Olin eilen aivan huikeassa Hectorin konsertissa ja bändissä soittaa koskettimia ja huiluja nuori tumma kaveri jonka sukunimi oli Kallio. Onko kenties Ile Kallion poika? Vaiko Reijo Kallion?
Hectorin kiertueen huilumies?
4
349
Vastaukset
- Ankin muistoksi
Kallio on kova, mutta itseäni kiinnostaisi tietää, kunnioittiko Hector mitenkään Ankin muistoa tässä konsertissa? Hiljainen hetki tms.?
Kyllä kunnioitti, heti kolmanneksi esitti ihanan mulle oudon kappaleen jossa laulettiin tuulesta ja naurusi muistosta ja niihin viiteen ikkunaan jotka oli taustalle syttyivät kynttilät sepattamaan ja hän piti hirjaisen hetken ankin muistolle ja se laulu oli tosi kaunis ja liikuttava.
- 65-07
aokn kirjoitti:
Kyllä kunnioitti, heti kolmanneksi esitti ihanan mulle oudon kappaleen jossa laulettiin tuulesta ja naurusi muistosta ja niihin viiteen ikkunaan jotka oli taustalle syttyivät kynttilät sepattamaan ja hän piti hirjaisen hetken ankin muistolle ja se laulu oli tosi kaunis ja liikuttava.
Näin teki ja kannusti myös tehyläisiä.
Konsertti oli muutenkin hieno kokonaisuus.
Sääli, jos Hector tosiaan jättää lavat. Mies on henkisesti valovuoden päässä muista vanhemman polven laulajista ja kunto varmaan kestäisi esiintymiset. - on nimeltään
aokn kirjoitti:
Neitoperho, Nostalgia-levyltä.
Hector esitti sen myös Oulussa 19.10, siis ennen Ankin poismenoa.
http://lirama.net/song/96770
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614