Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

134

1. Max sanoo mielestäni sen verran selvästi "...tai hoopolta näyttää!", ei "homolta näyttää". Suosittelisin kuuntelemaan jatkossa vaikka muutaman kerran läpi tietty kohta, jos kerran olevinaan kuulee ihan muuta kuin pitäisi. :)
  2. Itselleni tulee mieleen just Soul Eater ja Kuroshitsuji, vaikkakin kukaan mun tutuista ei niitä suositelleetkaan. XD Ostin ekat osat pelkästään mainosten perusteella, joita näin tilaamani JapanPop-lehden sivuilla.

Soul Eater: Piirosjäljessä ei valittamista, mutta ei vaan natsannut. Varsinkin ekassa osassa tuntui olevan liikaa ns. pervoilua erilaisissa kohtauksissa, jotka mukamas yrittävät (?) olla hauskoja. Jopa isorintainen noita alkoi olla jo liikaa mun makuun, varsinkin kun kyseinen noita yritti iskeä Soulia tunkemalla Soulin naamaa noidan rintojen väliin. Ja idea "napataan 99 sielua ja yhden noidan sielu, niin muutun mahtavaksi Kuoleman aseeksi" ei oikein natsannut. Sopii ehkä paremmin pojille, kuten oli alun perin tarkoituskin.

Kuroshitsuji: 12-vuotias kaunis poju omistaa ison kartanon ja perintönä saaneen tehtaan ja varallisuuden, talossa on vaan hovimestari (, joka on itse piru), kokki, palvelija ja puutarhuri. Piirrosjäljestä ja juonesta en pitänyt, kun ei oikein ollut miun mieleeni. Ja luulisi nyt tuollaisessa kartanossa olevan enemmän palvelusväkeä kuin ne edellämainitut 4 siitäkin huolimatta, että muuta palvelusväkeä ei näkyisikään kovin usein varsinaisten hahmojen lisäksi.

Kyseessä on siis minun mielipiteeni noista sarjoista, joten toivoisin etteivät kyseisistä sarjoista pitävät vetäisi hernettä tai miksei saman tien koko palkoa nenäänsä luettuaan kommenttini kyseisistä sarjoista. Vaikka joku yrittäisikin haastaa riitaa, niin hän voi olla varma, etten kiinnitä moiseen öykkäröintiin minkäänlaista huomiota, koska ei ole innostusta alentua moiseen lapsellisuuteen vain siksi, että toinen osapuoli käyttäytyy kuin pahainen kakara. :)
  3. Sama juttu.