Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauksia. Märy ja volina vaan yltyvät:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/venalainen-susitutkija-ihmettelee-toimistaan-syntynytta-kohua/2012/05/1540221
Ja suomalaiset märisee...
48
125
Vastaukset
- susiruno
Susi on kuin häiriintynyt rakki, sillä on päällä kapinen takki. Ihmisten nurkissa se loisena luuhaa ja kaatopaikoilla ruokailee. Suden anuksesta eräs shakkimestari haaveilee.
Itke vaan, jos se helpottaa. Minä suojelen sinuakin susien raatelulta. Minuun voit luottaa, olenhan susien ystävä ja järkevä, peloton ihminen.
Jos haluat shakkia pelata, niin olen aina valmis nöyryyttämään, heh heh. Tänään muuten alkaa shakin maailmanmestaruusottelu.- Lasten juttuja pelit
Susianalyytikko kirjoitti:
Itke vaan, jos se helpottaa. Minä suojelen sinuakin susien raatelulta. Minuun voit luottaa, olenhan susien ystävä ja järkevä, peloton ihminen.
Jos haluat shakkia pelata, niin olen aina valmis nöyryyttämään, heh heh. Tänään muuten alkaa shakin maailmanmestaruusottelu.Olen aikuinen, enkä pelaa enään lautapelejä. Ehkä lapsien kanssa joskus. Osaan myös hävitä pelin tarkoituksella, antaakseni lapsille onnistumisen tunteen ja hyvän mielen. Kanssasi pelatessa moni kokee varmaan velvollisuudekseen hävitä tahallisesti välttääkseen näkemästä sinun suurta pettymystä ja raivokohtausta. ehkä siksi sinusta on tullut tuollainen. Et taida tietää kuka oikeasti voittaa ja kuka tahallisesti häviää. Kumpihan siinä meidän pelissä loppujenlopuksi nöyryyttäisi toista, vaikka voittaisitkin ja kokisit suurta iloa.
Olet muuten ainoa kirjoittaja sivustolla, joka joutuu joka viestissä todistamaan olevansa järkevä. Todisteletko sitä kenties itsellesi? HEKO HEKO.... Lasten juttuja pelit kirjoitti:
Olen aikuinen, enkä pelaa enään lautapelejä. Ehkä lapsien kanssa joskus. Osaan myös hävitä pelin tarkoituksella, antaakseni lapsille onnistumisen tunteen ja hyvän mielen. Kanssasi pelatessa moni kokee varmaan velvollisuudekseen hävitä tahallisesti välttääkseen näkemästä sinun suurta pettymystä ja raivokohtausta. ehkä siksi sinusta on tullut tuollainen. Et taida tietää kuka oikeasti voittaa ja kuka tahallisesti häviää. Kumpihan siinä meidän pelissä loppujenlopuksi nöyryyttäisi toista, vaikka voittaisitkin ja kokisit suurta iloa.
Olet muuten ainoa kirjoittaja sivustolla, joka joutuu joka viestissä todistamaan olevansa järkevä. Todisteletko sitä kenties itsellesi? HEKO HEKO....Heh heh, olet lässy aivoiltasi ja selittelet velttouttasi mukamas olemalla hyvä häviäjä. Aina se kirpasee hävitä. Joidenkin on vaan pakko hävitä. Naapurin lapset on varmaankin nöyryyttänyt sinua Afrikan tähdessä, kun olet noin katkera.
- lapsellinen 2
Heh heh, olet lässy aivoiltasi ja selittelet velttouttasi mukamas olemalla hyvä häviäjä. Aina se kirpasee hävitä. Joidenkin on vaan pakko hävitä. Naapurin lapset on varmaankin nöyryyttänyt sinua Afrikan tähdessä, kun olet noin katkera.
Eeei, aivan väärin taas. Omat lapseni nöyryyttävät minua lautapeleissä. Lapsien saamiseen kykenemättömät ajattelevat juuri noin kuin sinä. Lapsi = Naapurinlapsi.
- pikkulapsi se onkin
Heh heh, olet lässy aivoiltasi ja selittelet velttouttasi mukamas olemalla hyvä häviäjä. Aina se kirpasee hävitä. Joidenkin on vaan pakko hävitä. Naapurin lapset on varmaankin nöyryyttänyt sinua Afrikan tähdessä, kun olet noin katkera.
Analyyti syyttää muita, vaikka itse on ainoa joka vollottaa aina ja höpittää juuri sillä tasolla, kuin lapset hiekkalaatikolla. Ei kukaan aikuinen päästele suustaan tuollasia olettamuksia jonkun pelailuista, kuin sellaista ei voi tuntemattomista ihmisistä kukaan tietää.
Ainoastaan lasten väittelyissä on tuota analyytikon tasoista "mun iskä on parempi kuin sun iskä" juttuja.
Ei tuollaiseen viitsi kukaan edes vastata. - koiraonkaveri
Jos haluat shakkia pelata, niin olen aina valmis nöyryyttämään, heh heh. Tänään muuten alkaa shakin maailmanmestaruusottelu.olenhan susien ystävä
milloin viimeksi tapasit ystäväsi? nuoliko susiystävä sun naamaa ystävyyden merkkinä? rapsutitko korvan takaa ystävääsi? lapsellinen 2 kirjoitti:
Eeei, aivan väärin taas. Omat lapseni nöyryyttävät minua lautapeleissä. Lapsien saamiseen kykenemättömät ajattelevat juuri noin kuin sinä. Lapsi = Naapurinlapsi.
Ajattelin jotta naapurin lapset, koska omat lapsesi ovat imeneet sinulta tyhmyyden ja susipelon, kuten susiuskovaisilla on yleensäkin tapana.
- lapsellinen 3
Ajattelin jotta naapurin lapset, koska omat lapsesi ovat imeneet sinulta tyhmyyden ja susipelon, kuten susiuskovaisilla on yleensäkin tapana.
Taas väärin. Toinen tyttäristäni sai juuri 7- biologian kokeesta. Ja ihan yläasteella.
- se siitä.
Märinää on vain analyylin päässä. Oikeassa elämässä poliisi antaa noille lopetusluvan ja metsästäjät hoitaa kapiset sudet hengiltä muutamassa päivässä.
Rupit lähetetään tutkijoiden iloksi, voivat tehdä DNA-tutkimukset ja katsoa mitä elukka oli eläissään syönyt. Usein se tahtaa olla sitä kaatopaikoilta pengottua pullaa ja muuta pilaantunutta jätettä.
Ainoa joka sitten märisee ja volisee on suojelijat ja analyyti, kun on taas susia tapettu.Sehän tässä naurattaakin, kun panikoijat pelkäävät hysteerisesti muutamaa harmitonta, jätteitä tonkivaa sutta. Minä kyllä tarjoaisin uljaille susille paljon maukkaampiakin herkkupaloja. Porot ja rakkikoirat joutavatkin ilman muuta susien muonaksi.
- naureskella
Venäjälläkin on näköjään fiksuja ihmisiä.
Onhan se vähän noloa, kun ulkomailla naureskellaan suomalaisten susikammolle.
No, onneksi näitä susipelkureita ei ole kuin pieni joukko, mutta äänekäs. Aina parkumassa ja itkemässä. Luulisi ihmisillä olevan isompiakin murheita kuin pelätä hysteerisesti jotain, mistä ei ole edes oikeaa uhkaa.
eip voi kuin..- taisto o
Keskustelupalstallakin on näköjään fiksuja ihmisiä
Onhan sekin vähän noloa, kun keskustelupalstalla naureskellaan sudennussijoille.No onneksi näitä ei ole kuin pienijoukko, mutta pervo. - Mehtästäjä
Susi on oikeasti vaarallinen, mutta sitä täytyy kunnioittaa. Yleensä kun suden kohtaan, niin silloin tussari törähtää. Nimittäin sammalikkoon ja peräpäästä pörähtää. Siksi kannattaa varata mukaan aina vessapaperia.
- Toinen metsämies
Mehtästäjä kirjoitti:
Susi on oikeasti vaarallinen, mutta sitä täytyy kunnioittaa. Yleensä kun suden kohtaan, niin silloin tussari törähtää. Nimittäin sammalikkoon ja peräpäästä pörähtää. Siksi kannattaa varata mukaan aina vessapaperia.
Minulla on aina vaipat jalassa metsästäessä. Joskus kaverit huomasivat valkoiset "alushousuni" .. noo sain seliteltyä, että oli linnustuksessa tullut muutama hauli persiiseen, jotta laastaria vain.
- grg88
Niin on, kun maksavat tapporahaa susista.
- naureskellen vaan
Niin se yksi, joka vaihtaa nimmareita kuin paitaa.
Ei viitsi aina sille naureskella, vaikka aina naurattaa, se kun vollottaa kaiken aikaa ja syyttää syyttää siitä muita.
Kai se auttaa kun koittaa ulkoistaa omat itkunsa. - hehhhehhehhehhehhehe
Helposti sain ton pikku pervon hitsaan. Näittekö, kun se sopersi noita viestejä ihan putkeen. Heko heko heko. Eipä tullut mitään järkevää nytkään. Varmaan vaahtoo ja kuolaa oli raukalla näyttö ja näppäimistö täynnä. Läskit vaan löllys, kun se vimmalla hakkas näppäimistöä. Heko heko heh heh. Kiitän ja kumarran yleisöä. Olen paras. heh heh ehhheh heh heh heh heh hee heh he hheh ehhe ehheh hehheh....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
No niin, otappas nyt vaan ihan rauhallisesti. Älä pelkää. Analyytikko tässä tarjoaa taas auttavaa kättään, tartu siihen. Minä suojelen sinua. Sudet eivät nyt raatele sinua eikä isoäitiäsi. Luota minuun.
- raadeltu korvessa
No niin, otappas nyt vaan ihan rauhallisesti. Älä pelkää. Analyytikko tässä tarjoaa taas auttavaa kättään, tartu siihen. Minä suojelen sinua. Sudet eivät nyt raatele sinua eikä isoäitiäsi. Luota minuun.
Ikänsä puolesta toi mulkkupää on ihan kakara, kun kuvittelee ,että kaikilla on isoäiti hengis. No minun isoäitini olisi nyt 110 vuotias , jos eläis.
- Nih.
Mitähän mieltä tästä "rakkikoirien" jalostuksesta, tarhaamisesta ja levittämisestä sitten pitäisi miettiä?
http://www.hauva.com/node/4349
Jos villieläimiä tarhassa ihminen kasvattaa luontoon laskeakseen niin on turha kuvitella että ne pelkäisivät ihmistä siten kuin niitten luonnossa ollet sukulaisensa.
Tästä on senverran paljon kokemusta esim, Afrikan suunnalta tuosta toiminnasta.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/sudenkasvattaja-ilmoitti-tutkivansa-ahmoja-1.14625
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/itärajan-takana-paljastui-susikasvattamo-1.14495Heh heh, huhujen mukaan ja huhujen mukaan. Panikoijilla alkaa mielikuvitus hyvin herkästi laukkaamaan. Ilmaantuhan tänne surkea, Maaseudun tulevaisuutta lukeva märisijä. Lehti voisi muuttaa nimensä vaikkapa Panikoijien nenäliinaksi.
- Jooseppias
Heh heh, huhujen mukaan ja huhujen mukaan. Panikoijilla alkaa mielikuvitus hyvin herkästi laukkaamaan. Ilmaantuhan tänne surkea, Maaseudun tulevaisuutta lukeva märisijä. Lehti voisi muuttaa nimensä vaikkapa Panikoijien nenäliinaksi.
Lueskeltiin vaimon kanssa noita anuslyytikon kirjoituksia ja vaimo oli sitä mieltä, että pimpin saaminen voisi tehdä tolle eläimiinsekaantujalle hyvää. Tarkoitti varmaan, että jättäis nyt ne urokset rauhaan.
- Vaimosi vastaa
Jooseppias kirjoitti:
Lueskeltiin vaimon kanssa noita anuslyytikon kirjoituksia ja vaimo oli sitä mieltä, että pimpin saaminen voisi tehdä tolle eläimiinsekaantujalle hyvää. Tarkoitti varmaan, että jättäis nyt ne urokset rauhaan.
Ei, kun tarkoitin , että naista tarvis tuon paran joskus edes saada. Löytyy sitä jostain niinkin ruma, että se tuon susiplösön kelpuuttas sutaseen. Sillä on kai niin paljon läskiä siitimen ympärillä ettei se kai edes perille saisi, mutta ennenaikaisesti se olis varmaan tyytyväinen.
- Ni37h.
Et sitten ajatellu mitä koirasusi risteytyksen poisto ekosysteemistä vaatiikaan, no enpä kyllä kuvitellutkaan ajatuksen kynttiläsi niin pitkälle valaisevan.
- 24444444
Mukava naureskella susianalyytikon jutuille. Äö huitelee lähellä nollaa, kun jaksaa paapoa samoja juttuja vuodesta toiseen.
- i have moraali
Metsästys ei ole urheilua.Urheilussa molemmat osapuolet tietävät osallistuvansa peliin.
- Ihanko tosi
Oikein hyvä huomio..oikein hyvä.... What else is new?
- 24444444444
MIelenterveys viranomaiset saattaisivat olla kiinnostuneita sinusta ja sinun sekopäisistä jutuistasi. Ei täällä kukaan ota sinun juttujasi todesta, esität vaan saadaksesi huomiota. Eikö juttusi saaneet kaikua tiede palstalla, kun poistuit häntä koipien välissä. Heh heh heh heh hehh hehh hehe
- susiantti
24444444444 kirjoitti:
MIelenterveys viranomaiset saattaisivat olla kiinnostuneita sinusta ja sinun sekopäisistä jutuistasi. Ei täällä kukaan ota sinun juttujasi todesta, esität vaan saadaksesi huomiota. Eikö juttusi saaneet kaikua tiede palstalla, kun poistuit häntä koipien välissä. Heh heh heh heh hehh hehh hehe
Hyvä, kun muistutit. Enpä muistanutkaan enää sitä. Tyhmäks se todettiin ja sairaaksi sielläkin. Hehhehh hehhehh ehhhe h hhehehhhehhhhhehe ehehhhe heh ehhe heh e heh he heh heh heh he hehe ehehhhe hhhe ehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehhehehe...
- omankädenoikeus<3
jotkuthan puhuu metsästyksestä urheiluna...vaikka se on pelkkää moraalitonta tappamista,jota pidetään huvina,ihmisten suojelu siitä on kaukana.
miksi jäniksiä tapetaan,eihän ne tapa ihmisiä,ja tuskin ketään haittaa vaikka ne pelloilla juoksee.
ensin tapetaan kilpaa ja sitten ihmetellään,miksi tämäkin laji kuoli sukupuuttoon...NO VOIVOI MITÄS TAPATTE KOKO AJAN vitun saastat.- edelläkävijä
Kansakunnan suuruus ja moraalinen edistys nähdään siinä,miten se kohtelee eläimiä.
ja me kohtelemme niitä huonosti... - Ovet lukkoon!
Hämeessä on ainakin kevään aikana jänikset tappaneet kaksi ihmistä ja monien kimppuun on hyökätty. Erään talon valvontakamera kuvasi yölliset tapahtumat, jossa jäniksen paras kaveri peura, avasi jänikselle oven, jonka jälkeen jänis surmasi nukkuvan miehen. Syytä tähän ei tiedetä vaikka valtion jänis häiriökäyttäytymis erikoistutkija (VJHET) Kaalipään arvion mukaan juuri pelloilla juoksentelevat yksilöt ovat alttiimpia sairastuun tähän agressiivisuus tautiin
- hölmö kysymys
"miksi jäniksiä tapetaan, eihän ne tapa ihmisiä"
Oletko koskaan kuullut ravintoketjusta?
Jänis on siinä ketjussa ruokana ja ihminen sen syöjänä, siinä vastaus kysymykseesi.
- omankädenoikeus<3
Kysyn ihmisiltä,miksi heillä on kauriinpäitä seinillään.He vastaavat aina,että kauris on kaunis eläin.Mielestäni äitini on kaunis,mutta minulla on hänestä valokuvia.
- hölmöt sun jutut on
Outoja on vastaukset,ei kukaan trofeita kauneudella perustele, koita nyt keksiä parempia vertauksia.
- ominkäsin tekijälle
No tommoselle tarvii koittaa selittää syy sille kauriinpään seinällä pitämiselle jollain niin helpolla perustelulla että lapsen tasolle jäänyt sen voisi ymmärtää...
- tuleman pitää
Entäpä pieni kauriinpää? Taikka söpö? Miten minusta tuntuu, että Susianalyytikko on pikkusen viisaampi kuin me?
- ninpäsen niin
Oletkos kuullut sanontaa. "parhaat kehut saa aina oman nenän alta"
- oikea sivistäjä
Niinpä juu, kyllä me olemme sivistäneet lyytiä tuossa kielenkäytössä. Se on totinen tosi, jos kuka muistaa sitä törkeyksien määrää, mitä lyyti suoltii tekstiinsä, nyt ollaan jo melko "sivistynyttä" lyytiä.
Varmaan ne hoitavat lääkäritkin ovat ihmetelleen, kuinka Anuksen Lyyti on oppinut vähän paremmalle kielenkäytölle. - oppi ojaan kaada
Aivan hienosti taas sivistit sen törkykirjotuksen bittitaivaan puolelle, sitä se sivistäminen tuon kyseessä ollen onkin.
Ei sille juuri kannata vastata, kerta sen kirjotukset "sivistetään" pois melko nopeasti.- oppi ojaan kaada
HUOM!!! Minä EN ole alkoholisti, vaikka olenkin metsästäjä!!! Enkä pelkää sutta. Susien käyttäytyminen vaan on muuttunut viime aikoina. Nyt ne kuljeksivat pihapiireissä eivätkä pelkää ihmistä. Se ei ole normaalia susien käyttäytymistä. Jotain on muuttunut ja jotain niillä on mielessä.
- hipihipi
anaalikko on vissii pöpilässä hoitojaksolla kun ei oo moneen päivään mitään kuulunu...
- koulumestari.
hipihipi kirjoitti:
anaalikko on vissii pöpilässä hoitojaksolla kun ei oo moneen päivään mitään kuulunu...
On se yritellyt, mutta ne on poistettu, koska häntä on taas koitettu "sivistää" niin sanoakseni.
- Eipä täällä
muut märise kun kapiseen suteen rakastunnut tollukka, joka tarkkailee maailman menoa kaupungin alimman kerroksen vuokrayksiön ikkunasta ja viimekuisesta Kansanlehdestä.
Onneksi ikkuna sentään antaa sisäpihan parkkipaikalle. - niinpäs juu...
Sen märinät onkin vain "määräaikaisia" kunnes oppii märisemään ilman huonoa kielenkäyttöä.
- ent. metsästäjä
Ihme märisijöitä nämä täällä. Kerrankin joku yrittää kaataa järkeä oikein saavin kanssa näille itkijöille, mutta kun ei se tartu, niin ei. Mitenhän näihin märehtijöihin saisi kaadettua viisautta oikein saavin kanssa..
- Uliuliuliuhhuhuh
Pientä se on kaupunkilaisten "Romani" itkuun verrattuna. Kyllä nämä susiongelmat ovat yleensä poistuneet täällä maaseudulla joten ottakaa oppia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965