Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oasmov
profiilit
oasmov
oasmov
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
42
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmeellisiä+kirjoituksia+tännelaitetaan.+Mikä+vaivaa+noita+mollijoita.+Nopola+News+on+tärkeä+paikka+kyyjärvisille+ja+paikalta+poismuuttaneille.+Lopetin+itse+viispiikkisen,+koska+siinä+ei+juuri+Kyyjärvestä+puhuta.+Lopettakaa+mollaaminen+ja+esittäkää+uusia+hyviä+rakentavia+ehdotuksianne.
Toi+kamera-asia+kyllä+harmittaa.+Miksi+sataman+kamera+ei+näy?
17.02.2019 10:36
Et+ole+tainnut+käydäkään+siellä.+Haluat+vain+mollia
17.02.2019 10:29
Mitäs se Muukkonen täällä teki kuin aiheutti kunnalle yli sadan tonnin menoerän????? Ei kait täällä viisastella tarvitse.
Nykyisestä kunnanjohtajasta voisi sanoa, onko hänen taholtaan unohdettu kokonaan matkailun merkitys. Ei viimeisessä viispiikkisessä kovin mairittelevaa ollut puheet Kyyjärvestä.
15.04.2016 09:00
Kyllähän Betsetin nykyinen hallituksenpj eli Hannu. Kunhan vain muistelette, mistä Hannu on aloittanut ja tehnyt Kyyjärven eteen PALJON töitä.
10.04.2016 09:11
No, eikös se ole vain hyvä, että käyvät Paletissa eikä linja-autolla Alajärvellä, niinkuin viime vuoden lopulla oli tapahtunut. Nythän rahat jäävät (ainakin vähäksi aikaa Kyyjärvelle)
08.01.2016 17:49
Punapäisten ja keltapäisten vissi ero on siinä, että keltapäiset voi ostaa netistä suoraan.. Punapäisten kanssa se ei taida onnistua. Noi teinit vois jättää vastaamatta näihin kysymyksiin, kun ette näy osaavam muuta kuin viisastella.
19.12.2015 14:37
Eipä näytä huhu pitävän paikkaansa... :( Pitää yrittää olla varovainen ja toivottaa pakolaiset tervetulleiksi.
05.12.2015 14:00
Kyllä mieledtäni täällä nuoret ovat saaneet kulkea ilman raiskausuhkaa melko rauhallisesti iltaisin Kyyjärven raitilla. Muuta rikollisuutta täältä löytynee aivan omiks tarpeiks.
Vaan muistuupa mieleeni aika, jolloin Viispiikkisessä oli uutinen menneeltä vuodelta Kyyjärveltä ei yhtään rikosilmoitusta.Mahtoiko olla uutiankka ????
29.11.2015 20:45
Joo. Joku kyseli aikanaan silloiselta kunnajohtajalta, miksiseutuverkon kaapelia ei voi käyttää. Arvatkaapa, mitä vastasi..........Sen hitsaaminen on niin kallista !!!!!!!
Mitenkähän ne nyt niitä hitsaa, kun nyt vasta on alettu miettimään seutuverkon kaapelia.
Ja toisekseen. Olen kuullut, että rahansa takaisin "kiepistä" pyytäneet saisivat rahansa takaisi kahdessa kuukaudessa. Itse pyysin niitä (korkoinenn) takaisin heinäkuussa heti kirjeen saatuani.Arvatkaa vaan onko tullut :(
Mistähän minäkin saisin korotonta lainaa vuodeksi pariksi. Voiko jokuneuvoa
04.10.2014 15:56
Kunnantoimistosta en tiiä, mutta nythän kuului Kuuskaistakin jotain. Sähköpostilla ilmoittivat, ettei "kieppisysteemiä" olekaan, vaan pitää lunastaa koko höskä jos liittymän haluaa. Äkkiä laitoin tiedon, että rahat takaisin eikä mitään muuta. Katson kirjeen lähes kiristykseksi. Pitäsköhän tehdä joku ilmoitus jonnekin toiminnasta???
03.07.2014 11:42
Oikein täytyy ihmetellä näinkin asiallista keskustelua.
Laitanpa minäkin "korteni kekoon". Kukaan ei ole kirjoittanut seuraavasta asiasta mitään: Pakettiauto/kevytkuorma-auto ei Saksassa sisällä yhdenmukaisuustodistusta. Senpä vuoksi muista vaatia myyjältä autoon EU-Bestätigung. Myyjä saa sen Tüv -ltä paljon halvemmalla kuin Suomessa maksaisi. Itse olen laittanut sen kaupan ehdoksi ja kerran on myyjä yrittänyt sitä turhaan saada. Silloin jouduin hommaamaan sen Suomesta.Silloin myyjänä oli itämaalla syntynyt. Jos haet sen MB:n liikkeestä saat sen sieltä ilmaiseksi.
07.01.2013 13:26
Täältä on turha kysellä tuollaisia tietoja. Voit saada jos jonkinlaisa neuvoja -paikkansa pitäviä tai päin vastoin. Ota yhteyttä sellaiseen, joka on muutaman auton johakenut ja mieluummin kevyt kuormaauton. Se on vähän eri juttu paperien suhteen kuin esim henkilöautö.
Hyvää hakureissua.
30.12.2012 10:39
Ei voi uuta kuin nauraa ja ihmetellä Etelän pellejä. LUULETTE OSAAVANNE ajaa, mutta te LUULETTE.
Saksan baanoja tuhansia kilometrejä itanneena olen sattunut siellä joskus lumipyryynkin. Seuraus: >Toinen kaista jää lähes käyttämättä ja nopeus sovitetaan kelin mukaan. Jonot ovat useimmiten kymmeniä kilometrejä, mutta parempi myöhään perille kuin ei ollenkaan.
Kyllä sielläkin pellejä joskus sattuu tien päälle ja silloin sielläkin rytisee.
05.02.2012 18:28
Heippa.
Muutamia kymmeniä autoja hakeneena kirjoittelen myös kokemuksia tänne. Olen hakenut autoja pääsääntöisesti suoraan asiakkaan nimelle. Mukana on ollut asiakkaan passi alkuperäisenä, nippu rahaa ja kaksi-kolme valtakirjaa. Kauppakirja on tehty asiakkaan nimelle. Valinnaisesti joko punapäiset tai keltapäiset kilvet. Keltapäiset on siitä kivat kilvet, että ne voi tilata netistä suoraan paikkaan, minne on menossa esim yöksi tai autoliikkeeseen, jos on valinnut auton valmiiksi. Punapäisten kilpien hankintaa varten on auton kanssa mentävä Zulaasungstellell ja sieltä sitten kilvet autoon.
Enää ei autojen tuonti oikein kiinnosta, olen kait tullut vanhaksi. Aikanaa autojen haku oli mukavaa matkailua.
17.05.2011 18:17
tulee olla vähintään 680 kg ja kokonaispainon yli muistaakseni 2500 kg. Kuorma-auto siitä tulee vasta kun kokonaispaino ylittää 3500 kg
13.04.2009 16:30
riittää. Tavaratilan koolla ei ole vaikutusta. Kantavuus löytyy autoverolaista. Katsastusasemalla minulle sanottiin, että kantavuuden riittäessa lavan kooksi riittää perulaatikolle tarkoitettu tila :-)
12.04.2009 09:12
Suomessa joutuisit kuitenkin laitamaan esim noi valojen säätövenpeleet. Ei sitä muuten hyväksytä liikenteeseen katasatuksessa.
12.04.2009 09:06
Taitaakin olla lasten temmellyskenttä Olen aina luullut, että tämä on keskustelupalsta. Jos metallimies kirjoittaa jostain todella kaikkia yksityisiä autotuojia rassaavasta asiasta niin heti täällä lapset viisastelee. Tämäkö on EU-Suomen kuva?
16.10.2007 09:30
valittaa EY-tuomioistuimeen. Tulli on tänään informoinut, että punapäisillä kilvillä saa ajaa, vaikka se on yrityksen nimissä. Jo huhtikuusta asti on saanut, mutta tiedonkatkos jossain.....
04.09.2007 16:11
Jos lennät Ryanairilla, niin sen kautta ei kannata ainakaan Hertziltä autoa vuokrata. Jos sen jättää muualle kuin Ryanairin lentämälle kentälle. Selvitystä en ole saanut, miksi siihen tulee kaiken maailman lisät. Halvimmalla olen saanut auton Sixtiltä vuokraamalla Holiday -carin. Se on edullinen eikä mitään jättömaksuja ole ollut.
02.06.2007 12:46
1 / 3