Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

134

1. Ite olen otaku, vaikka sitä ei välttämättä heti päällepäin uskoisi. :D Pukeudun sen verran normisti, mutta mitä omaan kämppään tulee (kyllä, asun omassa asunnossa tätä nykyä), niin siellä viimeistään näkee tämän anime/manga/japani-fanituksen, kun löytyy muutamaan sarjaan liittyvää oheistuotetta ja mangaa. DVD-levyjä ei ihan heti näe, kun ovat tuossa TV-tason hyllyssä, mutta sieltä löytyy muutamia animeleffoja (mm. Liikkuva linna) ja pari animesarjaa (Naruto, Fullmetal Alchemist, Pokémon....). Ehkä animanga-innostus ei ole päässyt vielä vaikuttamaan pukeutumiseeni, mutta ajattelin ostaa tässä jossain vaiheessa Naruto-aiheisen laukun, jonka bongasin Huuto.netistä. Pitänee kohtapuoliin hankkia sekin, kuhan saan tarpeeks rahaa kasaan siihen mennessä. ^w^
  2. Ja paskanmarjat,sanon minä!! :D Kauhea kitinä siitä,että mies haluaa edellisestä suhteesta olevat muksunsa mukaan lomalle ja jos lapset eivät pääse mukaan,niin ukkokaan ei lähde.Joten ehkä olisi parasta,että te ette lähtisi sinne baanalle,jos tuo on kerran tuollasta vääntämistä (eli toinen haluaa ja toinen ei halua).

Käviköhän sulla koskaan mielessä,että miehes haluaisikin ottaa myös omat lapsensa mukaan lomalle?Jos ei,niin ehkä sun kannattais ite lähteä pois suhteesta,jos et huoli miehesi omia lapsia.

Tai sitten hankkikaa vielä toinen vaunu ja auto nykyisten lisäks tai vaihtoehtoisesti asuntoauto,niin eiköhän kaikki mahdu.Tai sitten tehkää niin,että ostakaa pelkkä teltta sen vaunun lisäks,niin muksut ovat vaunussa ja sinä ukkosi kanssa teltassa.

Mun ja siskojen (meitä on siis yht. kolme ja ollaan synnytty vuosina 1991,1993 ja 1998 ja minä olen vanhin) vanhemmat ovat eronneet ja iskä meni naimisiin pari vuotta sitten semmosen naisen kanssa,jolla on 12-vuotias poika.Ja me tullaan kaikki hyvin toimeen keskenään.Lisäks iskän kodissa meillä tytöillä sattuu olemaan sama huone,jossa me nukutaan,mutta meillä on siellä omat nurkkaukset.Tällä velipuolella taasen on oma huone,samoin iskällä ja tämä vaimolla oma makkari.Ja kun ollaan menty muutaman kerran vaunulla matkailualueelle,niin me kaikki neljä lasta (HUOM! Vaikka minä ja keskimmäinen sisko aletaankin olla jo aikuisuuden kynnyksellä,niin me ollaan silti isällemme lapsia,nyt ja aina) nukutaan vaunussa ja aikuiset nukkuu teltassa.Vaunu on tosin isovanhempiemme eli isän vanhempien,mutta kyllä me saadaan lainata sitä välillä.Ja hyvin ollaan pärjäilty.

Ja lopuksi sanon vielä,että tuskin sillä miehesi ex-vaimolla on näppinsä pelissä tuossa asiassa,vaan uskon,että se on se siun miehesi,joka asiaa vaatii,että sen mukulat tulevat mukaan.Baka (= tyhmä,typerys jne. japaniksi).
  3. Ei se orava siihen kuole,jos sen naamaan suihkutetaan pippurisumutetta ja koska poliisit olivat käyttäneet kaikki mahdolliset keinot ennen pippurisumutetta ja oravalla epäiltiin olevan rabies,niin onhan tuo pippurisumutteen käyttö aiheellista. :)
  4. Meiltä löytyy 10-vuotias kultainen noutaja ja n. 3-vuotias sekarotuinen koira,jossa on ainakin mitä luultavammin belgianpaimenkoiraa,kun muistuttaa ulkonäöltään belgianpaimenkoiraa (kyseinen serupi on hankittu aikoinaan Rekku Rescuen kautta Virosta ja on asunut meitä ennen toisessa asunnossa,josta sitten kyseinen hauveli jouduttiin luovuttamaan pois ajanpuutteen takia ja muista roduista ei olla niinkään varmoja [ollut kulku-/löytökoira]),ja miun mielestäni niin sekarotuinen kuin "puhdas"rotuinenkin ovat yhtä ihania,vaikka molemmista löytyy vikoja puolin ja toisin milloin mistäkin,esim. roduittain periytyvät sairaudet lonkkaviasta ties minne.

Ja kuten mainitsinkin,meillä on kultainen noutaja,jolla on jo täydet 10 vuotta takana ja on ollut meillä pennusta asti eikä me olla viety sitä mihinkään näyttelyyn,agilityyn,tokoon ym. vastaavaan kisaan.Meillä kultsu pääsee vähintään kerran päivässä lenkillä,kun meidän jo eläkkeellä oleva liikunnallinen mummo käyttää koiraa päivällä lenkillä,kun me muu perhe ollaan päivisin koulussa ja töissä,ja tarvittaessa pelkästään ulos tekemään pissakakkareissun pihalle,jos ei muuten mennä lenkkeilemään.Ja hyvin ollaan pärjätty tähänkin asti.
    Tuon meidän sekarotuisen kanssa tuskin mihinkään agilityyn mennään,vaikka energiaa siltä koiralta löytyykin sen verran vaikka muille jakaa,mutta se varmaan olisi liian innoissaan uudesta ympäristöstä ja hajuista jne. ja yrittäisi päästä mitä luultavammin paimentamaan kentällä juoksevia koiria (paimennusvietti ei ole niin kova,alkaa ainoastaan paimentamaan,jos juoksee,mutta autossa ollessaan vahtii,missä ollaan,jos tulee autoon mukaan),joten siitä tuskin tulisi mitään.Ja me kuitenkin välillä heitetään koiralle frisbeetä lenkillä ollessa,että ylimääräistä energiaa kuluisi.

Ja itse aattelin hankkia joskus ainakin sekarotuisen koiran,jos kultsun kaltaista rotukoiraa ei tule hankittua.