Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

25

Kommenttia

32

1. Pariisin metro/lentokenttäjuna liput

Olemme Pariisissa maanantaina iltapäivällä ja pois lähdemme perjantaina klo 19.00. Minä olen seurannut näitä keskustelu
    Pariisi
    26
    9113
  2. Lofoottien lentokenttä

Ensi kesänä menemme lentäen Lofooteille. Vuokraamme sieltä auton. Mikä on Lofoottien lentokenttä ? Onko se Narvik , Bodö
    Norja
    11
    6374
  3. Laosiin Bangkokista

Onko kellään parempia ehdotuksia ? Olen ostanut edulliisen lennon lokakuuksi Bangkokiin. Se laskeutuu klo 7.15. Kaikki
    Laos
    6
    1450
  4. Tara-joen kanjoni

Olemme varanneet 9 päivän pituisen jakson Kroatian Splitiin . Nyt Monte Negro on alkanut kovasti kiehtoa. Olen suunnite
    Montenegro
    3
    1329
  5. Burma

Seuraavaksi menen Burmaan. Varmaan moni kiinnostuu myös.Aloitetaanhan keskustelu ko maasta ! Miten saisi ihan erillisen
    11
    800
  6. Jekaterinburg

Ensi heinäkuun alussa on varattu menomatka Finnairilla Jekaterinburgiin. - mitähän nähtävyyksiä sieltä kannattaisi bonga
    Yleistä Venäjästä
    4
    716
  7. metro-kysymys

Kun tulemme Heathrowsta kaupunkiin metrolla. onko niitä metrojunia erilaisia eli pitääkö osata valita oikea numero? Pää
    Lontoo
    5
    547
  8. Eka kerran Norjaan

On tullu kierrettyä maapalloa, mutta Norja on jäänyt väliin. Missä ne on parhaat maisemat, kertokaas. Omalla autolla ke
    Norja
    7
    522
  9. Hotelli Samuilta ja Khanomista , lentokentälle meno

Saisinko vinkkejä hotellista heinäkuun viimeiselle viikolle - Khanom. Vaikka alue tietääkseni on hyvin hiljainen , niin
    Samui
    2
    458
  10. Kumpi ?

Pitäis valita Phuketin hotelli. Vaihtoehdot Katalla Andaman Cannacia tai Karonilla Karon Sea Sands Antaisitteko kokemu
    Matkakohteet
    0
    412
  11. Suomea puhuva retkiopas

Ensi syyskuussa on matka Sri Lankaan. Törmäsin yllättäen keskustelupalstalla Sri Lankassa toimivaan suomen kieliseen r
    Sri Lanka
    3
    408
  12. Halong Bay

Olemme menossa kuukauden päästä Hanoihin. Tarkoitus on tehdä Halong Bayn retki 2:lla yöllä. Tarjontaa on aivan hirmuise
    Vietnam
    2
    363
  13. Suvarnabhumista Koh Changille

Saavun Bangkokiin 26.11.14 lennolla , joka laskeutuu klo 7.25 . Siinähän menee reilu tunti ennenkuin selviää jatkamaan m
    Yleistä Thaimaasta
    7
    334
  14. Dolomiittien maisematie

Olemme heinäkuun lopulla vuokra-autolla Milano-Como -Garda-Verona alueella. Silmiini osui ylistystä Dolomiitien maisemat
    Yleistä Italiasta
    1
    331
  15. Kuinka laajalla aluella viisumi

Mnemme omalla autolla Sortavalaan. Kuinka pitkälle voi ajaa ympäristössä ,kun viisumiin on merkitty vain Sortavala ?
    Eurooppa
    14
    323
  16. Auttakaa Sortavalan matkan suunnittelussa

Olen käynyt puolen kymmentä kertaa ryhmämatkalla Sortavalassa. Nyt lähdemme omalla autolla toukokuun lopulla. Mistä kau
    Venäjä
    6
    285
  17. Lofooteille

Kysyn tältäkin palstalta kuinka pääsen ensi kesänä lentäen Lofooteille. Onko muuta vaihtoehtoa edullisesti kuin Norwegia
    Yleistä lentämisestä
    0
    263
  18. Ääkköset estassa

Täytin ja maksoin äsken ESTAn , joten tietoja ei voi enää muuttaa . Nimessäni ei ole ääkkösiä , mutta syntymäpaikkani on
    Yleistä Yhdysvalloista
    1
    227
  19. Heinäkuussa Thaimaahan

Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol
    Aasia
    5
    222
  20. Mihin Thaimaassa heinäkuussa

Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol
    1
    175