Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helitaponen
profiilit
helitaponen
helitaponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moikka,+minä+en+ole+varsinaisesti+nutraaja,+sillä+laihdutan+pääsääntöisesti+"syö+vähemmän,+liiku+enemmän"-periaatteella,+mutta+otan+välillä+satunnaisia+ENE-päiviä+mukaan+vauhdittamaan+painonpudotusta.+Olen+tiputtanut+jo+18+kg+viime+syksystä,+ja+nyt+kun+normaalipainon+ylärajalle+on+enää+pari+kiloa+matkaa,+niin+painonpudotus+on+hidastunut.+Joten+välillä+koitan+päästä+yli+tasannevaiheista+nutraamalla.
Sain+kaveriltani+Cambridge-tuotteita,+sillä+hän+liittyyi+talvella+Cambridge-ohjelmaan,+muttei+sitten+jaksanutkaan+noudattaa+sitä.+Noiden+pussien+lisäksi+mulla+on+siis+Nutrilettin+suklaapirtelöitä,+joita+otan+yleensä+aamu-+ja+iltapalaksi,+ja+sitten+joku+suolainen+Cambridge-pussi+lounaaksi+ja+päivälliseksi.+Tätä+teen+noin+kerran+kahdessa+viikossa,+muuten+syön+vähäkalorista+kotiruokaa+ja+paljon+kasviksia.+Ihana+fiilis,+kun+paino+putoaa+ja+liikunta+maistuu!+:)
Hyvää+kesänodotusta+teille+kaikille!+:)
02.05.2019 09:02
Sama+maku+tuntuu+olevan+monella+muullakin+diktaattorilla.+Esim.+kesällä+kävin+Bukarestissa,+ja+olin+opastetulla+kierroksella+Ceaucescujen+residenssissä.+Heillä+oli+mm.+kokonaan+kullattu+kylpyhuone,+ja+muissakin+huoneissa+kullattuja+tapetteja,+kattokruunuja+ym.+ym...+meikäläisen+silmään+todella+mautonta,+pröystäilevää+tavaraa.+Samaan+aikaan+tavalliset+romanialaiset+kärsivät+äärimmäisestä+köyhyydestä.+Onneksi+on+sekin+maa+päässyt+jo+kommunismista+ja+kansalla+jo+paremmat+oltavat,+tosin+korruptio+siellä+rehottaa+edelleen.
28.12.2018 13:46
Sikäli+kun+olen+ymmärtänyt,+on+pizza+alunperin+ollutkin+juuri+sellainen+ruoka,+johon+on+ollut+helppo+piilottaa+kaikki+"jämät",+joten+sikäli+kyllä+olen+sitä+mieltä,+että+pizzan+täytteenä+voi+olla+melkein+mitä+vaan.+Porkkana+ja+peruna+pizzassa+on+kuitenkin+jotain,+jota+itse+en+söisi+vaikka+ne+söisivät+mut!+Mutta+mikäs+siinä+jos+ap:n+perheelle+maistuu.+Kyllähän+italialaiset+varmasti+kauhistuisivat+näistä+suomalaisista+ananaksista,+poroista+ja+anjoviksistakin,+joten+ei+kai+tämäkään+sen+enemmän+väärin+ole.+:D
10.07.2018 19:39
Pikkuaivoatrofia.+Ei+parane.
05.10.2017 20:48
Millä+miehesi+alunperin+perusteli+muuttoaan+toiseen+huoneeseen?+Onko+teillä+ollut+lainkaan+seksiä+sen+jälkeen?+Tai+muuta+koskettelua,+ottaako+hän+sinut+kainaloon+kun+katsotte+telkkaria,+tai+ottaako+kädestä+kiinni+kadulla?+Suuteletteko?
En+yhtään+ihmettele,+että++koet+itsesi+yksinäiseksi,+ja+suhteen+tyhjäksi.+Itse+tuossa+tilanteessa+harkitsisin+vakavasti+eroa.+Mitä+iloa+pelkästä+kämppäkaverista+on!+Onko+mahdollista,+että+miehesi+hakee+hellyytensä+jostain+muualta?
12.07.2017 19:39
Mulle+tulee+mieleen,+että+aika+moni+huhtikuussa+kutsun+saanut+on+ilmoittanut+ettei+tule,+tai+osa+ehkä+alunperin+ollut+tulossa+mutta+onkin+sairastunut+tai+muusta+syystä+perunut+viime+hetkellä.+Ja+nyt+on+sit+paniikki,+ettei+vieraita+tulekaan+tarpeeksi,+niin+voidaan+kutsua+sitten+ne+jotka+aluksi+jäivät+vieraslistan+ulkopuolelle.+Tekstarilla+kutsuminen+on+kyllä+kieltämättä+aika+tahditonta.+Ehkä+vastaisin+minäkin,+että+ei+nyt+sovi+ihan+näin+lyhyellä+varoitusajalla+(joka+tod.näk.+ei+olisi+edes+mikään+valhe,+kesäviikonloppuina+kun+tuppaa+olemaan+aika+paljon+kaikenlaista+kinkeriä+ja+tapahtumaa).
06.07.2017 19:32
Helsingin+työväenopistossa+on+järjestetty+kalankäsittelykursseja+jo+vuosikausia.+Itse+kävin+jokunen+vuosi+sitten+kurssin,+ja+olin+tyytyväinen.+www.ilmonet.fi+löytyy+kurssitarjonta,+tosin+syksyn+kurssit+ei+välttämättä+vielä+ole+netissä,+mutta+elokuussa+viimeistään+ovat!
26.06.2017 16:52
Kiitos+vinkistä!+En+olis+tätä+ohjelmaa+huomannutkaan,+kun+harvoin+tulee+tv:tä+katsottua.+Mutta+katsoin+jakson+Areenasta,+ja+olihan+se+varsin+kiinnostava.+Itsekin+kärsin+lievästä+masennuksesta.
11.03.2017 11:47
Mä+vietän+joulun+yksikseni,+ja+ajattelin+syödä+sushia.+Illemmalla+erilaisia+juustoja+ja+keksejä,+ja+hieman+punaviiniä.+:)+Jotain+makeatakin+ajattelin+ostaa,+mutta+se+on+vielä+vähän+auki,+että+mitä.+Mitään+kakkuja+tai+joulutorttuja+en+viitsi+pelkästään+itselleni+ostaa,+enkä+pipareista+kauheasti+piittaa.++Mutta+tänä+vuonna+en+ajatellut+hankkia+sitä+perinteistä+jouluähkyä.
17.12.2016 17:54
Ota+kuule+just+sillä+annostuksella,+jonka+lääkäri+on+sulle+määrännyt!+Ei+kannata+ruveta+pelleilemään+ja+syödä+lääkkeitä+sen+mukaan,+mitä+joku+randomtyyppi+jossain+keskustelupalstalla+sanoo!
31.08.2016 18:28
Tämä oli siis tarkoitettu alkuperäiselle kysyjälle, vaikka tulikin vahingossa Hippulihein viestin perään.
26.04.2016 12:12
Tuo jalkojen turpoaminen on ihan normaalia, siksi tossuja ostaessa neuvotaankin ottamaan sellaiset, joissa jää sellainen sentti varaa isovarpaan ja tossun väliin. Itse käytän juostessa numeron tai jopa puolitoista numeroa isompia tossuja, kuin normaali kengännumero on.
26.04.2016 12:11
Mä olen menossa illalla leffaan (yksin), sitten varmaan vaan olen kotona ja kattelen parvekkeelta raketteja. Yhtenä vaihtoehtona oli mennä katsomaan erästä bändiä, mutta en nyt sitten taida jaksaa kun soitto alkaa vasta puolilta öin. Käyn mieluummin ajoissa nukkumaan ja menen aamulla salille. Voi olla salilla aika hiljaista huomenna. :)
31.12.2015 13:52
Oho, tosi hyvä pudotus! Onnea! :) Mä olen nyt viikon tehnyt remonttia asunnossani, päivät ovat olleet raskaita ja ruoanlaitto välillä haastavaa, mutta suhtkoht kevyesti olen onnistunut syömään. Vaa'alle en ole päässyt, saapa nähdä perjantaina kun pääsen punnitsemaan itseni, mitä painossa on tapahtunut.
30.09.2015 15:28
No viikonloppuna kysyttiin itsekuria, lauantaina olis NIIIIN tehnyt mieli syödä jotain hyvää! Mutta onnistuin pitämään pintani, josta olen superonnellinen! :) Nyt on seitsemäs ja viimeinen päivä täysnutrausta käynnissä. Painoa pudonnut nyt 3,6 kg. Olin toivonut vähän isompaa viikkopudotusta, mutta hyvä näinkin. :) Huomenna syön lounaaksi kanasalaatin, odotan sitä jo aivan kuola valuen! :D
Miten sulla menee, NutriLetti?
21.09.2015 10:06
Moikka, mulla on nyt eka päivä täysnutrausta kohta pulkassa. Tosi helposti on loppujenlopuksi mennyt, tosin tiedän kokemuksesta, että toka ja kolmas päivä ovat vaikeimmat. Mä ajattelin olla täysnutrilla viikon, ja sen jälkeen syödä yhden oikean aterian päivässä, loput ateriankorvikkeita.
Painoa mulla oli tänä aamuna 78,1 kg, pituus 163 cm, ja painotavoite siinä 65 kilon tietämissä. :) Olen 40-v. nainen. Tsemppiä sulle NutriLetti ja kaikille muillekin laihduttajille! :)
15.09.2015 21:14
Tuskinpa ns. Palestiinan alueelle matkaillaan Suomesta käsin niin yleisesti, että sitä varten kannattaisi perustaa oma palstansa. Siitä voi keskustella vaikka "Yleistä Lähi-idän matkailusta"-palstalla, jos ei tämä Israel-palsta kelpaa.
15.01.2015 13:50
Mulla on ollut tapana käydä luovuttamassa verta joulun alla, tosin tänä vuonna olin sen verran nuhainen, etten voinut luovuttaa. Vähän siitä joulumieli kärsi, mutta menen sitten heti välipäivinä.
24.12.2014 16:15
No minä en ihan kaatokänni-linjalle lähtisi, mutta pienessä hiprakassa kyllä löytyy se paras joulumieli. :) Itse olen enempi viinin ja konjakin ystävä, kuin viskin tai vodkan, mutta onneksi meille jokaiselle löytyy se oma joulujuoma! :) Hilpeätä joulua kaikille, eikä kiristellä sitä pipoa liikaa! :)))
23.12.2014 16:50
Välipala iltapäivällä ja illalla? Mutta ei kunnon illallista? Siinä varmaan syy, miksi maha kurnii. Syö vielä illalla lämmin ruoka, ja ennen nukkumaanmenoa kevyt iltapala. Ja pidä huoli, että aamiaisella ja lounaalla syöt KUNNOLLA, ei mitään pientä näykkimistä.
02.11.2014 18:09
1 / 6