Vapaa kuvaus

Olen pirteä 50 ylittänyt yksinhuoltaja/virkanainen. Harrastan pyöräilyä ympäri vuoden, lenkkeilyä koiran kanssa ja hyötyliikuntaa muutenkin. Matkustelen myös paljon. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

50

1. Tunteita ja Tuoksuja/tietääkö kukaan

Tietääkö kukaan jatkuuko Tunteita ja Tuoksuja syksyllä? Jos tätä sarjaa olisi alettu esittää Suomessa ennen Kauniit ja R
    Tv-sarjat
    20
    8978
  2. Mistä halvalla pellettiä?

Haluaisin kokeilla miten se pelletti takassani palaa. Saisiko jostain täältä Turun seudulta jonkun koe-erän halvalla?
    16
    3857
  3. Junailua USA:ssa

Onko joku matkustellut junalla USA:ssa. Tarkoitus olisi ensi vuonna kokeilla. Mutta jos jollain on jo jotain kokemuksia
    Junat ja Interrail
    3
    3090
  4. Otoskleroosileikkauksen jälkeen

Kun tamponit ja tikit poistettiin, huomasin ensimmäisenä että ihmisten jaloista lähti ääni, kun ne kopisivat lattiaan??
    Kuulo
    5
    2482
  5. Matka Emmerdaleen

Matkapojilla täältä Turusta näyttäisi olevan matka Emmerdaleen 30.6. Olen luultavasti siihen aikaan toisella matkalla, m
    Emmerdale
    2
    2369
  6. Emmeri alusta

Minusta Emmerin vois laittaa tulemaan alusta, siis jotain 30 vuoden takaa. Tulee sieltä TV.stä paljon tyhmempääkin. Tänä
    Emmerdale
    13
    1155
  7. Viemärin haju WCstä

Muutin juuri ok-taloon. 2 kertaa kävin katsomassa ja kuntokartoituksessa olin mukana, mutta vasta muutossa huomasin oud
    6
    880
  8. Ruis-Rock 1970

Oliko kukaan paikalla? Muistan miten itse innokkaana menin ko. tapahtumaan muistaakseni elokuussa 1970. Olin vain aika p
    50 plus
    9
    699
  9. Pitäisi saada kissa vaan..

..millainen kissa. Rotukissa vai maatiainen. En oikeastaan tiedä roduista mitään. Kissan pitäisi tulla toimeen koiran k
    Yleistä kissoista
    6
    639
  10. Koirankoulutusta Kaarinassa???

Eli yksinkertainen kysymys, onko Kaarinassa toimivaa koirankoulutusryhmää, jonne voisi mennä mukaan pienen koiran kanssa
    Koirien kouluttaminen
    5
    570
  11. Englannin maaseutu ja Lontoo

Olen lähdössä kuukauden päästä (29.6.)mielenkiintoiselle bussimatkalle reittinä Turku-Tukholma-Lyypekki-Zuthpen-Dunkerqu
    Englanti
    2
    535
  12. Laattojen soveltuvuus vanhaan saunaan

Ostamani omakotitalon pihapiirissä on pahuuden vallassa oleva vanha sauna. Kiuaskin on hävitetty. Mutta voisi sitä minus
    Lattiat
    3
    476
  13. Kuuntelen radiota

Käytän kännykkää puhumiseen, viestien lähettämiseen, radion kuunteluun ja herätykseen. Mitään muuta en oikeastaan tarvi.
    Mobiililaitteet
    3
    315
  14. Noin 5-vuotias Helkaman pyykinpesukone

Kannattaako korjauttaa? Viat: pesee huonosti, mahtaakohan lämmittää vettä enää, kaikki ohjelmat eivät lähde käyntiin, hu
    Kodinkoneet
    6
    235
  15. Jouluapua

Nyt on kaikilla mahdollisuus kääriä lahjoja lapsille, jotka näin ehkä saavat elämänsä ensimmäisen lahjan. Lähempiä tieto
    Lähetystyö
    1
    228
  16. Maailman ympäri ensi vuonna?

Kukaan kiinnostunut? Olen 60 nainen.
    Matkaseuraa
    8
    217
  17. Mies n. 60 v Piikkiö

Siitä on yli 20 v, kun tapasimme EG:llä. Olin kesäleski, sinä olit vapaa. Sanoin että olet yhtä paljon minua vanhempi, k
    Etsintäkuulutus
    0
    212
  18. Tilaisuus auttaa

Nyt kaikilla on tilaisuus auttaa käärimällä joululahja lapselle, jolle se on ehkä elämän ensimmäinen lahja. Lisätietoa o
    Maailman menoa
    1
    140
  19. Milanon maailmannäyttely

Ihmettelen etteivät matkatoimistot kilvan ota ohjelmaansa Milanon maailmannäyttelyä. Muutama matka löytyy, mutta niissä
    Eurooppa
    1
    68