Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
emmauspikachu
profiilit
emmauspikachu
emmauspikachu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
134
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Helppoa kuin heinänteko, minkä takia mun ei tarvitse antaa mun mukuloiden katsoa kyseistä sarjaa. :D Tässä syyt:
1) Ei omia lapsia
2) Miulla ei näy Juniori
Kaiken lisäks viimeksi mainitun syyn takia en ole koskaan kattonutkaan yhtäkään jaksoa Unelmatarhasta, mitä nyt olen siitä mainoksia nähnyt. Eikä tarvitse kärsiä lastenohjemista vielä pitkään aikaan, kunnes hankin omia lapsia. :)
17.10.2012 23:27
Max sanoo mielestäni sen verran selvästi "...tai hoopolta näyttää!", ei "homolta näyttää". Suosittelisin kuuntelemaan jatkossa vaikka muutaman kerran läpi tietty kohta, jos kerran olevinaan kuulee ihan muuta kuin pitäisi. :)
17.10.2012 23:20
Tuli just mieleen, että olisiko Daisuken ääninäyttelijä ollut mahdollisesti myös Halinalleissa? Meillä oli yks Halinalle-video, jota on tullut joskus katottua. Tosin kyseisen Halinalle-videon nimeä en ikävä kyllä muista. ^^''
17.10.2012 23:10
Mulle tuli mieleen Daisuken suomenkielisestä puheesta mieleen Smurffit tai vastaava sarja, jossa on ollut sama ääninäyttelijä kuin tuossa Hopeanuoli-pätkässä Daisukella. En tosin muista, oliko kyseinen ääninäyttelijä just Smurffeissa, mutta jossain piirretyssä se oli, mutta en saa päähäni missä. >.
17.10.2012 23:06
Kyl se loppu tuossa alkuvuodesta, ainakin se lehti, jos sitä meinasit. :) TV-sarjaa en ole nähnyt tulleen telkkarista pariin vuoteen.
17.10.2012 22:44
Hämärästi vaikuttaisi tutulta, kun kävin googlaamassa Googlen kuvahaussa, mutta en ainakaan muista nähneeni.
17.10.2012 22:40
Itekin muistan sarjan, mutta nimi ei vain muistu mieleen. ^^'' Siitä on liian kauan, kun tuota sarjaa tuli katottua. ._.
17.10.2012 22:28
Ja oletteko mahdollisesti huomanneet, että aloittaja on kirjoittanut viestinsä 4 vuotta sitten? XD Itse huomasin vasta äsken. :'D
17.10.2012 22:16
Itse olen tilannut muutaman kerran Urumista tuotteita ja olen tyytyväinen. Mitä postituskuluihin tulee, ne riippuu siitä, millä tavoin haluaa ne lähetettävän. Eli ottaako postiennakon, luottokortin vai pankin.
Ja tiedoksi nimimerkeille "Kumainu" ja "akatsuki114": Jos ei kelpaa, niin voi voi. Ehkä ei kannata tilata jatkossa, jos ei jostain syystä miellytä. Tai vain laittaa palautetta Urumille, jos kerran potuttaa noin paljon. Urumin sivun alareunasta löytyy "Palaute" ja yhteystiedot, joista voitte kirjoittaa palautetta annettujen yhteystietojen avulla. :)
17.10.2012 22:14
Ihan mukavaa, kun täältä löytyy lisää samanhenkistä porukkaa. :D
15.10.2012 22:42
Lisäks noissa mangaoppaissa on jotain ohjeita silmien piirtämiseen. Luulisi kirjastosta löytyvän niitä, joten kannattaa ainakin käydä kurkkaamassa. :)
12.10.2012 22:17
Tännehän on tullut kivasti viestejä, kun viimeksi kävin täällä. XD
12.10.2012 22:14
Itselleni tulee mieleen just Soul Eater ja Kuroshitsuji, vaikkakin kukaan mun tutuista ei niitä suositelleetkaan. XD Ostin ekat osat pelkästään mainosten perusteella, joita näin tilaamani JapanPop-lehden sivuilla.
Soul Eater: Piirosjäljessä ei valittamista, mutta ei vaan natsannut. Varsinkin ekassa osassa tuntui olevan liikaa ns. pervoilua erilaisissa kohtauksissa, jotka mukamas yrittävät (?) olla hauskoja. Jopa isorintainen noita alkoi olla jo liikaa mun makuun, varsinkin kun kyseinen noita yritti iskeä Soulia tunkemalla Soulin naamaa noidan rintojen väliin. Ja idea "napataan 99 sielua ja yhden noidan sielu, niin muutun mahtavaksi Kuoleman aseeksi" ei oikein natsannut. Sopii ehkä paremmin pojille, kuten oli alun perin tarkoituskin.
Kuroshitsuji: 12-vuotias kaunis poju omistaa ison kartanon ja perintönä saaneen tehtaan ja varallisuuden, talossa on vaan hovimestari (, joka on itse piru), kokki, palvelija ja puutarhuri. Piirrosjäljestä ja juonesta en pitänyt, kun ei oikein ollut miun mieleeni. Ja luulisi nyt tuollaisessa kartanossa olevan enemmän palvelusväkeä kuin ne edellämainitut 4 siitäkin huolimatta, että muuta palvelusväkeä ei näkyisikään kovin usein varsinaisten hahmojen lisäksi.
Kyseessä on siis minun mielipiteeni noista sarjoista, joten toivoisin etteivät kyseisistä sarjoista pitävät vetäisi hernettä tai miksei saman tien koko palkoa nenäänsä luettuaan kommenttini kyseisistä sarjoista. Vaikka joku yrittäisikin haastaa riitaa, niin hän voi olla varma, etten kiinnitä moiseen öykkäröintiin minkäänlaista huomiota, koska ei ole innostusta alentua moiseen lapsellisuuteen vain siksi, että toinen osapuoli käyttäytyy kuin pahainen kakara. :)
22.09.2012 15:49
Hah! Mulle ei oo sanottu noin. XD Mummo tosin valittaa, että ostelen vaan jotain turhaa. XDD Varsinkin, kun sillon tällön tulee ostettua lähinnä keräilytarkoituksessa noita Pokémon-pelikortteja, kun ovat niin pirun kalliita, niin niistä mummo on lähinnä valitellut, että ostelen turhaa. XDD Mun mittapuulla nuo Pokémon-kortit ovat kalliita, kun 10 kortin pussukkakin maksaa 5,50 €/kpl. :)
22.09.2012 15:30
Sama juttu.
22.09.2012 15:26
Tervetuloa mukaan vaan. :)
22.09.2012 15:25
Tapansa kullakin näyttää innostus. :)
22.09.2012 09:09
Välillä ainakin tuntuu siltä. XD Varsinkin, kun tajusin yks päivä täyttäväni 9 vuoden päästä 30. :'DD
22.09.2012 09:07
Juu, ollut jo hyvän aikaa. Alun perin oli Naruto.fi, mutta muuttui tässä joku aika sitten Animu.fi:ksi. :D
22.09.2012 09:05
Meikäläinen lähetti viestiä siulle Animussa. :)
22.09.2012 00:50
2 / 7