Vapaa kuvaus

Omaa rauhaa rakastava, yleensäkkin kovin rakastava ihminen olen. Jakelen paljon terveysvinkkejä. Ja paljon terveisiä kaikille ystäville ja tutuille, jotka minut kuvasta tunnistaa ja tänne itsensä klikkaavat. Maalaisplikkahan olen, rakastamani luonto aina lähellä. Kaupunkiin en voisi asettua, täällä olen oma itseni. Onhan Kaupungeissa sentään hienoja puutarhoja joita ihailla ja jonkin verran arkkitehtonisesti kauniita rakennuksiakin, mutta se lähes aina läsnä oleva häly..ei, sille. Musiikki, eihän tuolla pysty mainitsemaan kovinkaan monta artistia taikka yhtyettä. Se mikä saa milloinkin soida on ihan mielialasta kiinni sekä vuorokauden ajasta, ei heviä heti aamusta...Aika laidasta laitaan tuota musiikkia tulee kuunneltua. Sama elokuvien suhteen, tila tuolta loppuu heti alkuunsa. Elokuvia tulee tilattua, vähän turhankin paljon, tai ainakin niiden joukossa on turhan vähän hyviä, mutta se ikävä kyllä selviää vasta elokuvaa katsellessa. Kauhua, jännitystä, draamaa, ihan sama mihinkä genreen luokitellaan, kunhan on hyvä. Muutamiin näyttelijöihin voi kuitenkin luottaa, sillä ovat osanneet pysyä poissa huonoista elokuvista. Sään mukaankin on mukava valita elokuva, pimeän ja tihkuttavan syksyillan voi haihduttaa pois katsomalla vaikka aurinkoisen ja kesäisen elokuvan. Kirjoista. En ole ahmatti niiden suhteen vaan yleensä nukkumaan lähtiessä luvun taikka pari tulee luettua. Eilen sai päätöksensä Dan Browinin METEORIITTI ja seuraavana vuorossa on Elisabeth Kostovan HISTORIANTUTKIJA taikka sitten Fedor Dostojevskin IDIOOTTI. Kuvassa oleva kisu on jo lähes kaksikymmentä vuotias prinsessa. Kovin on vielä leikkisäkin.. puhelemaan on ruvennut viime vuosina ahkeraan ja tietää kyllä mitä tahtoo, menee välillä jopa ihan väittelyksi :D. On se vaan niin ihana. Joen luona otetussa kuvassa vesirokko vielä hieman päällä, olisi sekin voinut nuorempana iskeä, niin ei olisi lääkärikään antibiotteeja erehtynyt määräämään, luuli joksikin tulehdukseksi. Lopetin kuurin aika alkuunsa kuitenkin, onneksi, sillä mitäs sitä viruksen aiheuttamaan nappeja napostelemaan. Pitikin ryhtyä opiskelemaan työn ohella, niin kuin aika ei muutenkin kulu aivan liian nopeasti :D, mutta pitää lohduttautua sillä ettei tätä vaihetta niin kovin kauan kuitenkaan kestä. Kohtahan tässä pääsee jo esikasvattamaan sitten myöhemmin ulosvietäviksi. Suosikkibändit/artistit: Leonard Cohen, AC/DC, Nazareth, Arja Saijomaa, Aki Sirkessalo, Anouk, Kylie, Abba, Elton John, Anna Eriksson. Suosikkileffat: Kaunis mieli, indiana jones, Piano, 3:10 to Yuma, Drag me to hell, Perfect strangers2003, Rescue dawn, Storm warning, The interpreter Lempikirjat: Puutarha, jne., rakennus, terveyskirjat Vapaa-aikanani: lumityöt, leipominen, puutarhanhoito, elokuvat, käsityöt, Chevyt, lintujen ruokintaa. Katson tv:stä mieluiten: luontodokumentit, Täydelliset naiset, House, CSI, Uutiset, jne., Puutarha, rakennus, ruuanlaitto & sisustuohjelmat Kotieläimet: Kissa En pidä: manipuloinnista, valehtelusta, mustamaalaamisesta, pinnallisuudesta, siipeilijöistä Ruoka & juoma: Hedelmät, Kasvispizza & vesi Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=-uNEF6XtdHc Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

11

Kommenttia

442

1. Nuo uusien viestien vihreät pallot ovat kyllä suureksi avuksi ketjuja selailessa. Nyt on kyllä harvakseltaan tullut palstalla käytyä, mutta olen kyllä huomannut saman minkä totesitkin, eli kuran puolelle vaikuttaa jutut lipsahtaneen ja pahemman kerran.

Kato on käynyt tasaisesti asiallisissa kirjoittajissa jo sen reilun vuoden aikana mitä olen palstaa seurannut, mutta näinköhän tämä uudistus sitten karkoitti lähes kaikki loputkin ja jäljelle jäi vain muutama sitkeä keskusteluun kykeneväinen...voi niitä entisiä hyviä aikoja (vaikka kyllähän silloinkin aina välillä päiviteltiin palstan tasoa..).

Japanissa riittää surua suurta, kuten monessa muussa maassa. Ei mahda ihminen mitään suurille luonnonmullistuksille. Kauheaa seurattavaa on kyllä ollut :(. Näistähän kuulemma varoitettiin pari päivää aiemmin, ja jotkut syyttää järistyksestä jopa HAARPia.

Tuo viereinen luonto piristää kuitenkin mieltä, on pihalla ja sen perällä kauheaa meininkii ja sitä on totta vie mukava seurata. Yli 10 käpytikkaakin kun siellä nykyisellään häärää, niin lähes riemuissani olen jo siitäkin :).

Huomennahan se arki taasen alkaa. Sinänsähän se on tuttua työtä, sillä sitä myös harrastan omaksi ilokseni. Erona vain että teen sitä nyt toisille ja saan siitä rahaa. Työmatkat tulevat kevään myötä kyllä osaksi kurjistumaan, kun tämä hiekkatie muuttuu luulltavasti taasen salakavalaksi ja pistää pienet autot armotta poskeensa jos uhalan varomattomasti sillä ajelee.

Kyllä sitä taivasta kelpaa katsella vaikka ei edes ufoja näkyisi :). Ihanaa, nyt aurinkokin suvaitsi tulla esille, jospa se kevät nyt sitten alkaa ihan ihka oikeasti :). Törmäillään!
  2. Hengissä olen vielä, tässä käsityksessä olen ainakin :D. Muutama päivähän siinä aina tuntuu menevän ennenkuin pääsee sellaiseen luonnolliseen rytmiin uudelleen kiinni, eväitten värkkämisineen kaikkinensa. Vuorokaudessa on liian vähän tunteja :).

Eilen illalla ihalin taivasta jonkin aikaa, kun oli niin heino tähtimö ja sää kuitenkin niin mukavan leppoisa. Ei näkynyt ufoja, ainut liikkuja oli sateliitti...ellei sitten ollut naamioitunut vierailija kyseessä :D.

Joo, en aio lakata rexonan käyttämistä, mutta peseydyn silti ehkä vähän harvemmin :). Mukavaahan täällä on mukavien ihmisten kanssa vaihtaa aivoituksia ja kuulumisia :).

Uusin, koska näytti ettei edellinen olisi mennyt oikeaan osoitteeseen...
  3. Joo välkettä ja piipinää riitti mukavasti. Nopeasti ne paketit englannistakin saapuu. On se aika hullunkurista, että postimaksut ovat monesti paljon halvempia kuin kotimaisista liikkeistä tilattaessa ja joskus eivät edes siitä ollenkaan laskuta. Eikä mistään ihan kevyistäkään toimituksista kyse, vaan ihan painepesuria myöten on tullut tilailtua, siis toimituskuluitta. Mutta takaisin itse laitteisiin, niin saa sitten nähdä ilmaiseeko ne mitään siinä haamujahdissa, ensin niiden kanssa tiluksia ympäri kulkiessa ja sitten kun ovat vain tiloissa yön yli paikoillaan kameran niitä sillä aikaa kuvatessa. Ja pitäähän sitä ufoakin päästä kunnolla mittailemaan, eihän tavoitteet ole muutoin juuri kovinkaan kummoiset.

Niitä sauvoja ajattelin kokeilla kun varpu kerta toimii vallan hyvin. Olen joskus itsekkin langasta niitä taivuttanut, mutta ei ne silloin oikein tahtonut toimia. Nämä tilatut ovat tehty 5mm kupari tangosta eli ovat loppujen lopuksi aika järeää tekoa, saa sitten nähdä kohdistuuko niihin sitten myös järeämmät voimat :). Ei niistä silti saa omiaan takaisin, vaikka tulisikin todettua ettei ne toimi ja vie ne romuttamoon...ellei sitten odota todella todella kauan, siis muutaman sukupolven ajan :D.

On se ihan kiva saada kuvia muistoksi otettua, vaikka eihän tuossa se tilanne itsessään ollut mukava. Ikkunat olisivat toki voineet olla vähän puhtaamat ja aurinkokin olisi saanut paistaa, niin kuvasta olisi tullut vielä värikkäämpi, mutta olen tuohonkin aika tyytyväinen. Sinänsä ihmeellistä ettei veri ole ollenkaan lunta värjännyt, kun suikaleina haukka ateriansa kuitenkin nauttii...tuosta voisi ruveta ufoja ja karjan silpomisiakin hieman pohtimaan, mutta ainakin oma polla rupeaa olemaan jo huomisessa liiaksi.

Kunnon vonkale kyllä, kukapa uimaan niihin vesistöihin rohkenee mennä tuonkin nähtyään? :) Ei ole kauan kun katselin jotain ohjelmaa joissa näitä varsin erikoisen näköisiä fisuja näytettiin. Jos en ihan väärin muista niin kyseessä taisi olla jokin monsterquest-sarjan jakso ( http://en.wikipedia.org/wiki/MonsterQuest ). Alligaattoriluuhauki on varsin osuva nimi otukselle.

Lottossa oli taasen aika poikkeava rivi, mutta onneksi tuli edes pari kertaa neljä oikein :).

Viikko taas paketissa, ei muuta kuin uuden kimppuun :).