ja-re

Aloituksia
47
Kommenttia
38
Aku Ankan nimiväännökset
Mitkä ovat teidän mielestänne parhaimmat/hauskimmat? Omat suosikkini: Tarja Rohiseva- Arja Koriseva Marita Kattila- Kari113312Parhaat Levynkannet
Jos metallimusiikki ei muuten kiinnostaisikaan,niin täytyy kyllä kehu levynkansia niiden näyttävyydestä. Tässä mielestä222337The Dark Knight
Tähän on aika kovat odotukset. Batman Begins oli Batman Returnsin ohella komein ja paras Lepakkomies-elokuva. Mielenkiin82231Milloin tutustuitte yhtyeeseen?
Minulla ensikosketus tapahtui syksyllä 2001,kun Chop Suey! soi silloisen Radio Mafian Upteekin rautaisannoksena.Biisin k151851Se minun töistäni - Matti Pellonpää
Tulipa nähtyä pitkästä aikaa dokumentti, jossa sai nauraa oikein kunnolla. En nyt tiedä, voiko tätä oikein dokumentiksi31800Painkiller
Lähes koko päivän on taustalla soinut tänään kaupasta ostettu Judas Priestin Painkiller,ja ei voi muuta sanoa että turpi141089Paras Trio Niskalaukaus-levy?
Mikä se on? Itse olen kirjaston kautta kuullut kaikki(suomenkieliset),mutta ainoa,jonka omistan on Itku pitkästä ilosta.131078Murry vai Gottfredson?
Näin Mikki Hiiren 80-vuotisjuhlan kynnyksellä herättelen kysymystä, kumpi on suurempi Mikki-piirtäjä, Floyd Gottfredson31062TÄSSÄ SE ON!!!!!!!!!!!!!!
Roope-sedän numerossa 3/1981 löytyy se Mikki Hiiri-sarjakuva,jossa pojat haluavat melonia.Aivan typerä sarja,ja juuri si51052Pölösen paras?
Itselläni kilpailee tasavahvasti Koirankynnen leikkaaja,Onnenmaa ja Kuningasjätkä. Kuningasjätkä avautui täydelliseen l121050Seitsemäs sinetti ja Mansikkapaikka
Kuinka moni on nähnyt nämä ruotsalaisen elokuvan klassikot? Nämä kaksi samoihin aikoihin valmistunutta Ingmar Bergmanin91035Kirja
Reilu viikko sitten löytyi täysin odottamatta kirja SoaD:ista, ja pitihän se ostaa. En ole vielä lukenut kokonaan, mutta2920Kun Suomi putos puusta
Tuli ostettua alelaarista itselleni joululahjaksi tuo. Toista kertaa kuuntelin, ja kyllä tuo levy nyt kohosi Ismon parha4914Kaheleita kappaleita
Kertopaapa kappaleita,jotka ovat jollain tavalla outoja,hauskoja,vinksahtaneita tai muuten vain kaheleita.Laittakaapa my7837Tarina-levyt
Otetaan nyt esimerkiksi King Diamondin Them-albumi.Minulle oli hyvin vaikea kuunnella tätä levyä,enkä lopulta kuunnellut8781Judas Priestin paras levy?
Mikä se on? Itselleni yllättäen uusin Angel of Retribution kuulostaa mahtavalta. Silloin kun ostin sen levyn, olin aiva7765Alfred J. Kwak tulee takaisin
Ainakin tämän tiedon mukaan kesällä 2009 pitäisi tulla uusintakierrosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Alfred_J_Kwak7699Parasta ruokaa
Broileripasta uunissa (4:lle) 400 g hunajamarinoituja broilersuikaleita (sipulia ja valkosipulia halutessaan oman maun2675Uusi Kino: Lähde
5.8.2007 tullut dokumentti pysäytti ja pani miettimään maailman menoa. Dokumentti kertoi azerbaizanilaisista ihmisistä,1625Sähköpostin kirjautumisessa ongelma 22.3.2016
Sähköpostiin kirjautuessa ilmestyy viesti: "Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei vält4572