tällä hetkel näytti olevan 2,80€ tilillä,eli sen verran saa menemään tällä viikolla,onneksi kesällä ihmiset juo ulkona kaljaa yms.ensiviikola tai jo tänä viikonloppuna on pullojen keräystä tiedossa,jos meinaa syödä...näin se vaan menee.
alle 5€ viikossa ruokiin
4
1130
Vastaukset
- keräilystä
Mitäs vikaap ullojen keräilyssä on?
Minä ainakin noukin aina pullot kun niitä jossain näen, mulla on yleensä aina pussi mukana pulloja varten taskussa tai laukussa.
Mieluummin niitä kerää kuin juo.Onhan se ihan hyvää tuottoa kun menee jonnekkin festareille keräämään pulloja. eikä siinä mitään hävettävääkään ole kun eivät itse ihmiset tajua välittää.
- namis
Itse kerään työssäni pullot talteen . Siivoan opiskelija-asuntoloiden saunoja ym tiloja ja rikkaat opiskelijat eivät useinkaan välitä palauttaa itse pullojaan . Täällä kiertelee myös vanhuksia noukkimassa lasinkeräyslaatikoista pulloja . Se mua huvitti kun joku jo siitäkin valitti paikallislehden mielipideosastossa .
- tuo 2,8e
Ostappa sillä egen jauhelihapihvi paketti (6kpl) ja pari pussia makaroonia, n. 40snt. (Torino)
Hyvin pärjää pihvi päivässä ja makaroonia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875