Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Juuri+niin+!+Sä+puhut+täyttä+asiaa+!+Mun+”työpaikalla”+on+yks+tosi+paha+muija,+joka+on+kiusannu+mua+jo+yli+3+vuotta.+Eikä+nää+ns+ohjaajat+tosiaankaan+näe+sitä+sen+tekemänä+kiusaamisena,+vaan+laittavat+senkin+mun+syyksi.+Vaikken+ole+tehnyt+mitään+väärää,+se+lutka+on+!+En+oo+sille+narsistille+mitenkään+kateellinen.+Se+on+mulle+!+Tein+siitä+jopa+rikosilmoituksen,+kun+se+kävi+mun+kimppuuni+syyttä+suotta+tässä+yli+3+vuotta+sitten.+Se+hakkasi,+huusi,+löi,+repi+hiuksista+ja+vaatteitani+yms.+Ihan+sekopää+!+Ja+siellä+se+narsisti+vain+on+koko+ajan+!+EIkö+sen+olisi+jo+syytä+saada+potkut+jo+ja+ikuinen+porttikielto+sinne+?+Se+rikosilmoitus+muuten+oli+ehtinyt+jo+vanhentua,+mutta+seuraava+sen+isku+muhun+ilmoitan+kyllä+HETI.+Sitä+ne+eivät+voi+estää+kukaan.+Se+on+niin+saastainen+läski.+Aina+myöhässä+tulee+töihin,+sen+pitäisi+tulla+kello+8:00,+mutta+prinsessa+saa+tulla+vasta+tuntia+myöhemmin,+vaikka+on+aina+hereillä+siihenkin+aikaan.+Se+ei+ole+reilua+!+Onneks+on+edes+1+päivä+viikos+hiljaista+ilman+sen+noloa+ääntä+ja+nalkututsta.+Hävettää+niiiiiin.+No,+näiden+ns+ohjaajien+tekosista+on+nyt+tehty+tutkintapyyntö,+kun+he+kukaan+eivät+reagoineet+oikein+tähän+häirikköön.+He+kun+eivät+ole+mitään+ammattilaisia.....ja+sen+kyllä+huomaa......tää+prinsessa+vaan+teeskentelee+olevansa+joku+ns+uhri,+vaikka+mähän+se+oon+ja+se+kirottu+on+tekijä.+Miten+pääsisin+tästä+prinsessasta+eroon+lopullisesti+?+Pitääkö+se+kirottu+tappaa,+että+siitä+pääsee+lopullisesti+eroon+?
  2. no,+ei+se+asuminenkaan+ilmaista+ole.+Vuokrat+maksaa.+Laskut+maksaa.+Ruoka+maksaa.+Muut+menot+maksaa.+Itsellä+ei+tunnu+riittävän+edes+vähän+yli+1200+€/kk+mihinkään.+Vain+tuilla+elän.+En+saa+mitään+palkkaa,+vaikka+töitä+teenkin+hiki+hatussa.+Vuokra+on+alle+500+€/kk.+On+laskuja+sun+muuta.+Et+kai+sä+ilmaseks+asu+missään....?+en+polta+enkä+käytä+alkoholia+enkä+huumeita+yms+roskaa.+En+ole+niin+tyhmä.+On+myös+lainoja+maksamatta+paljon.....velkaakin+on......+mistä+rahat+niihin.....???