Vapaa kuvaus

Olen perheellinen ja 23v. tytön isä. Tulin uskoon v.-83. Mottoni:Mitä tahdot toisten tekevän sinulle,tee se ensin heille. Motto2.Vanhan sinoux-intiaanin lause: Arvostele toista vasta sitten,kun olet kulkenut kaksi viikkoa hänen mokkasiineissaan. Suosikkibändit/artistit: A-M Kaskinen, Pekka Simojoki Suosikkileffat: Ben Hur Lempikirjat: Raamattu, Elämänkerrat Vapaa-aikanani: sählyä, Jalkapalloa, saunomista, lenkkeilen 4-5 kert/viikko Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmia Kotieläimet: Kissa En pidä: Kylmästä talvesta Ruoka & juoma: Bataattisosekeitto, aqua minerale Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Kylpylässä Ase tai siviilipalvelus: Ranskan muukalaislegioona Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: jussi.r.55@suomi24.fi

Aloituksia

27

Kommenttia

70

1. Pieni matkakertomus Hurghadasta

Olimme kahden viikon matkalla marras-joulukuun vaihteessa. Olimme hotellissa jonka nimi oli Empire-In. Otimme Finmatkoje
    Afrikka
    62
    12487
  2. Viisumi Goan lentokentältä?

Jos ottaa äkkilähdön eikä ehdi saada viisumia mukaan Onko kellään kokemuksia? Matka toimistosta sanoivat että Goan kentä
    Intia
    15
    1379
  3. Darvin 150 v-hautajaisten aika.

Katso www.tosimies-lehti.fi ja anna komenteja! Hyvää uutta vuotta kaikille saakoon Jeesus olla Herramme! Terveisin tää
    Adventismi
    50
    1028
  4. Päivän sana

"... minulla on se usko Jumalaan,että niin käy kuin minulle on puhuttu"( Apt. 27.25) Muutamia vuosia sitten Amerikkaan
    Raamattu
    9
    345
  5. Äkkilähtö!

Onko kellään kokemuksia lento kentältä ostetuista äkkilähdöistä! asun lähellä Vantaan lentokentää. Hyvää syksynjatkoa k
    Yleistä matkailusta
    4
    331
  6. PuhuukoJumalaWilkersoninKautta

Avainmedia no4-09 Päätoimittaja Niilo Närhi kirjoittaa: Tunnettu amerikkalainen pastori David Wilkerson lähetti 7.3. pä
    Adventismi
    8
    318
  7. Ystävämme Kaija haudattiin tänään

Laulu kaijan muistolle Ota hänet vastaan suuri pyhä Jumala ota hänet vastaan kaipaavia lohduta ota hänet vastaan taivaa
    Kuolema ja suru
    0
    251
  8. Todistuksemme Hänestä

Kerran kuulin piispa Whippelin puhuvan Minnesotassa.Hänet tunnettiin "Intiaanien apostolina".Hän lausui nämä kauniit san
    Adventismi
    4
    237
  9. Hyvää ystävänpäivää!

Päivän sana "Vieläkin minä sanon: ilotkaa" (Fil. 4:4.) On hyvä iloita Herrassa. Ehkä olet yrittänyt iloita mutta ensi
    Adventismi
    1
    155
  10. Päivän sana.

Uskonnollinen kiire vaivaa usein rukoushetkiämme. Paljonko aikaa käytämme pävittäisiin rukouksiimme? Eiköhän vain muutam
    Adventismi
    8
    150
  11. Kristillinen miestenlehti

Oletteko tutustuneet euroopan ainoaan kristilliseen miestenlehteen? Oletko koskaan tutustunut Tosimies-lehteen? www.tos
    Adventismi
    1
    145
  12. Päivän sana

"Kuohu kaivo -laulakaa sille laulu" 4 Moos. 21:17 Tässä oli outo laulu ja outo kaivo. Israelilaiset olivat vaeltaneet h
    Adventismi
    1
    132
  13. Päivän sana

"Miksi,Herra,seisot niin kaukana" (Ps. 10:1) Jumala on "meidän apumme hädässä aivan vahva".Silti Hän sallii meidän joutu
    Yhteiskunta
    2
    129
  14. Päivän sana

Huhtikuun 24.Päivänä Varoitus hengellisestä hutiloinnista "Älkää kuitenkaan siitä iloitko,että henget ovat teille alamai
    Kristinusko
    1
    115
  15. Päivän sana

"...ilmaise minulle miksi vaadit minua tilille (Job 10:2" Koeteltu ystäväni,ehkä Herra parhaillaan kasvattaa kristillis
    Adventismi
    1
    114
  16. Isän ikävä

Onko joku lukenut Seppo Jokisen kirjan Isän ikävä? olisi mukava kuulla kommenteja. hyvää päivän jatkoa kaikille terv
    Ikävä
    0
    114
  17. Päivän sana

"...maljallisen kylmää vettä..." Matt. 10:42 Mikä on minun tehtäväni ? Kuljen tämän maailman läpi vain kerran. Sen tähd
    Adventismi
    1
    111
  18. Päivän sana

"...puidaanko leipävilja murskaksi" Jes.28:28 Kenestäkään meistä ei voi tulla leivän jakajaa maailman nälkäisille ennen
    Adventismi
    1
    109
  19. Päivän sana

Ajelin kotiinpäin raskaan työpäivän jälkeen.Tunsin itseni väsyneeksi ja masentuneeksi. Silloin mieleeni välähtivät sanat
    Adventismi
    1
    103
  20. Päivän sana

"Sillä me emme tiedä,mitä meidän pitää rukoileman,niinkuin rukoilla tulisi" Room 8:26 Kristillisessä elämässämme olemme
    Adventismi
    1
    103