mitä luulette toimisko oblivion 2,5 votta vanhassa koneessa prosessori on jotain 1000 en muista tarkasti ,windows xp,direct x versio 8.1 tai 9 ,3d card jotain 32 mb tai jotaki,dvd/cd -rom drive jotain 8x.morrowind kyllä toimii mut nyt ku on tullu oblivion niin ajattelin että ostasin sen.
oblivion kyssäri
4
555
Vastaukset
- The Master
Et viestisi perusteella tajua tietokoneista yhtään mitään joten ole kirjottamatta paskaa toisten luettavaksi... toiseksi Oblivion on paska ja syvältä perseestä... älä osta, ihan vain vinkiksi. Saat vain pahan mielen.
- ...hyvin luultavasti hän...
JOKA ITSE OMISTAA _PASKAN_ KONEEN, EI SAA PELIÄ TOIMIMAAN JA KATEELLISENA HAUKKUU!!!!!!!!! HAJOO SIIHEN! BUAHAHAHAAHAHHAAAAAHAHAAA!!!!!!!!!!!
- varmana
Toimi,,
No jos otetaan malliksi
Sinulla vaikka olisi pentti 3/4 tai amd duron 1000mHz
Näyttis joku paska 32mbit
Keskusmuistia et sanonut mut jos on 128-512mt.
Sanoisin että se voisi toimia jos näyttis ja muistit pitää pintansa siinä pelin takakannessa olevalla minimuim reguirments kohtaan prossulla liikaa väliä.
Ja jossei tiedä koneensa tehoja/ näytönohjainta niin on pahassa pulassa sen suhteen et uskaltaako ostaa peliä vai ei. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875