Vapaa kuvaus

Ulospäinsuuntautunut puhelias keski-ikäinen akka, joka sanoo asiat suoraan, kiertelemättä ja rehellisesti.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

10

1. Meitä oli kolme keski-ikäistä akkaa ko. hotellissa ja pidimme kovasti. Huone oli pieni ja vaatimaton, mutta parasta oli ilmastointi mikä kannattaa ilman muuta ottaa. Henkilökunta tosi mukavaa ja hyvä musiikki siinä terassilla iltaisin, 70-luvun biisejä. Aamiainen ihan riittävä tuohon hintatasoon. Lähellä baarikatu, jos nuorisomenoa kaipaa, lyhyet matkat molemmille rannoille. Vieressä ravintolat Jason 21 ja Alexsandria, hyvää ruokaa molemmissa, mutta sähläystä oli ruuan tulemisissa ja laskuissa, en suosittele niitä. Paras ruoka, mitä me nauteimme oli Agalmassa, sinne hieman matkaa, opas tietää kun kysytte. Me myös ostimme 6 tuntia huoneaikaa lisää kun lähtö oli vasta illalla. Matkatoimiston kyläjuhlailta aivan perseestä, ei kannata mennä, ohjelma olematon ja ruoka kelvotonta, meillä Tjäreborgin matka. Siitä vaihtelusta 35 euroa oli liikaa. Kannattaa ostaa 5 euron ilmapatja ja kantaa mukanaan, jos rannalla käy joka päivä, tuolit on 4 euroa /pv. Mukavaa lomaa, meillä oli kuuma mutta taitaa nyt pikkuhiljaa helpotusta sinnekin tulla siinä asiasssa.
  2. Älä kuule luule mitään, olen itse yli viiskymppinen ja ollut omien lasteni kanssa Raumalla koko juhannuksen juhlimassa jussia ja KUUNTELEMASSA HYVÄÄ SUOMALAISTA MUSIIKKIA. Tämä oli toissa kesänä ja olin yllättynyt kuinka siistit juhlat ne oli väkimäärään nähden, yhtään tapperlua en nähnyt, vessajonot toimi ja suihkuunkin leirintäalueellaa pääsi, naapurit olivat mukavia, sympaattisia, nuoria ihmisiä Haminasta ja Kotkasta, grillejä lainailtiin ja viljeltiin harmitonta huumoria. Teimme vielä jonkin verran tiliä korjaamalla tyhjiä pulloja ennen lähtöämme asuntovaunuumme ja viemällä ne samalla matkalla Prismaan. Tietysti siellä nyt roskaa oli, mutta kyllähän Porissa nyt sen verran urheiluseuroja on että ne maksua vastaan korjaavat ne. Ässien junnujoukkueet töihin niin ei voi aina rutista kuinka harrastus maksaa, siitä siivouksesta Sedu ja kaupunki jotain sentään antavat. Se sääntö ja valvonta päälle ettei sohvakalustoja laahata alueelle. Sen verran on kanttia neuvoa että olen ollut eka ja toka Ruisrockissakin aikoinani 70-luvun alussa ja hyvin pärjättiin ilman soffaa. Itselläni on suuri asunto ja voin heti luvata majoittavani kohtuullista korvausta vastaan tänne tulevia niinkuin olen jatsien aikanakin tehnyt.Kiva nukkua muutama tunti lämpimässä ja pestä itsensä että jaksaa taas... Epäilen että ne jotka kaikkein kovemmin arvostelevat ko. juhlia eivät ole siellä olleet koskaan. Porissa on jatsien aikana kyllä myös kuollut ihmisiä, yksi kerran hukkui Etelärannassa perjantai-iltana kun Tihuana Brass sambasi vieressä ja eräs putosi kuumailmapallon kanssa lentoasemalle vuosia sitten. Tänne synnytään ja lähdetään mutta nauttikaamme myös välillä musiikista. Eiks vaan!