Hei,
onko muita lähdössä elokuussa Alanyaan. Täältä olisi yksi sinkkumies lähdössä katsastamaan paikkoja. Voisi tutustua jos on muita samaan aikaan menijöitä.
Elokuussa Alanyaan menijöitä?
33
811
Vastaukset
- sdsdsd
Eipä juuri kiinnosta lähteä kärsimään kuivasta kuumuudesta elokuussa. Sietokykyjä on ihmisillä niin erilaisia, mutta en usko sen ympärivuorokautisen helvetillisen kuumuuden olevan kovin monen suomalaisen toiveloma-aikaa Alanyassa.
- never
Ei kylläkään ole kuivaa kuumuutta, vaan kosteaa kuumuutta, aivankuin olisi kaiken aikaa huonosti lämmitetyssä saunassa. Kokemusta on, mutta ei enää koskaan elokuussa matkaa sinne.
- 15.5
kerran piti koettaa Alanyaa elokuussa, ja ei koskaan enää.
lämpö on hyväksi,mutta liika on liikaa..
- angie-80
Mä lähdössä 23.8. alanyaan.... päiviä tässä melkeen jo laskee..... :D
kuinka mones päivä alottaja on sinne lähdössä??- Lomalla viimeinkin.
ANGIE-80 ja JOUNI HUOMIO! Olen 20v yksinmatkustava tyttö. Alanyaan 2 viikoks lähtö 23.8. Haluaisin saada teistä mukavaa lomanvietto- ja baariseuraa. :) Mailailkaa mulle: orkideaflower89@gmail.com
- matkailija9
Lomalla viimeinkin. kirjoitti:
ANGIE-80 ja JOUNI HUOMIO! Olen 20v yksinmatkustava tyttö. Alanyaan 2 viikoks lähtö 23.8. Haluaisin saada teistä mukavaa lomanvietto- ja baariseuraa. :) Mailailkaa mulle: orkideaflower89@gmail.com
Mä taas olen menossa 3.11. 199e hintaiselle matkalle Turkkiin nähtävyyksiä katsomaan ja sinne tarvitsen kaverin.
Yksin se maksaa 350e ja kahden 199e ja hintaan kuuluu kaikki retket, kuljetukset, majoitus yms.
ota yhteys: info9@suomi24.fi
- --Jouni--
Lähden 17.8 ja olen matkalla 2 viikkoa, eli samaan aikaan ollaan siellä.
- Näin meillä
Mekin ollaan lähdössä 17.8 vko!=( mut olimme toukokuun alussa kusadasissa,ihanaa me mennääkin taas tuttuu paikkaa alanyaa,
- Uudet ystävät
Lomalla on mukava tutustua uusiin ihmisiin ja joistakin saa elinikäisiä ystäviä :) .
- --Jouni--
angie-80: Voitais jutella s-postissa, mulle voi kirjoittaa tänne alanya2014@suomi24.fi
- sdsaasd
Sovi heti pillunsaantihommat jo ennakkoon, niin ei mene aikaa hukkaan perillä vongatessa.
- kohtamennään
14.8 lähdössä ja 3viikkoa matkassa 2 tytyy :p
- --Jouni--
Laittakaa viestiä postiin, ossa tuossa ylempänä.
25.8 lähdössä 2 viikkoa:)
- Täältäkans
Täältä myös lähdössä 24v tyttö alanyan lämpöön 21.8 viikoksi. :)
- --Jouni--
Laitatko postia?
- --Jouni--
Laittakaa nyt joku postia joka on lähdössä tuolloin, kerran teitä on.
- -Jouni--
Oliko mukaan lähtijöitä?
- efes
Onhan meitä lentokoneellinen ja enemmän lähdössä alanyaan elokuussa .
- -Jouni-
efes kirjoitti:
Onhan meitä lentokoneellinen ja enemmän lähdössä alanyaan elokuussa .
Tarkoitan, että voisi tutustua täällä netissä ja tavata siellä esim.
- --Jouni--
Ketään yksinäistä naista tai vaikka kaveruksia lähdössä tuolloin?
- Huhhuhhuhuh
Jouni oot säälittävä..!!
- --Jouni--
Huhhuhhuhuh kirjoitti:
Jouni oot säälittävä..!!
Hienoa nähdä, että sinulla on empatiakykyä =)
- kuulemmakomea
22 vuotias komeaksi haukutti mies lähdössä alanyaan 16.8
- Legginssit
Mitä ihmettä nuori mies tekee siellä suomettarien
Erotiikkarannikolla ?
- kuulemmakomea
Ajattelit, että olisi korkea aika käydä tutustumassa Alanyaan henkilökohtaisesti. Fiksua tämä ei ole, ainakaan tämän foorumin mukaan.
- myös 16.8 alanyaan
Alanya on aivan kiva paikka käydä lomailemassa. Ei muuta kun menoksi ja hauskaa pitämään.Mukavaa lomaa kuulemma komealle.
- kuulemmakomea
Kiitos samoin ( : Juoksevatko suomalaiset naiset pelkästään eksoottisten turkkilaisten miesten perässä ja kiertävätkö he suomalaiset miehet kaukaa?
- myös 16.8 alanyaan
Ei juokse! Osa juoksee mutta osa vaan lomailee ilman seuralaisen metsästystä. Ei kaikki hae seuraa turkkilaisista vaikka niin tällä palstalla toitotetaankin. Itse olen jo hiukan kypsempi nainen eli ns."legginslortto" palstan kommenttien mukaan mutta meidän porukasta kukaan ei kyllä saalista minkäänlaista turkkilaista riistaa. Mutta suotakoon se niille jotka sitä tekevät.
- kuulemmakomea
Ei kaikki välttämättä mene miesten perässä sinne, mutta ei koskaan tiedä mitä tapahtuu... Millä lennolla Te olette menossa?
- myös 16.8 alanyaan
Me mennään Istanbulin kautta Antalyaan. Ja sieltä sitten Alanyaan.
- BUAH
SUOMIHUORAT KARVARANTEEN PANESKELTAVIKSI......
- Arja 22
Mä en lähde Homo-Jounin kanssa mihinkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398