Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
omenainen75
profiilit
omenainen75
omenainen75
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
25.8 lähdössä 2 viikkoa:)
21.05.2014 16:56
Pullokaljaa olen yleensä tilannu eikä sitä ole laimennettu ;)
23.07.2013 11:22
Hienoa kun kerroit oman kokemuksesi:) Itse tässä pohdin parhaillaan,että tuleeko karenssia jos puran työsopimuksen koeajalla. Olen nyt 2viikkoa ollut kyseisessä paikassa töissa ja olen ollut ahdistunut jatkuvasta paineesta ja kiireestä.Mitään perehdytystä en ole saanut.Työskentelen vielä lähihoitajana ja minulle on tärkeää antaa laadukasta hyvää hoitoa,jota en pysty nykyisessä työpaikassa toteuttamaan. Eli sit varmaan ei tuu karenssia,kun mainitsen syyksi työssä jaksamisen?
17.11.2012 12:35
Kms:n spray wax on tosi huippu tuote.Hintava mutta todella hyvä. Ei tee rasvaisen oloiseksi hiuksia ja helppo käyttää. Eli suihkutettava vaha kyseessä. Suihkuttaa ensin ja muotoilee sormilla.
15.10.2012 21:34
Joo,eniten arvelluttaa onko se liian vahva mun hiuksille,kun oon jo blondi. Haluaisin vaan tyvestä keltaisuutta pois,kun noi pari astetta vaalentavat tuhkanvaaleat eivät oo riittäny vaikka tyvikin on mulla vaalea.
13.10.2012 11:22
Tjäreborg ei ole joutunut perumaan kuin Kreikan Iraklionin matkat. Itse meen Alanyaan 8.8 ja tieto lentoyhtiön muutoksesta on tullut. Viime kesänä olin Tjäreborgin matkalla eikä ollut valittamista. Itse en pahemmin oppaita tarvitse mihinkään. Kaikki vaan meni niin kuin pitikin. Heti AF:n konkurssin jälkeen Tjäreborg sai järjestettyä lennot Antalyaan eivätkä minun tietääkseni ole joutunut perumaan ainuttakaan matkaa Alanyaan:)
04.07.2012 19:12
Tiedoksi vaan,että Tjäreborg on käyttänyt tähän asti Air Finlandia Turkin lennoilla;) Itse olen kanssa varannu Tjäreborgin matkan elokuussa. Tjäreborg ilmoitti,että järjestelevät nyt lentoja uudestaan ja voin kuulemma olla levollisin mielin. Aikatauluun voi tulla tietty pieniä muutoksia.
27.06.2012 16:30
Sitä saa mitä tilaa!!! Kannattais varmaan sanoa lähentelijöille suoraan ettei kiinnosta ja pyytää jättämään rauhaan. Minä ainakin teen selväksi heti alkuun ettei minua kiinnosta ja rauhassa saan olla:)
18.06.2012 19:27
Todellakin oikein varsinainen happy hour Heikkilässä;) Maksat toisestakin..esim. yhdessä ravintolassa maksoin drinkistä tyyliin vaikka 10 liiraa ja sama drinkki Hekassa 20 liiraa,eli 20 liiralla saat 2. Mikä happy hour sellanen on? Kerran ystäväni epäilivät,että toisessa drinkissä ei ole viinaa,niin tulivat kaatamaan lisää raakaa viinaa :D Ruoka Heikkilässä ei ole todellakaan hintansa veroista. Pihvit ovat kengänpohjia. Ennemmin menen syömään Villa Okan:iin,joka on suunnilleen hintaluokaltaan sama kuin Heikkilä,mutta laadultaan 100 kertaa parempi:D Toinen mahtava ravintola on Ev. Heikkilässä annosten hinnat ovat nousseet,mutta laatu laahaa perässä. Kyllä Heikkilässä on kiva istuskella ja nauttia juomista sekä laulaa karaokea.
18.06.2012 19:17
1 / 1