Mitä mieltä olette Animusta?
Minusta se on mahtava paikka^^ Olen siellä nimellä itadakimasu.
Pyytäkää kamuksi jos kiinnostaa^^
Animu ^^
Fujivara Yumi <__<
7
63
Vastaukset
Meikäläinen lähetti viestiä siulle Animussa. :)
- Fujivara Yumi <___<
Joo, näin viestisi (; kiva et joku otti yhteyttä^_~
- Erqe
jaa, tollanenki.... en tiennytkää :D
Juu, ollut jo hyvän aikaa. Alun perin oli Naruto.fi, mutta muuttui tässä joku aika sitten Animu.fi:ksi. :D
- Erqe
okei, kato kun en ite niin aktiivi oo tässä fanituksessa, eilen päätin vihdoin alkaa aktivoitumaan tässä asiassa
- Fujivara Yumi <___<
Flaronet kirjoitti:
Tervetuloa mukaan vaan. :)
Jep! Mukaan vaan (:(:(:(:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854