Päivisin taivaalla riittää enemmän tavaraa, mutta pimeelläkin nähdään ufoiksi jääviä. Kummat ovat yleisempiä valoisaan taikka pimeämpään aikaan tehdyt ufohavainnot? Ehkä suhteesta saa jonkin käsityksen jos palstalta löytyy ufohavainnon (tai miksei useammankin ) tehneitä ja virtaa riittää sen verran, että jaksavat vielä tuosta valita sopivamman vaihtoehdon.
Jos olet tehnyt ufohavainnon, niin milloin se tapahtui?
A) valoisaan aikaan
B) Hämärään/pimeään aikaan
Päivähavainto
14
203
Vastaukset
- fgrthuyjkli,kmjnhgfv
Kysyisin vain ohi mennen tässä sitä että, ovatko ufoja tutkailevat kovastikin laastareilla?
Niskat ainakin tulee kipeeksi kun koko ajan tiiraa yläilmoihin "onko siellä mitään". - P.P.P.
Jaa, en varmaan ole oikea vastaamaan tähän, mutta eihän se silti estäkkään.
Luulisin että sellainen on hyvinkin vältettävissä, kunnon lepotuoli taikka retkipatja alle ja taivas on edessä kivutta. Välineurheilua siis. - niiku bertta
b,
- 99,naintinain
On se ku meikäkin on jo hereillä tähän aikaan ja vieläpä sunnuntaina :D
Nyt ku on itelläkin oikea ufohavainto tehtynä niin vastataan sitten myös et
B , niinku toi bald beaver :DVai ei sitä sinun UFO-havaintoa kukaan kyennyt vielä selittämään?
"niinku toi bald beaver :D"
Toi...tuota, vaaransa siinäkin, vaikka muodista toki tykkään.- 99,naintinain
jumalainen_ kirjoitti:
Vai ei sitä sinun UFO-havaintoa kukaan kyennyt vielä selittämään?
"niinku toi bald beaver :D"
Toi...tuota, vaaransa siinäkin, vaikka muodista toki tykkään.Ufoksihan se taisi jäädä, ehkä jopa ikuisiksi ajoiksi, mutta minkäpä sille mahtaa...ellei sitten suurella ja tietäväisellä jumalaisella ole vastausta siihenkin :) Jos se oli ET:n, nii emmä kyllä sitäkään ymmärrä miksikä ne semmoisella tavalla liikkuisivat, aika outoo sanon mä vaa.
vai tykkäät :D, mutta ei nyt silti mennä siihen aiheeseen kummiskaa. 99,naintinain kirjoitti:
Ufoksihan se taisi jäädä, ehkä jopa ikuisiksi ajoiksi, mutta minkäpä sille mahtaa...ellei sitten suurella ja tietäväisellä jumalaisella ole vastausta siihenkin :) Jos se oli ET:n, nii emmä kyllä sitäkään ymmärrä miksikä ne semmoisella tavalla liikkuisivat, aika outoo sanon mä vaa.
vai tykkäät :D, mutta ei nyt silti mennä siihen aiheeseen kummiskaa.Eipä ole nyt minullakaan oikein mitään parempaakaan selitystä antaa, kuin ne jo tarjotut. Tämähän saattaa silti muuttua, kun aina raksuttaa. Paikan päällä käynti saattaisi senkin tilanteen muuttaa, kun kaikkea ei vain voi ratkoa sohvasta, mutta enhän minä kyllä olekkaan mikään kiertävä ufotutkija.
Se ettei tajua ufoja ei merkitse oikeastaan mitään, onhan heitäkin jotka eivät tajua naisia ja se onkin jo paljon pahempi ongelma se. Minulla ei ole sitäkään ongelmaa lastinani, vaan ymmärrän todennäköisesti naisia paremmin kuin he itse, te itse siis...näin voin kyllä sanoa suuremmin leuhkimatta.
Nooh jätetään se aihe, tältä erää...- 99,naintinain
jumalainen_ kirjoitti:
Eipä ole nyt minullakaan oikein mitään parempaakaan selitystä antaa, kuin ne jo tarjotut. Tämähän saattaa silti muuttua, kun aina raksuttaa. Paikan päällä käynti saattaisi senkin tilanteen muuttaa, kun kaikkea ei vain voi ratkoa sohvasta, mutta enhän minä kyllä olekkaan mikään kiertävä ufotutkija.
Se ettei tajua ufoja ei merkitse oikeastaan mitään, onhan heitäkin jotka eivät tajua naisia ja se onkin jo paljon pahempi ongelma se. Minulla ei ole sitäkään ongelmaa lastinani, vaan ymmärrän todennäköisesti naisia paremmin kuin he itse, te itse siis...näin voin kyllä sanoa suuremmin leuhkimatta.
Nooh jätetään se aihe, tältä erää...Jääköön nyt vaa ufoksi, sillä en varmaa päästä vieraita miehiä sisään ihan noi vaa, siis asuntooni, enkä kyllä muutenkaan :). Luin nyt sitten myös esittelysi ja sinun suhteen sais kyllä erityisesti pitää varansa, "luojan lahja naisille", voi elämä sunki kanssa :D vanha mies, ettäs kehtaatkin noin vielä rehvastella :) Oli se oikeest iha hauska lukee
Sen miesten huonon naisten ymmärtämisen vuoks olenkin mielluummin toisen naisen kaa kimpassa, ku elämässä on nii paljo muutakii ku vaa viinaa ja sexii. Tästäkään aiheest ei käy täällä keskusteleminen paljookaa, vaikka naiset oiski venuuksest ja miehet marsista.
Tässä yx päivä meni jutustelu ufoihin yhden uuden kaverin kanssa ja hänellä ja äidillänsä oli ollut jokin ufohavainto mökillänsä, siin havainnossa oli ollu valoja sillai rivissä ja ne oli sit ruvenneet loittoneen hiljakseen ja jotain sellast. Mä vaan rupesin sit funtsii sitä että melkeen mun kaikki tutut joidenka kanssa ollaan jotain ufoista puhuttu ovat melkeempä kaikki niitä myös nähneet, mutta ei ne ole niistä mihikää ilmoitelleet. 99,naintinain kirjoitti:
Jääköön nyt vaa ufoksi, sillä en varmaa päästä vieraita miehiä sisään ihan noi vaa, siis asuntooni, enkä kyllä muutenkaan :). Luin nyt sitten myös esittelysi ja sinun suhteen sais kyllä erityisesti pitää varansa, "luojan lahja naisille", voi elämä sunki kanssa :D vanha mies, ettäs kehtaatkin noin vielä rehvastella :) Oli se oikeest iha hauska lukee
Sen miesten huonon naisten ymmärtämisen vuoks olenkin mielluummin toisen naisen kaa kimpassa, ku elämässä on nii paljo muutakii ku vaa viinaa ja sexii. Tästäkään aiheest ei käy täällä keskusteleminen paljookaa, vaikka naiset oiski venuuksest ja miehet marsista.
Tässä yx päivä meni jutustelu ufoihin yhden uuden kaverin kanssa ja hänellä ja äidillänsä oli ollut jokin ufohavainto mökillänsä, siin havainnossa oli ollu valoja sillai rivissä ja ne oli sit ruvenneet loittoneen hiljakseen ja jotain sellast. Mä vaan rupesin sit funtsii sitä että melkeen mun kaikki tutut joidenka kanssa ollaan jotain ufoista puhuttu ovat melkeempä kaikki niitä myös nähneet, mutta ei ne ole niistä mihikää ilmoitelleet.Mitä ihmettä, eihän minulla mitään taka-ajatuksia ole, ihan puhtaasti ufohavaintosi selvittämisen takiahan minä. Toki suuri riski olisi siinä että hurmaisin sinut tahtomattanikin, kun olen tällaiseksi syntynyt ja yrittäisit minut sitten myös sen seurauksena viekoitella. Kerta esittelyni luit, niin siellähän luki että olen naimisissa, ja minähän olen aina sanani mittainen, vähintäänkin. Mutta että vanha, ei saakeli, ei sitten millään.
Olen vähän kahden vaiheilla siinä rupeasinko kirjoittamaan kirjaa, näin elääkkeellä ollessa, joka vihdoinkin opettaisi miehiä oikeasti ymmärtämään naisia ja myös toisin päin, tällaiselle olisi kyllä suuri tarve, varsinkin näinä aikoina ja toisena vaihtoehtona olisi ufokirjan kirjoittaminen. Olen tähän mennessä kirjoittanut muutamia kymmeniä sivuja omasta ufokokemuksestani ja saisin kyllä helposti kokonaisen kirjan aiheesta aikaiseksi. Olen sitä kuitenkin kirjoittanut ihan vain itseni takia, kun on jo pakko käsitellä tapahtunutta ja siitä kirjoittaminen tuntuu toimivan.
Et ole siinä yksin, olen hieman kiertoteitse saanut aika monesta lypsettyä heidän ufohavaintonsa. Siinä olisikin jollakin tutkimista, siis siinä missä määrin niitä ufohavaintoja jätetään todellisuudessa ilmoittamatta.
Tasoitetaan, A.
En kyllä viittis edes mainita mitään pimeässä nähtyä epämääräistä valoa taivaalta, ufouskovaiset veisatkoon niistä sitten virsiä senkin edestä minkä jaksavat, skepojenkin iloksi.
Pienikin hetki nähtyä voi saada aikaan suuren ja kestävän muutoksen sisäisesti, kaikille sitä hetkeä ei silti koskaan koita.Tällaisiin kerkii vastata joten kuten ajan puutteessa...
A sekä B. Näin se vaan on :).
Vihertävin terveisin P67- marjalla olin
a
En voi silti sanoa nähneeni mitään ufoa ja luultavasti kyseessä oli ihan normaali sääilmiö. Olin tuolloin kuitenkin marjastamassa aika korkealla mäellä ja sää oli helteinen. Katselin alemapana näkyvää maisemaa ja näin aivan kuin jokin kapeahko kuja avautui nuoreen metsään ilmanvirtauksesta johtuen. Sinne oli saattoi olla matkaa sellaiset 500m mistä sen virtauksen aluksi huomasin. Sen virtauksen etenemistä oli helppo seurata sieltä missä olin, kun metsikkö loppui ja metsäaukko alkoi, niin kyllä sen etenemisreitin näki siltikkin, kun roskat lenteli ja välillä tielle osuneet puut taipuili.
Ja sen etenemisreitillähän minä selvästi seisoin, mutta ei minulla ollut aikomustakaan siirtyä vaikka aikaakin olisi ollut, kun oli sen verran hikinen olo, että ajattelin sen vain vilvoittavan mukavasti. Epämielyttävä yllätys oli sen puhurin saapuessa se, että olipahan kerrassaan muuta kuin vilvoittava, oli kuin olisi astunut pukuhuoneesta saunaan. Oli siinä niin paljon voimaa että hyvä kun sai seisottua paikallaan vaatteiden rajusti lepattaessa. Olisin siirtynyt jos vain olisin tiennyt miltä se tuntuukaan. Samalla tavalla se poistui millä saapuikin.
Tavallisella ilmavirtauksella nyt ei oikein ole mitään tekemistä ufon kanssa, mutta tuli siinä sitä katsellessa sellainenkin ajatus mieleen, että se olisi ollut matalla lentävän ufon aikaansaama, jolla oli se häive päällä :D. - Vielä puuttuu
B, n.9kpl., näissä on sitten oikein hyviä sekä myös huonoja.
- öööörrrrh
ööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235