Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

8

1. Hp ei lähe käyntiin

En saa HP.tä käyntiin, olis vaikka veivi jolla pyörittää käyntiin. Kovalevyllä ja muistissa on sellaista tietoa jotka ta
    Tietotekniikka
    3
    42
  2. Blu-ray levyn kopiointi

Haluaisin kopioida Blu-ray levyn, miten saan onnistuun?
    Tiede ja teknologia
    0
    116
  3. Tallentavan DVD kuvavassa värillisiä rantuja

Kun katsoo DVD.n kautta TV ohjelmaa tai on tallenettu ohjelma kuva välillä pysähtellee ja hyppii sekä näkyy värillisiä
    DVD
    1
    139
  4. Gmailissa ei näy lähetetyt viestit

Lähetin sähköpostia, olisin tarkistanut tuliko kaikki tarpeellinen kirjattua. Lähetetyissä oli tyhjää, ei ollut mitään l
    Tietotekniikka
    2
    122
  5. Onko saatavana älypuhelimeen balanssi säätöä

Onko saatavana älypuhelimeen balanssi säätöä kuulokkeille? Minulla on vasemmasta korvasta kuulo heikentynyt, jos sais ba
    Palvelimet
    1
    218
  6. Paikallinen levy (G:)

Olen tekemässä DVD levyyn kuvaa ja tekstiä, LightScribe Print Properties ohjelmalla. Minulla on HP.n Pavilion dv7. Näytö
    Tietotekniikka
    0
    97
  7. HP DV7-6117 näytön kytkeminen

Löytyykö täältä neuvoa, miten kytken näytön emolevyyn? Irroitin näppäimistön, siinä irtos myös näytön piuhat. Nyt en löy
    Tietotekniikka
    2
    35
  8. CD-levynpolttaminen

Aikaisemmin minulla oli pöytäkone siinä XP, jolla polttelin musiikkia autoon. Levylle tuli musiikikappaleiden nimet ja
    Tietokoneohjelmat
    2
    197
  9. CHM-paketti

Hei, Toivoisin saatavan apua, avasti ilmoittaa CHM-paketti vioittunut. Itsellä ei ole älliä, mistä on kyse. Onko kone tu
    Tietoturva
    1
    143
  10. Loru Pudasjärvisistä

Kuka muistaa lorun Pudasjärven eri kyliltä?
    Yhteiskunta
    0
    57
  11. C-asema täys

Aloin tarkastaa miksi ilmoittaa C-aseman olevan täys. Tietosto kansiossa ei ollut mitään erikoista joka olis täyttänyt C
    Tietotekniikka
    0
    53
  12. HDMI-KAAPELIN KAUTTA TULEE VAIN KUVA

Kytkin HDMI-kaapelin tietsikkaan, oli tarkoitus katso Joogaa. Meni häneksi koko homma. Tuli vain kuva, äänestä ei kuulun
    Tietokoneohjelmat
    1
    264
  13. Televisio ei käynnisty, piti irroittaa virta kaapeli

Minulla on 42" Finlux FULL HD. 2.4 katsoin telkkua, illalla sammutin normaalisti. On toiminut ja käynnistynyt ilman on
    Telenovelat
    2
    125
  14. Nero 7 Essentials

Voisko auttaa, on ongelmia Neron kanssa. Vanhassa pöytäkoneessa oli Nero, sillä sai poltettua CD-levylle kipaleiden nime
    Tietokoneohjelmat
    0
    239
  15. LP-levyn tallentaminen

Löytyskö apua? Olis tarkoitus Audacityllä tallentaa LP-levyllinen musaa Tag&rename tiedostoon mp3 muodossa. Valittaa, ei
    Tietokannat
    0
    66
  16. Kuvien muokkaus

Voisko joku auttaa. Ostin ASDSe kuvankäsittely ohjelman. Oli tarkoitus zuumata kuvaa, eli selventää, vaan meni sormi suu
    Kuvankäsittely
    5
    181
  17. Kuvan muokkaus ohjelma

Hei, löytyskö apu tumpelolle? Olis tarve kuvan muokkaus ohjelmalle, mielluummin ilmaisversio, tai käy myös ostettatteva.
    Tietokannat
    1
    123
  18. Haittaohjelma

Neuvoa tarvis, Minulla on HP.n DV7-6117 läppäri noin 1.5 vuotias. Siinä on Opera selaimena. Siihen ilmaantui sellainen
    Tietokannat
    1
    129
  19. Operan News Portal

Minulla on HP.n noin 1.4 vuotta vanha 17 " läppäri. Selaimena on Opera. Siihen ilmaantu sellainen oire, alkoi puskeen O
    Tietotekniikka
    1
    101
  20. oliskiko joku haittaohjelma?

MInulle on tullut koneelleni sellainen ongelma, että onkohan kenelläkään kokemusta vastaavasta: Kun avaan koneen, se to
    Yleistä tietokoneista
    2
    68