karibu100

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
25
Kommenttia
32
Ääkköset estassa
Täytin ja maksoin äsken ESTAn , joten tietoja ei voi enää muuttaa . Nimessäni ei ole ääkkösiä , mutta syntymäpaikkani on1228Tara-joen kanjoni
Olemme varanneet 9 päivän pituisen jakson Kroatian Splitiin . Nyt Monte Negro on alkanut kovasti kiehtoa. Olen suunnite31329Suomea puhuva retkiopas
Ensi syyskuussa on matka Sri Lankaan. Törmäsin yllättäen keskustelupalstalla Sri Lankassa toimivaan suomen kieliseen r3408Suvarnabhumista Koh Changille
Saavun Bangkokiin 26.11.14 lennolla , joka laskeutuu klo 7.25 . Siinähän menee reilu tunti ennenkuin selviää jatkamaan m7335Hotelli Samuilta ja Khanomista , lentokentälle meno
Saisinko vinkkejä hotellista heinäkuun viimeiselle viikolle - Khanom. Vaikka alue tietääkseni on hyvin hiljainen , niin2459Heinäkuussa Thaimaahan
Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol5222Mihin Thaimaassa heinäkuussa
Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol1175Halong Bay
Olemme menossa kuukauden päästä Hanoihin. Tarkoitus on tehdä Halong Bayn retki 2:lla yöllä. Tarjontaa on aivan hirmuise2363Dolomiittien maisematie
Olemme heinäkuun lopulla vuokra-autolla Milano-Como -Garda-Verona alueella. Silmiini osui ylistystä Dolomiitien maisemat1331Vuokra-auton omavastuun poisto
Varsinkin Italiassa vuokra-autoissa on isot vakuutusten omavastuut. Jos ne poistaa, niin veloitus on jopa enempi kuin va0114Omavastuun poisto vuokra-autosta
Varsinkin Italiassa vuokra-autoissa on isot vakuutusten omavastuut. Jos ne poistaa, niin veloitus on jopa enempi kuin va0121Majoituksen löytyminen järvialueelta ilman ennakkovarausta
Olemme vuokra-autolla liikkeellä Comolla ja Gardalla heinäkuun puolivälin jälkeen 10 vrk.Olemme varanneet 2 eka yötä hot5167Kuinka laajalla aluella viisumi
Mnemme omalla autolla Sortavalaan. Kuinka pitkälle voi ajaa ympäristössä ,kun viisumiin on merkitty vain Sortavala ?14324Valamoon vaikea mennä toukokuussa ?
Saimme nyt Piipusta hotellihuoneen Saimaa Travelin kautta. Vaikka oli vähän kalliimpi, niin viisumit jne samasta paikast7171Auttakaa Sortavalan matkan suunnittelussa
Olen käynyt puolen kymmentä kertaa ryhmämatkalla Sortavalassa. Nyt lähdemme omalla autolla toukokuun lopulla. Mistä kau6286Pariisin metro/lentokenttäjuna liput
Olemme Pariisissa maanantaina iltapäivällä ja pois lähdemme perjantaina klo 19.00. Minä olen seurannut näitä keskustelu269113Laosiin Thaimaasta
Onko kellään parempia ehdotuksia ? Olen ostanut edulliisen lennon lokakuuksi Bangkokiin. Se laskeutuu klo 7.15. Kaikki087Laosiin Bangkokista
Onko kellään parempia ehdotuksia ? Olen ostanut edulliisen lennon lokakuuksi Bangkokiin. Se laskeutuu klo 7.15. Kaikki61450Burma
Seuraavaksi menen Burmaan. Varmaan moni kiinnostuu myös.Aloitetaanhan keskustelu ko maasta ! Miten saisi ihan erillisen11801Jekaterinburg
Ensi heinäkuun alussa on varattu menomatka Finnairilla Jekaterinburgiin. - mitähän nähtävyyksiä sieltä kannattaisi bonga4717