!

• koukussa

Inhoan yleensä kaikkia saippuasarjoja, mutta tuota sarjaa tuli kateltua, jos oli vapaapäivä, iltavuoro tai yövuoro. Oli ihan mukava sarja, huomattavasti enemmän mielenkiintoisia henkilöhahmoja ja mikä parasta....suuremmat piirit! Ottaa kyl pahasti pannuun. Laittakaahan vaan palautetta työkin.

• fani-TV

Laitoin palautetta jo varmaan kuukausi sitten, ei tullut vain vastausta. Perustelevat sarjan lopettamista vain sillä, että joskus on uudistettava kanavan ilmettä, ei pelkästään matalahkoilla katsojaluvuilla.

Mutta mitä uudistamista se sellainen on, että Tunnarit lopetetaan ja tilalle laitetaan uusintoina jotain vanhoja sarjoja? Jo on järkeä maikkarilla!? Ilmeen uudistamista? Tunnarit oli uusia - ei uusintoja.

Kaikki joukolla panemaan palautetta MTV3:lle!!! Voitaisiin vaikka kertätä 200 000 nimen adressi. Nelonen voisi ryhdistäytyä ja ruveta näyttämään sarjaa syksyllä esim. samaan aikaan kun maikkarilla näytetään Kauniita ja rohkeita. Nähtäisiin sitten mielenkiinnolla, kun maikkarilta tippuu katsojaluvut - tai sitten ei.

• mielummin tunnarit kuin kau...
        fani-TV kirjoitti:

Laitoin palautetta jo varmaan kuukausi sitten, ei tullut vain vastausta. Perustelevat sarjan lopettamista vain sillä, että joskus on uudistettava kanavan ilmettä, ei pelkästään matalahkoilla katsojaluvuilla.

Mutta mitä uudistamista se sellainen on, että Tunnarit lopetetaan ja tilalle laitetaan uusintoina jotain vanhoja sarjoja? Jo on järkeä maikkarilla!? Ilmeen uudistamista? Tunnarit oli uusia - ei uusintoja.

Kaikki joukolla panemaan palautetta MTV3:lle!!! Voitaisiin vaikka kertätä 200 000 nimen adressi. Nelonen voisi ryhdistäytyä ja ruveta näyttämään sarjaa syksyllä esim. samaan aikaan kun maikkarilla näytetään Kauniita ja rohkeita. Nähtäisiin sitten mielenkiinnolla, kun maikkarilta tippuu katsojaluvut - tai sitten ei.

lisää palautetta paikkarille. Risuja.

• minäminä
        fani-TV kirjoitti:

http://torrentmatrix.com/index.php?cat=21

• tiina

• minäminä
        tiina kirjoitti:

Niin mikä toi osoite on, kenen ylläpitämä ja maksaako mitä? Klikkasin, eikä oikein anna itsestään tietoja, ennenkuin rekisteröityy..

no en mä tiedä kenen ylläpitämä se on, mutta ladannu oon sieltä jo vaikka kuinka paljon... hyvä että on tommosia sivuja... :) mitään ei maksa!

ohjelmien lataamiseen tarvitset ilmaisen BitTorrent ohjelman, jonka saat esim. täältä:
        http://www.supernova.org/

• minäminä kirjoitti:

no en mä tiedä kenen ylläpitämä se on, mutta ladannu oon sieltä jo vaikka kuinka paljon... hyvä että on tommosia sivuja... :) mitään ei maksa!

ohjelmien lataamiseen tarvitset ilmaisen BitTorrent ohjelman, jonka saat esim. täältä:
        http://www.supernova.org/

En minä tiedä saanko ladattua tuollaisia, mutta
        voinhan kokeilla. Jo vuosi-pari sitten oli takaisku kun tuosta noin vaan jättivät pari vuotta Tunteita ja Tuoksuja näyttämättä ja nyt sitten tämä. Enkö saa koskaan tietää palaako Malcolm vielä, Onnistuvatko Victor ja Nikki saamaan vielä kerran toisensa jne.
        Ei tämmöstä saisi ihmisille tehdä. Narrataan seuraamaan sarjaa ja sitten lopetetaan.
        Nauhalle minunkin se piti aina laittaa ellen ollut lomilla, mutta muistaakseni se joskus aikoinaan tuli hiukan siedettävämpään aikaan.
        Kohta ei ole muuta kuin TosiTV. Ei tarvi digiboksia tätä menoa hankkia.

• fani-TV
        äimänkäetär50 kirjoitti:

En minä tiedä saanko ladattua tuollaisia, mutta
        voinhan kokeilla. Jo vuosi-pari sitten oli takaisku kun tuosta noin vaan jättivät pari vuotta Tunteita ja Tuoksuja näyttämättä ja nyt sitten tämä. Enkö saa koskaan tietää palaako Malcolm vielä, Onnistuvatko Victor ja Nikki saamaan vielä kerran toisensa jne.
        Ei tämmöstä saisi ihmisille tehdä. Narrataan seuraamaan sarjaa ja sitten lopetetaan.
        Nauhalle minunkin se piti aina laittaa ellen ollut lomilla, mutta muistaakseni se joskus aikoinaan tuli hiukan siedettävämpään aikaan.
        Kohta ei ole muuta kuin TosiTV. Ei tarvi digiboksia tätä menoa hankkia.

Sen tiedän, että malcolm tulee takaisin, tais siis on jo tullut. Nikki ja Victor ovat saaneet toisensa, nyt jos muutama jakso vielä tänä keväänä olisi nähty niin isot häät oltaisiin saada katsoa.

Nyt palautevyöry maikkarille ja samoin Neloselle, että ottaisi sarjan ohjelmistoonsa!!!

• fani-TV kirjoitti:

Sen tiedän, että malcolm tulee takaisin, tais siis on jo tullut. Nikki ja Victor ovat saaneet toisensa, nyt jos muutama jakso vielä tänä keväänä olisi nähty niin isot häät oltaisiin saada katsoa.

Nyt palautevyöry maikkarille ja samoin Neloselle, että ottaisi sarjan ohjelmistoonsa!!!

Mihin niitä palautteita voi jättää?
        Samalla voisi pyytää ohjelmistoon LA Law, ja kerrankin saisivat lähettää kaikki jaksot alusta loppuun.

• tulevasta
        fani-TV kirjoitti:

Entä Sharon ja Nick miten Sharonin käy Diegon kanssa? Ja entä Dianen, Jackin sekä Phyllisin yhteispeli miten tulee käymään?

• fani-TV
        äimänkäetär50 kirjoitti:

Mihin niitä palautteita voi jättää?
        Samalla voisi pyytää ohjelmistoon LA Law, ja kerrankin saisivat lähettää kaikki jaksot alusta loppuun.

Maikkarille palautetta esim. www.mtv3.fi/palaute

ja nelosella www.nelonen.fi ja sieltä yläpalkista "kaikki nelosesta" löytyy linkki palautesivuille. Nyt kaikki joukolla tykittämään niitä.

• tulevasta kirjoitti:

Entä Sharon ja Nick miten Sharonin käy Diegon kanssa? Ja entä Dianen, Jackin sekä Phyllisin yhteispeli miten tulee käymään?

Annan kyllä palautetta. Kyllä tällaiselle sarjalle pitäisi olla tilaa siinä missä Kauniille ja rohkeillekin.
        Ihan liikaa on sarjoja sillä reseptillä, että "sano sinä nyt jotain hauskaa, ja sitten nauretaan". En osaa muuta kuin odottaa seuraava naurunpyrskähdystä. Eikö ihminen saa itse päättää milloin nauraa. Ääntäkään ei viitseis laittaa kokonaan pois, silloin ei aina tiedä kuka puhuu.
        No tällä hetkellä en seuraa näistä valmiiksi nauretuista mitään. Viimeksi taisin seurata "Perhe on pahin". Sen parhaimmat jutut on jääneet mieleen vuosikausiksi. Naurukaan siinä ei niin haitannut, koska se tosissaan oli hauska.

• blackmagictiger
        äimänkäetär50 kirjoitti:

Annan kyllä palautetta. Kyllä tällaiselle sarjalle pitäisi olla tilaa siinä missä Kauniille ja rohkeillekin.
        Ihan liikaa on sarjoja sillä reseptillä, että "sano sinä nyt jotain hauskaa, ja sitten nauretaan". En osaa muuta kuin odottaa seuraava naurunpyrskähdystä. Eikö ihminen saa itse päättää milloin nauraa. Ääntäkään ei viitseis laittaa kokonaan pois, silloin ei aina tiedä kuka puhuu.
        No tällä hetkellä en seuraa näistä valmiiksi nauretuista mitään. Viimeksi taisin seurata "Perhe on pahin". Sen parhaimmat jutut on jääneet mieleen vuosikausiksi. Naurukaan siinä ei niin haitannut, koska se tosissaan oli hauska.

2000-2001 katsoin sarjaa ekan kerran.sitten tuli taukoa jonkun vertaa ja sen jälkeen jatkoin taas paska jos sarja jaa kesken.

• .vaiva

Sehän löytyy Soaplandista

• AitoSkebujebu

Miksi nähdä vaiva. Sehän löytyy Soaplandista.

• Malla 2

Tunteita ja Tuoksuja on tullu koko viikon 7.1.2008 lähtien ja jatkaa siitä mihin se toukokuussa 2005 jäi.

• Eräs vaan

On niin pitkä aika edellisistä jaksoista, että on
        unohtunut Phyllisin historia. Voisiko joku kertoa?

• Vanha ja vakaa

Onko nyt näytettäviä jaksoja nähty aikaisemmin Suomessa?

• huonomuistinen
        Vanha ja vakaa kirjoitti:

Onko nyt näytettäviä jaksoja nähty aikaisemmin Suomessa?

Jeesatkaa joku! Katselin sarjaa tiiviisti silloin kun se Suomessa viimeksi tuli (oliko kevät -05?), mutta nyt olen vuosien saatossa täysin unohtanut, että mitä siinä tapahtui ennen taukoa? Esim. Sharonille?
        Nyt en ole oikein päässyt takaisin jyvälle, kun tauon jälkeen ensimmäiset pari jaksoa jäi vielä katsomattakin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe