Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

25

Kommenttia

32

1. Ääkköset estassa

Täytin ja maksoin äsken ESTAn , joten tietoja ei voi enää muuttaa . Nimessäni ei ole ääkkösiä , mutta syntymäpaikkani on
    Yleistä Yhdysvalloista
    1
    228
  2. Tara-joen kanjoni

Olemme varanneet 9 päivän pituisen jakson Kroatian Splitiin . Nyt Monte Negro on alkanut kovasti kiehtoa. Olen suunnite
    Montenegro
    3
    1329
  3. Suomea puhuva retkiopas

Ensi syyskuussa on matka Sri Lankaan. Törmäsin yllättäen keskustelupalstalla Sri Lankassa toimivaan suomen kieliseen r
    Sri Lanka
    3
    409
  4. Suvarnabhumista Koh Changille

Saavun Bangkokiin 26.11.14 lennolla , joka laskeutuu klo 7.25 . Siinähän menee reilu tunti ennenkuin selviää jatkamaan m
    Yleistä Thaimaasta
    7
    335
  5. Hotelli Samuilta ja Khanomista , lentokentälle meno

Saisinko vinkkejä hotellista heinäkuun viimeiselle viikolle - Khanom. Vaikka alue tietääkseni on hyvin hiljainen , niin
    Samui
    2
    459
  6. Heinäkuussa Thaimaahan

Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol
    Aasia
    5
    223
  7. Mihin Thaimaassa heinäkuussa

Olen käynyt Aasiassa n 15 kertaa eri maissa kierrellen. Aina talvikautena. Nyt menemme naisytäväni kanssa heinäkuun puol
    1
    175
  8. Halong Bay

Olemme menossa kuukauden päästä Hanoihin. Tarkoitus on tehdä Halong Bayn retki 2:lla yöllä. Tarjontaa on aivan hirmuise
    Vietnam
    2
    363
  9. Dolomiittien maisematie

Olemme heinäkuun lopulla vuokra-autolla Milano-Como -Garda-Verona alueella. Silmiini osui ylistystä Dolomiitien maisemat
    Yleistä Italiasta
    1
    332
  10. Vuokra-auton omavastuun poisto

Varsinkin Italiassa vuokra-autoissa on isot vakuutusten omavastuut. Jos ne poistaa, niin veloitus on jopa enempi kuin va
    Yleistä autoilusta
    0
    114
  11. Omavastuun poisto vuokra-autosta

Varsinkin Italiassa vuokra-autoissa on isot vakuutusten omavastuut. Jos ne poistaa, niin veloitus on jopa enempi kuin va
    Automatkailu
    0
    121
  12. Majoituksen löytyminen järvialueelta ilman ennakkovarausta

Olemme vuokra-autolla liikkeellä Comolla ja Gardalla heinäkuun puolivälin jälkeen 10 vrk.Olemme varanneet 2 eka yötä hot
    Yleistä Italiasta
    5
    167
  13. Kuinka laajalla aluella viisumi

Mnemme omalla autolla Sortavalaan. Kuinka pitkälle voi ajaa ympäristössä ,kun viisumiin on merkitty vain Sortavala ?
    Eurooppa
    14
    324
  14. Valamoon vaikea mennä toukokuussa ?

Saimme nyt Piipusta hotellihuoneen Saimaa Travelin kautta. Vaikka oli vähän kalliimpi, niin viisumit jne samasta paikast
    Yleistä Venäjästä
    7
    172
  15. Auttakaa Sortavalan matkan suunnittelussa

Olen käynyt puolen kymmentä kertaa ryhmämatkalla Sortavalassa. Nyt lähdemme omalla autolla toukokuun lopulla. Mistä kau
    Venäjä
    6
    286
  16. Pariisin metro/lentokenttäjuna liput

Olemme Pariisissa maanantaina iltapäivällä ja pois lähdemme perjantaina klo 19.00. Minä olen seurannut näitä keskustelu
    Pariisi
    26
    9113
  17. Laosiin Thaimaasta

Onko kellään parempia ehdotuksia ? Olen ostanut edulliisen lennon lokakuuksi Bangkokiin. Se laskeutuu klo 7.15. Kaikki
    0
    88
  18. Laosiin Bangkokista

Onko kellään parempia ehdotuksia ? Olen ostanut edulliisen lennon lokakuuksi Bangkokiin. Se laskeutuu klo 7.15. Kaikki
    Laos
    6
    1450
  19. Burma

Seuraavaksi menen Burmaan. Varmaan moni kiinnostuu myös.Aloitetaanhan keskustelu ko maasta ! Miten saisi ihan erillisen
    11
    801
  20. Jekaterinburg

Ensi heinäkuun alussa on varattu menomatka Finnairilla Jekaterinburgiin. - mitähän nähtävyyksiä sieltä kannattaisi bonga
    Yleistä Venäjästä
    4
    717