Mainio juttu

Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä mannaa, tämä on juuri sitä namia, mitä nykyajan maailmanmeno kaipaa. Julistankin tämän päivän kansalliseksi juhla- ja riemupäiväksi. Olkaa niin hyvät ja nauttikaa ja huutakaamme yhteen ääneen " Hip Huraa" niin, että korvissa raikaa:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/varas-vei-vasan-ruhon/707834

28

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekikö mielesi

hirvenlihaa niin kovasti, että poikkesit kylässä?

• Heh heh, minä jos löytäisin tuommoisia lihoja, niin jos en niitä ottaisikaan mukaani, niin ainakin kusisin ja paskosin niitten päälle. Hirvestäjä on niin tyhmä, jotta pikku lisämauste kuuluu sen ruokaan.

• Kas kun et
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, minä jos löytäisin tuommoisia lihoja, niin jos en niitä ottaisikaan mukaani, niin ainakin kusisin ja paskosin niitten päälle. Hirvestäjä on niin tyhmä, jotta pikku lisämauste kuuluu sen ruokaan.

mene markettiin paskomaan sinne hormoonilihojen sekaan.
        Siinä yksi paska yhdistäisi kaksi muuta.

• onks järkee?

No vähästä vähäinen mieli riemuitsee...

• Heh heh, voi vaan kuvitella tolleroiten ilmeitä karvanaamoillansa heidän huomattuaan lihojen kadonneen. Ja on se varmaan aiheuttanut suunnatonta raivoa ja hikoilua, heh heh. Ja pelkoa myös.

• Kyllä minullekin maistuisi noista lihoista tehty soppa. Paljon paremman makuista kuin kaupan lihat. Niihin on tullut lisäaromia kun ne on viety tolleron nenän edestä. Ja voi sitä tollero parkaa kun se uikuttaa surkeudessaan.

• Hei kuulkaas, mulla ihan oikeasti huvittaa ja namituttaa tämä juttu. Vietiinkö pöljältä lihapala nokan eestä, heh heh? Ja voi voi. Kylläpä harmittaa, heh heh.

• Pataporisee

Pitää kyllä sanoa että tämä oli metsämiehellekin hyvä uutinen heh heh. Siellä on tupauunot kiertäneet kiväärit tanassa että kuka kele uskalsi pölliä namit sediltä.

• Heh heh ehhheee heh

Tulleepi muuten polliisit teillä poikkeen anaalilyyli, ku satuit kirjoittaan tuon tunnustuksesi tuolla hirvenmetsästyspalstalla. Voisko joku hoidella sen tekstin polliisien tietoon, ni sais tuo paskiainen vähän todistella puheitaan.

• nami nami nami nami

Kuka käskee jättää 35€ kilohintaista lihaa ilman vartiointia

• Sama kait se sille on, jos joku hirvestäjä on muka vartiossa. Sehän on kuiteskin likipitäen sammuneena viinahöyryissään. Helppo sellaista on naruttaa.

• ,

kuten olen usein todennut ylimaallisessa viisaudessani raatokärpänen on jälleen tullut paikalle, en olisi kuitenkaan uskonut häntä varkaaksi. Minusta ei ole mitään eroa siinä varastaako lukitusta varastosta hirvenlihaa tai jotain muuta omaisuutta varas on varas.

• Muistapas tollo, että Robin Hoodkin oli rosvo, ja hyvin kunnioitettava sellainen. Minä rinnastankin ajatuksissani itseni häneen. Minä nautin, kun ahneen ja tyhmän ihmisporsaan lihat varastetaan. Se on naminannaa ja ihan oikein.

• jykevää touhua

Muistapas tollo, että Robin Hoodkin oli rosvo, ja hyvin kunnioitettava sellainen. Minä rinnastankin ajatuksissani itseni häneen. Minä nautin, kun ahneen ja tyhmän ihmisporsaan lihat varastetaan. Se on naminannaa ja ihan oikein.

katsoppas raatokärpänen varas on luihu joka pimeällä salaa peloissaan kyykistelee, kuten sinä tällä palstalla profiilin piilottaja teet. Robin Hood oli rosvo joka tarun mukaan uskalsi henkilö´kohtaisesti ottaa manit pois, sinulta tätä rohkeutta ei löydy, siellä sinä yksin hekumoitset toisten tekemisiä heh heh kyllä olet nolo tapaus

• Vai että oikein

"Olen nähnyt monenlaista raivohullua ja hihhulia matkoillani ja ollut naamakkain heitä vasten." - Se oli hotellin kylpyhuoneen peili.

"olen joutunut monesti kiperään tilanteeseen" - Se oli kapakan portsari

"Olenkin jo useampaan otteeseen maininnut täällä hirmuisesta kuulaennätyksestäni." - Kuulat on olleet jumissa montakin päivää peräkkäin.

"Minä väännän tuommosen surisijan solmuun sekä sanallisesti että fyysisesti ennen kuin päivä ehtii alkaankaan" - Siis kärpästäkö meinaat ?

"Ja oikeasti nämä hirvieinarit ovat tosi tolloja. He ovat niin tolloja, että ihan puistattaa heidän tolloutensa. " - Voipi olla, mutta näytöiksi tarvitaan muutakin kuin suuri virtuaalisuusi ja mahdolliset puistatuksesi. Vaikka kuinka hoet jotain mantraa, niin ei se sitä meille muille sen todemmaksi tee.

• Vai että oikein kirjoitti:

"Olen nähnyt monenlaista raivohullua ja hihhulia matkoillani ja ollut naamakkain heitä vasten." - Se oli hotellin kylpyhuoneen peili.

"olen joutunut monesti kiperään tilanteeseen" - Se oli kapakan portsari

"Olenkin jo useampaan otteeseen maininnut täällä hirmuisesta kuulaennätyksestäni." - Kuulat on olleet jumissa montakin päivää peräkkäin.

"Minä väännän tuommosen surisijan solmuun sekä sanallisesti että fyysisesti ennen kuin päivä ehtii alkaankaan" - Siis kärpästäkö meinaat ?

"Ja oikeasti nämä hirvieinarit ovat tosi tolloja. He ovat niin tolloja, että ihan puistattaa heidän tolloutensa. " - Voipi olla, mutta näytöiksi tarvitaan muutakin kuin suuri virtuaalisuusi ja mahdolliset puistatuksesi. Vaikka kuinka hoet jotain mantraa, niin ei se sitä meille muille sen todemmaksi tee.

Et sitten näsäviisas mikkihiiri koirastani mitään maininnut. Tosiasia on, jotta pikku koirulini on saanut moneen otteeseen porolauman paniikkiin pikku haukahtelulla. Me molemmat nautimme katsoessamme noita hysteerisesti poukkoilevia tyhmiä sarvipäitä. Tuolloin tulee vääjäämättä mieleen tyhmät petopelkuripallinaamat.

• jykevää touhua

koitahan rauhottua raatokärpänen ja mene nussimaan puluja, muuhunhan sinusta ei sitten olekaan. Sinä sitten tunnustat ihan suoraan olevasi varas joka katsoo oikeudekseen säikytellä ja vahingoittaa poroja ja muita luonnoneläimiä sairaan pikkukoirasi kanssa ette vaan panis sitäkin. Sutta tekis mieli mutta kanntti riittää vain puudeliin.

• aina paranee

ai on teillä sessun kanssa yhteiset harrastukset panette poroja. Kuitenki nyt on toten näytetty että sinä olet varas ja se melko noloo mnjoo, kyllä mua hävettäs ainakin ihan helevetisti. Taitaapi hävettää raatokärpastäkin ku noin herneen vai olisko tullu suuseksissä poronpapana sieraimeen.

• Ihmettelijä........

Et ainakaan ole saanut minkäälaista kasvatusta elämässäsi, olet täysin narsisti, tunteeton, vailla minkäänlaista omatuntoa, oman napaasi tuijottava olio.

Miten voi nyky-yhteiskunnassa kehittyä tuollainen mutaatio?

• Koirasi on kuitenkin

Et sitten näsäviisas mikkihiiri koirastani mitään maininnut. Tosiasia on, jotta pikku koirulini on saanut moneen otteeseen porolauman paniikkiin pikku haukahtelulla. Me molemmat nautimme katsoessamme noita hysteerisesti poukkoilevia tyhmiä sarvipäitä. Tuolloin tulee vääjäämättä mieleen tyhmät petopelkuripallinaamat.

teidän perheestä viisaampi, joskin harhapoluille johdettu.

• 99999999999999999999

No Robin Hood ei ole koskaan ollut muuta kuin satuhahmo, vähän nioinkuin Aku Ankka, ihan vaan häirikölle tiedoksi.

Sitten muille, on kyllä vaikea uskoa, kuinka noin tolloja voi edes ollakaan. Kai se uskoo joulupukkiinkin vilelä.

• sensorin kita

Jätin tuon mikkihiiri jutun poistamatta, muut törkyjutut siltä poistatin.
      Mitä mieltä, pitäisikö mikkihiiri-viesti poistatattaa?

• Mikkihiiri on

tunnettu hahmo, ja kiistatta älykäs. Säästetään jatkoon.

• Heh heh, eikö ole paineen sietokykyä? Kirpaseeko totuus noin kovasti, että pitää alkaa vääntelehtimään?

• sensuurin suu

kukahan täällä vääntelehtii?
      Me opetamme sinua parempaan kielenkäyttöön ja onhan se kantanut jo selvästi hedelmää.
      Sinä voit olla siellä omassa fantasia- maailmassasi, siellä jossa ainoastaan itse kuvittelet olevasi jotain muuta, kuin mielenterveyspotilas, joka koittaa pönkittää olematonta itsetuntoa. mutta kun törkeydet kategorisesti sensuroidaan, niin jopa umpiluukalloosi näyttää lopulta oppi menevän perille.
      Eli me opetamme todellisuudessa sinua, se varmasti kirpasee, mutta ainoa tapa jolla viestisi pysyy täällä--- on siisti kielenkäyttö.

• Elikkä myönnät pelkääväsi katsoa totuutta silmiin. Pelkäät siis tätä kautta Susianalyysin viisautta ja minua ja mikä kaikista oleellisinta, pelkäät sutta ja karhua ja häpeät syvästi omia pelkotilojasi. Et siis kestä kaikkea sanomaani.

Tämä on hyvä alku tervehdyttämisessäsi, kun olet nyt myöntänyt olevasi heikko ihminen.

• totuuttahan

Elikkä myönnät pelkääväsi katsoa totuutta silmiin. Pelkäät siis tätä kautta Susianalyysin viisautta ja minua ja mikä kaikista oleellisinta, pelkäät sutta ja karhua ja häpeät syvästi omia pelkotilojasi. Et siis kestä kaikkea sanomaani.

Tämä on hyvä alku tervehdyttämisessäsi, kun olet nyt myöntänyt olevasi heikko ihminen.

katsotaan jatkuvasti silmiin ja analysoidaan viisauden olemusta.

Valitetavasti sinun kannaltasi se ei kumpua noista mantra-jutuistasi.

Todellisuus on sinulle rankempaaa kuin metsästäjille, jotka katkuvasti jalkautuvat luontoon.

• yksinkertainen asia

Analyytikon subjektiivinen näkemys totuudesta on varsin suppea, koska hän elää siinä totuudessa aivan yksin.
      Meidän totuutta voidaan kuvata objektiiviseksi, koska sitä totuutta elää valtaosa ihmisistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe