Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

38

1. Aku Ankan nimiväännökset

Mitkä ovat teidän mielestänne parhaimmat/hauskimmat? Omat suosikkini: Tarja Rohiseva- Arja Koriseva Marita Kattila- Kari
    Yleistä sarjakuvista
    11
    3312
  2. Parhaat Levynkannet

Jos metallimusiikki ei muuten kiinnostaisikaan,niin täytyy kyllä kehu levynkansia niiden näyttävyydestä. Tässä mielestä
    22
    2337
  3. The Dark Knight

Tähän on aika kovat odotukset. Batman Begins oli Batman Returnsin ohella komein ja paras Lepakkomies-elokuva. Mielenkiin
    Tulevat ensi-illat
    8
    2231
  4. Milloin tutustuitte yhtyeeseen?

Minulla ensikosketus tapahtui syksyllä 2001,kun Chop Suey! soi silloisen Radio Mafian Upteekin rautaisannoksena.Biisin k
    System of a Down
    15
    1851
  5. Se minun töistäni - Matti Pellonpää

Tulipa nähtyä pitkästä aikaa dokumentti, jossa sai nauraa oikein kunnolla. En nyt tiedä, voiko tätä oikein dokumentiksi
    Dokumentit
    3
    1800
  6. Painkiller

Lähes koko päivän on taustalla soinut tänään kaupasta ostettu Judas Priestin Painkiller,ja ei voi muuta sanoa että turpi
    14
    1089
  7. Paras Trio Niskalaukaus-levy?

Mikä se on? Itse olen kirjaston kautta kuullut kaikki(suomenkieliset),mutta ainoa,jonka omistan on Itku pitkästä ilosta.
    Kotimainen metalli
    13
    1078
  8. Murry vai Gottfredson?

Näin Mikki Hiiren 80-vuotisjuhlan kynnyksellä herättelen kysymystä, kumpi on suurempi Mikki-piirtäjä, Floyd Gottfredson
    Aku Ankka ja kumppanit
    3
    1062
  9. TÄSSÄ SE ON!!!!!!!!!!!!!!

Roope-sedän numerossa 3/1981 löytyy se Mikki Hiiri-sarjakuva,jossa pojat haluavat melonia.Aivan typerä sarja,ja juuri si
    Yleistä sarjakuvista
    5
    1052
  10. Pölösen paras?

Itselläni kilpailee tasavahvasti Koirankynnen leikkaaja,Onnenmaa ja Kuningasjätkä. Kuningasjätkä avautui täydelliseen l
    Kotimainen elokuva
    12
    1050
  11. Seitsemäs sinetti ja Mansikkapaikka

Kuinka moni on nähnyt nämä ruotsalaisen elokuvan klassikot? Nämä kaksi samoihin aikoihin valmistunutta Ingmar Bergmanin
    Elokuvaklassikot
    9
    1035
  12. Kirja

Reilu viikko sitten löytyi täysin odottamatta kirja SoaD:ista, ja pitihän se ostaa. En ole vielä lukenut kokonaan, mutta
    System of a Down
    2
    920
  13. Kun Suomi putos puusta

Tuli ostettua alelaarista itselleni joululahjaksi tuo. Toista kertaa kuuntelin, ja kyllä tuo levy nyt kohosi Ismon parha
    Ismo Alanko
    4
    914
  14. Kaheleita kappaleita

Kertopaapa kappaleita,jotka ovat jollain tavalla outoja,hauskoja,vinksahtaneita tai muuten vain kaheleita.Laittakaapa my
    Yleistä musiikista
    7
    837
  15. Tarina-levyt

Otetaan nyt esimerkiksi King Diamondin Them-albumi.Minulle oli hyvin vaikea kuunnella tätä levyä,enkä lopulta kuunnellut
    8
    781
  16. Judas Priestin paras levy?

Mikä se on? Itselleni yllättäen uusin Angel of Retribution kuulostaa mahtavalta. Silloin kun ostin sen levyn, olin aiva
    7
    765
  17. Alfred J. Kwak tulee takaisin

Ainakin tämän tiedon mukaan kesällä 2009 pitäisi tulla uusintakierrosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Alfred_J_Kwak
    Piirretyt
    7
    699
  18. Parasta ruokaa

Broileripasta uunissa (4:lle) 400 g hunajamarinoituja broilersuikaleita (sipulia ja valkosipulia halutessaan oman maun
    Yleistä ruoasta
    2
    675
  19. Uusi Kino: Lähde

5.8.2007 tullut dokumentti pysäytti ja pani miettimään maailman menoa. Dokumentti kertoi azerbaizanilaisista ihmisistä,
    Dokumentit
    1
    625
  20. Sähköpostin kirjautumisessa ongelma 22.3.2016

Sähköpostiin kirjautuessa ilmestyy viesti: "Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei vält
    Suomi24
    4
    572