Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina. Näitähän sattuu. Maakuntalehdet ovat pullollaan tällaisia uutisia joka vuonna. Kyllä sitä voi olla suurta tyhmyyttä olemassa tässä maailmassa.
Repaleisia kasvoja
11
124
Vastaukset
- Tyhmyyttä on,
maailma pullollaan, kun tällaisilla asioilla oikein riekutaan.
"Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina" Mikähän se tämä juttu oli?
Sellaisesta kyllä luin, että vedestä kimmonneen haulin oli joku pusikossa vaanija saanut silmän viereen luuhun - ikävä juttu sinällään - mutta näön menetyksistä ja kaverin riekaleposkista ei varmaan kukaan muu kuin sinä ole kuullut.
Tunnollinen metsästäjä kun oli, niin haulin ampujakin meni itse asiaa selvittämään poliisilaitokselle. Asia, joka on kettutytöille ja minkkipojille täysin vieras.
Uskon, että kun tällainen sattui heti alkuun, niin loppukautena ei enää mitään tapahdu kun ovat poijaat tuplaten varovaisempia.
Vaan kauanpa kesti, ennenkuin sait tällä netissä irvailluksi. Pääsitkö taas tänään pois suljetulta, vai miten? - sdfgsdfgsdf
Nooh miehille aina sattuu kaikenlaista. Olkaa tekin äijiä ja tehkää välillä jotain miehekästä neiteilyn sijaan.
- Kuulollako olet
Eipä näkynyt hukkalyysiä Kalevankisoissa. Tais mennä sus pöksyyn.
- KEMIkaali
Näkyy betoniporsaat tekevän reikää nahkaan päivittäin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082515996820_uu.shtml- never go in there
Susianalyytikko asuu siis hesassa?
- huihaha
Joku vuosi sitten joku ampui kaveriaan naamaan kun luuli sitä teereksi
- Joku ja joku
ja naapurin kummin kaima kuuli hevosmiehiltä.
- metsästystorvi
Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.
- hjgjkgjhg
metsästystorvi kirjoitti:
Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.
pitkin vuotta joku käppänä on ajellut lasten päälle suojatiellä, ajokorttiin ei paljon tarvita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955