Hei, älkää antako lapsianne katsoa sellaista paskasarjaa kuin unelmatarha, voi vittu siinä on hyvä esimerkki huonosta lastenohjelmasta. Ensinnäkin ohjelman hahmot ei puhu kunnolla, vaan pälisee jotain siansaksaa. Toiseksi, siinä ei ole mitään opettavaista, en ainakaan ite ole huomannut. Kolmanneksi, sarja aliarvioi lasten älykkyyden totaalisesti. Mihin ovat kadonneet vanhat hyvät opettavaiset lastenohjelmat. Kehtaakin sub juniori näyttää tällaista sairasta sontaa, ei hyvää päivää sentään. Suojelkaa lapsianne tältä sonnalta. Toki on niitä muitakin yhtä sairaita kuten teletapit, himpulat ynnä muut.
Sietäisi hävetä juniorin.
4
308
Vastaukset
- jermunem
Jo kielenkäytöstäsi paljastat itsesi trolliksi. ;)
- Tädit Uudeltamaalta
Jonna( M ) K...nen (syntynyt toukokuussa vuonna 1983) asut V-koskella, sukulaiset hakevat sinua, jos haluat ota yhteyttä.
Helppoa kuin heinänteko, minkä takia mun ei tarvitse antaa mun mukuloiden katsoa kyseistä sarjaa. :D Tässä syyt:
1) Ei omia lapsia
2) Miulla ei näy Juniori
Kaiken lisäks viimeksi mainitun syyn takia en ole koskaan kattonutkaan yhtäkään jaksoa Unelmatarhasta, mitä nyt olen siitä mainoksia nähnyt. Eikä tarvitse kärsiä lastenohjemista vielä pitkään aikaan, kunnes hankin omia lapsia. :)- Anonyymi
Teletappien rip-off 2008-14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854