Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satum.murto
profiilit
satum.murto
satum.murto
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eivät lapset tästä suhteesta eivätkä kymmenen vuoden takaisesta pettämisestä tiedä, sen kyllä tietävät että meillä on ollut vähän vaikeaa mieheni kanssa, minä olen heidän kanssaan asiasta keskustellut. Olen ilmeisesti sitten tosiaan sellainen ovimatto josta joku kirjoitti ja läheisriippuvainen hössääjä, lapsianikin yritän säästää ilmeisesti liikaa elämän raadollisuudesta...mutta olen se mikä olen. Enkä tosiaan pelkää työttömyyttä enkä minkään elättäjän vuoksi miestäni halua pitää...Kyllä minä itseni elättämään pystyn.
26.07.2011 22:10
Kirjoitat että tunnet syyllisyyttä erosta ja pahaa oloa ex-miehesi puolesta...samat tunteet on minullakin, eli jos päätän että minulle riitti nyt. Tuntuu niin pahalta se, että hänen suhteensa lapsiin kyllä muuttuu huonoksi ihan varmaan ja lapset/lapsenlapset ovat hänelle tosi tärkeitä. Hullua ajatella näin, itsepähän on asiat tähän malliin järjestänyt, olisi voinut ajatella ylä- eikä alapäällään aikaisemmin.
26.07.2011 20:51
...ihan kuin minun kirjoittamani viesti...takana 35 vuotta avioliittoa, ja kaikki nämä 35 vuotta olen enemmän tai vähemmän odottanut näitä asioita tapahtuvaksi. Nyt olen viimeiset pari vuotta heittänyt toivoni. Eli en enää jaksa "huomioida" miestäni, kun en minäkään saa mitään huomiota. Surullista, mutta totta. En tiedä mitä tästä tulee, kun viimeinenkin lapsi lähtee kotoa vuoden sisällä. Olen myös niin monta kertaa ajatellut, että vaadinko liikaa, onko vika minussa - ja viisainta olisi ollut erota jo aikoja sitten.
08.04.2011 07:47
3 / 3