Kertokaa kokemuksianne kyseisestä väristä?
PolyBlonde L101 Silver Blonde
2
2473
Vastaukset
- platinablondii
Jos meinaat juuri tuota Schwarzkopfin L101 Platinum lighter vaalennusta niin erittäin tehokas on. Vaalentaa kunnolla, eikä jätä oikeastaan ollenkaan keltaiseksi kivana lisänä ne kaksi anti yellow naamiota. :) Riippuu tietenkin sinun hiusten lähtökohdasta ja siitä kuinka vaaleaksi haluat, mutta itse aika pitkälle juuri tuolla vaalennuksella mustasta valkoiseksi sain suht nopeasti... Erittäin hennoille ja huonokuntoisille hiuksille älä missään nimessä käytä, on monia muita vaalennuksia paljon vahvempaa ainetta ja pahimmassa tapauksessa vetää tukan aivan purkaksi...
Joo,eniten arvelluttaa onko se liian vahva mun hiuksille,kun oon jo blondi. Haluaisin vaan tyvestä keltaisuutta pois,kun noi pari astetta vaalentavat tuhkanvaaleat eivät oo riittäny vaikka tyvikin on mulla vaalea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398