Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

42

1. Paras olis kokeilla asentaa steam uudellee(siis ihan kokonaan) jossei toimi niin sit hyvin mahdollista että kiintolevy tai sit muistipalikat on paskana
  2. Itselleni jos tulis sähköherkkyys kehoon niin kokeilisin seuraavia asioita:

Ihmisen sähkömagneettisia kenttiä tasoittava kaulakoru tjtn
    Isseelläni on tälläinen ja hän kokee, että se auttaa migreeniin, mutta eipä se minua vakuuta mutta mielestänni olisi tollaisessa kokeilemisen arvoinen.

Huoneen siivoaminen.
    Jos sattuis että olenkin pölylle allerginen niin sepä huomataan tällä nopeasti(En nääs siivoa huonettani ku hyvällä säkällä noin 5-8kk välein ku rupee ahdistamaan että tavarat on kateissa)

kuvaputkiNäytön vaihtaminen litteään
    eipä vakuuta minua kovin paljoa, mutta tuon kokeilee suht nopeasti kaverin näytöllä

Mennä hetkeksi lappiin missä ei ole kännykällä kenttää
    Kännykkähä aiheutta häiriöitä kaiuttimissa niin miksei ihmisessäki. Meet vaikka jonnekki Haltille hetkeksi vaeltamaan niin siitäki voi olla jo parantumatonta apua.

Akupunktio hoito.
    isseeni harrastaa tätä ja siitä on apua vaikka mihinkä niin miksei myös sähköallergiaan.

Itse mitä tässä mietin niin ihminenhän koostuu erilaisista magneetti- ja sähkökentistä, että hyvin voisi oireet johtua siitä, että noi kentät sattuvat olemaan heikot ""normaaliin ihmiseen"" verrattuna, että nämä sitten reagoivat myös ulkopuolisiin sähkö- ja magneettikenttiin. Voisi hyvin ajatella, että syömishäiriö voisi hyvin aiheuttaa tällaista ihmisen omien kenttien häipymistä.

Ulkoinen sähköisku voi hyvin uudelleenjärjestää vaika käden sähkökenttien kulkemisen ja kiertosuunnan kauas normaalista ja silloin altistaa käden/osan kädestä herkäksi muille sähkökentille.