Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

32

1. Hotellista ei ole kokemusta, mutta matkanjärjestäjästä sen sijaan erittäin huonoja kokemuksia. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN !!! Välttelevät vastuuta, palvelu oli erittäin huono myös matkakohteessa. Opas valehteli päin naamaa. Olin pyytänyt merinäkölahuoneen, jollainen oli kuvastossa. Arvatkaa sainko ? PYYNTÖ EI KOSKAN EDES VÄLITTYNYT HOTELLIIN ja hotellin vastaava kertoi, että heillä on sopimus tämän matkanjärjestäjän kanssa ainoastaan niistä surkeista huoneista.
    Lopulta itse taistellen sain uuden huoneen kun lomastani oli mennyt kaksi päivää hukkaan, mutta lisämaksua 15 euroa / vrk vastaan. Siis 75 euroa lisöäää jo ennestään kalliiseen hintaan ja kaksi päivää lomasta täysi pilalla.
    Opas kyllä lupasi kaikenlaista, vaikka hyvin tiesi etteivät nämä kuvissa näkyvät huoneet ole heidän asiakkailleen. Säälittävää, väärää markkinointia !!!
  2. Minulla päättyi kuukautta vajaa 43 vuotta kestänyt avioliitto vuosi sitten. Tapasin mieheni 17-vuotiaana ja olin juuri täyttänyt 19 mennessämme avioon. Liittoon mahtui paljon työta, mutta olimme onnellisia nuoria. Lapset tulivat perheeseen 7 vuoden liiton jälkeen tarkoituksella. Rakennettiin omakotitalo, molemmilla oli hyvä työ. Kunnes sairastuin masennukseen. Työ jäi ja sain eläkkeen 52 vuotiaana, tosin hyvän sellaisen. Meni monta vuotta ahdistuksen vallassa. Kun mieskin pääsi eläkkeelle möimme omakotitalomme ja vaihdoimme paikkakuntaa niinkuin olimme aina suunnitelleet. Ihana uusi asunto odotti ja kaikki oli mallillaan. Alon toipua ja se toi omituisen elämännälän. Laitoin ilmoituksia deittisivuille, mutta en pettänyt miestäni. Halusin vain itselleni todistaa, että olen vielä ihminen sairauteni jälkeenkin. Ulkonäköni oli myös hyvä ja hoidin itseäni. Mies ei aina sairauttani ymmärtänyt ja olin siihen tosi pettynyt. Lopulta muutin erilleen vuokralle ajattelemaan asioita ja "vetämään henkeä". Olimme koko ajan yhdessä vieläkin ja vietin aikaa myös entisessä kodissani. Lopulta sovimme, että muutan takaisin kotiin. Sanoin vuokrakämpän irti , mutta sitten oli ihana asunto 500 m päästä yhteisestä kodistamme kaupan. Ehkä jänistin kotiinpaluuta ja ostin sen samantien. Laitettiin myös eron ensivaihe liikkeelle. Puolen vuoden kuluttua halusin laittaa lopullisen erohakemuksen. Kun mies löysin uuden naisystävän olin tosi mustasukkainen. Halusin hänet takaisin, mutta olin myöhässä. Tosin en tiedä olisimmeko tulleet toimeen, koska loppu kotonaolo aikani oli vaikeeta. Mutta tuntuu vieläkin hirveeltä ajatella, että olimme yhdessä 45 vuotta ja kaikki on takanapäin. En sairastunut ilkeyttäni eikä uuteen elämänhaluun herääminen ollut ikävä tapahtuma. Vähitellen olen toipumassa erosta, vaikka jouduin muutttamaan kauemmaksi ostamastani asunnosta. En kestänyt nähdä miestäni sen uuden naisen kanssa, sattui liikaa. Yllättävästi hän pystyi minut nollaamaan mielestään näinkin pitkän ajan jälkeen.
    Välillä kaipaan niin että sattuu. Olihan meillä niin paljon hyvää ja ero oli työtapaturma. Jotenkin se tilanne vain ajautui siihen.
    Täytyy yirttää katsoa eteenpäin !