Vapaa kuvaus

Olen perheellinen ja 23v. tytön isä. Tulin uskoon v.-83. Mottoni:Mitä tahdot toisten tekevän sinulle,tee se ensin heille. Motto2.Vanhan sinoux-intiaanin lause: Arvostele toista vasta sitten,kun olet kulkenut kaksi viikkoa hänen mokkasiineissaan. Suosikkibändit/artistit: A-M Kaskinen, Pekka Simojoki Suosikkileffat: Ben Hur Lempikirjat: Raamattu, Elämänkerrat Vapaa-aikanani: sählyä, Jalkapalloa, saunomista, lenkkeilen 4-5 kert/viikko Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmia Kotieläimet: Kissa En pidä: Kylmästä talvesta Ruoka & juoma: Bataattisosekeitto, aqua minerale Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Kylpylässä Ase tai siviilipalvelus: Ranskan muukalaislegioona Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: jussi.r.55@suomi24.fi

Aloituksia

27

Kommenttia

70

1. Päivän sana

"Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua" (Mark. 8:34).
    Adventismi
    2
    99
  2. Päivän sana

Ajatele rakastaen,niin rakkaus on sinua ympäröivä ja niitä,joita ajattelet. Ajatele pahansuopaisesti,niin paha on sinua
    Adventismi
    1
    97
  3. Päivän sana

"Sinä,Jumala,sinä olet minun kuninkaani,toimita Jaakopille apua" (Ps.44:5). Ei ole olemassa yhtään vastustajaa sinun kas
    Adventismi
    2
    88
  4. Päivän sana. (Room. 8:26.)

Kristillisessä elämässämme olemme usein hämmentyneitä saamistamme rukousvastauksista.Rukoilemme kärsivällisyyttä, ja tai
    Adventismi
    8
    81
  5. Päivän sana!

Eikö olekin suurenmoista nähdä mies tai nainen monenlaisten ahdistusten painamana,ja kuitenkin sydämessään lujana kuin s
    Adventismi
    0
    68
  6. Päivän sana

ILON HEDELMÄ Sinun on vaiennettava sydämesi ja oltava hiljaa, jotta virittyisit kuulemaan taivaan soittoa. Näen hyvää k
    Adventismi
    1
    61
  7. Päivän sana.

Rakasta ja naura Maailman silmissä seuraajieni murheelliset kasvot puhuvat omaa kieltään ylösnousemuselämästä. Murhe j
    Adventismi
    0
    54