ja-re

Aloituksia
47
Kommenttia
38
Sähköpostin kirjautumisessa ongelma 22.3.2016
Sähköpostiin kirjautuessa ilmestyy viesti: "Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei vält4572Sketsisarja hakusessa
Olen syntynyt vuonna 1985, ja muistan lapsena nähneeni televisiosta pari itseäni jollakin tasolla pelottanutta sketsiä,3134Murry vai Gottfredson?
Näin Mikki Hiiren 80-vuotisjuhlan kynnyksellä herättelen kysymystä, kumpi on suurempi Mikki-piirtäjä, Floyd Gottfredson31062Alfred J. Kwak tulee takaisin
Ainakin tämän tiedon mukaan kesällä 2009 pitäisi tulla uusintakierrosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Alfred_J_Kwak7699Match Pointin loppu (SPOILER)
Mietitytti vain, että eikö naiselle tehty ruumiinavausta ja todettu hänen olevan raskaana? Tällä perusteella miestä olis2163Tohtori Sykerössä Beatlesia?
Onko kukaan huomannut saman kuin minä, että jossain kohdin Tohtori Sykerö-sarjaa soi hyvin paljon Hello, Goodbye- sekä E1276Kun Suomi putos puusta
Tuli ostettua alelaarista itselleni joululahjaksi tuo. Toista kertaa kuuntelin, ja kyllä tuo levy nyt kohosi Ismon parha4914Vuoden kulttuuriteko?
Tänä vuonna ei jostain syystä valita Vuoden valopilkkua, mutta sehän ei estä meitä keskustelemasta, mikä oli tämän vuode0280Mikä sketsi?
Missä sketsisarjassa oli sen tyylinen sketsi, jossa aviopari menee huvipuistossa tunneliajelulle, ja tirehtööri tekee tu1501The Dark Knight
Tähän on aika kovat odotukset. Batman Begins oli Batman Returnsin ohella komein ja paras Lepakkomies-elokuva. Mielenkiin82231Judas Priestin paras levy?
Mikä se on? Itselleni yllättäen uusin Angel of Retribution kuulostaa mahtavalta. Silloin kun ostin sen levyn, olin aiva7765Uusi Kino: Lähde
5.8.2007 tullut dokumentti pysäytti ja pani miettimään maailman menoa. Dokumentti kertoi azerbaizanilaisista ihmisistä,1625Se minun töistäni - Matti Pellonpää
Tulipa nähtyä pitkästä aikaa dokumentti, jossa sai nauraa oikein kunnolla. En nyt tiedä, voiko tätä oikein dokumentiksi31800Batman - Paluu
Jostain syystä tuntuu, että tätä elokuvaa ei muista enää kukaan, onko näin? Tim Burtonia on aiheestakin arvostettu ohja1213Käytöskukkia
Näitä on taidettu julkaista jollakin Pikku Kakkosen juhlavideollakin, mutta tuoltakin näitä löytyy. http://www.youtube.2241Seitsemäs sinetti ja Mansikkapaikka
Kuinka moni on nähnyt nämä ruotsalaisen elokuvan klassikot? Nämä kaksi samoihin aikoihin valmistunutta Ingmar Bergmanin91035Elokuu
Eilen tämä tuli YleTeemalta, ja elokuvan nähtyäni totesin, että tuossa taisi olla kaikkien aikojen paras kotimainen elok3476Kirja
Reilu viikko sitten löytyi täysin odottamatta kirja SoaD:ista, ja pitihän se ostaa. En ole vielä lukenut kokonaan, mutta2920Mainos menneisyydestä
Tässä mainos, jonka muistan nähneeni natiaisena joidenkin kaupasta ostettujen piirrettyjen alussa. En vain millään muist4521Faith No Moren paras levy
Mikä se on teidän mielestänne? Oma valintani on Angel Dust, sillä se on musiikillisesti yksi kaikkien aikojen monipuoli8534