Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Tappajaporo

Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal
    15
    136
  2. Jäätävää analyysia

Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l
    6
    135
  3. Mainio juttu

Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä
    28
    133
  4. hi hi hi

Apina, heh heh.
    10
    133
  5. Namia tekee namanannaa....

Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o
    5
    133
  6. nami namia yes yes

joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk
    24
    128
  7. Märinää riittää tässä maassa...

Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä
    31
    126
  8. Ja suomalaiset märisee...

Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks
    48
    125
  9. Repaleisia kasvoja

Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on rie
    11
    124
  10. Kylä täynnä apinoita

Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo
    14
    123
  11. Lisää susia

Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.
    16
    120
  12. naminannaa

Kuulin tuossa ohimennen, jotta Kärsämäellä olisi muutama päivä sitten susi vejellyt poskeen puolikkaan jostain metsästys
    11
    119
  13. Leipähattua minulle

Tulipahan jälleen paikan päällä todistettua, kuinka tohtori miekkaansa tarttuu. Tämä onkin jo rutiinia minulle. Väitösti
    6
    119
  14. Metsästäjätutkinnosta

Nythän metsästäjät kehuvat yleensä palstallaan rinta rottingilla suorittaneensa metsästäjätutkinnon. Heille tämä onkin y
    20
    119
  15. Mikkeli-Kikkeli

Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks
    Petoeläimet
    1
    119
  16. Asiallinen kysymys

Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Joki
    12
    117
  17. A la carte Analytikos...

Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä
    8
    115
  18. Metsästyskulttuuria

Seuraavassa esitän lyhyen tiivistelmän tämän päivän metsästyskulttuurista tässä maassa, olkaapa hyvät. Pitäisiköhän aina
    16
    113
  19. Kylläpä naurattaa

Nyt kun valkoinen lumi on jälleen peittänyt maan, niin joka puolella näkyy erilaisia painaumia lumessa. Tämähän tarkoitt
    5
    113
  20. Susille apinaa

Voi kun joku päivä susi saisi namutella apinalihalla. Se olisi juhlapäivä, suorastaan liputuksen arvoinen päivä. Vieläpä
    Metsästys ja kalastus
    3
    113