Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Hei
    Mulla on melken sama ongelma. Olen töissä, mutten tosiaankan mieliammarissani ! Tai paikassa, josta pitäisin.....siellä on paljon ihmisiä, joista en pidä ja joita vihaan pal -jon.....ja se ja erä toinen paikka vaikuttavat joiltakin hullujen huoneilta, se toinen var- sinkin ! Haluaisin, että niissä paikoissa edes viitsittäis kysyä kaikilta muilta siellä jo o- levilta, että halutaanko tuota ja tuota hullua sinne......toivoisin, että se sarja Pomo pii- lossa tulisi suomeenkin, että voisin jotenkin saada yhteyden noiden paikkojen pää- pomoihin, ja he tulisivat sinne sitten peitehommiin, että he näkisivät ja kokisivat, mil- tä se hulluus siellä muista tuntuu !
    Mutta, jos todella olet taitava tekemään töitäsi ja olet työttömänä, niin mikset sitten hae jonnekin nuorten työpajaan ? Niitähän on joka kaupungissa ja muuallakin. Itse olen juuri sellaisessa töissä, ja homma vaikuttaa suht. hyvältä, paitsi se meidän uusi pomo pilaa tunnelman, kun se aloitti tän kuun alussa ja heti seuraavana päivänä se alkoi paasaamaan ja tolkottamaan, että tänne sitä ja tätä, joita ei edes tarvita, ja eräs pöytä piti mukamas pidentää sen jalkoja, vaikkei se ketään siellä haitannut, ja siellä on yksi lyhytkasvuinen nainen töissä....olis vaan normaalisti kysynyt kaikilta, että haittaako ton pöydän lyhyt pituus ketään täällä.......sehän on vain hyvä, että pöytä on lyhyt kuin, että se olisi kauhean pitkä, eikä sitä sitten kukaan enää käytä, kun ei ylety tekemään mitään ja muutenkin, kun se on liian pitkä, ja me olemme jo tottuneet sen lyheyteen. Ja juurintuollamon työpaikkakiusaamista ollut jo ties kuinka kauan, itse o- len sen yksi uhreista....ihan, kuin mun otsassa lukis näkymättömällä musteella kirjoi- tettu joku, että mua saa kiusata vapaasti......ja että vain muut näkee sen, mä en......
    Onnea siis työnhakuun ! Hae van jonnekin työpajaan. Vaikket olisi kovin tyytyväinen siihen, niin ole onnellinen, jos saat töitä sieltä.
  2. Jaahas........entäs tämä homma, että koululaiset tunkee uimahalliin, kylpylään yms vain naisopettajien ja-avustajien kanssa, missä miehet luuraa ? Siis ne kat tuo sekä tyytöt ETTÄ pojt sinne nisten joukkoon, ja se on todella epämiellyttävää, kun ne po-jat vahtaa siellä saunassa alastomia naikkosia.......pitää säätää laki, että uimaan mentäessä on oltava pojille omat vahtinsa MIEHIÄ, EI POJANKLOPPEJA ENÄÄ NAISTENPUOLELLE !!!! Jos pojat tahtoo mukaan uimaan........ja opettajien ja mui-den vahtien pitää kanssa vahtia jokaista tenavaansa, että he osaavat käyttäytyä kun -nolla, jos sinne sattuu tupsahtaan vammaisia uimreita.......ei hihittelyä, ei vahtamista , ei kiusaamista......VAHDIT:VAHTIKAA TENAVIANNE KUNNOLLA !!!! Hävettää nii-den likkojen vahtaaminen ja kikattelu selän takana, ja se kuiskailu.........ei ollenkaan ole tenavilla käytöstapoja !!!!! Mitä ihmettä nykyajan kouluissa opetetaan ?? Ei aina-kaan mitään kunnon käyttäytymistapoja !! Ja jos opetetaankin, niin kaikki tieto me- nee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, pysähtymättä ollenkaan välillä........ja eikö niiden koululaisten olisi helpompaa varata ryhmähuoneet oleskelunsa ajaksi, et-tä valvojat pystyy siten vahtimaan jokaista tenavaansa kunnolla ? Niin me tehtiin ai-na, kun me olimme luokan kanssa uimassa, varasimme aina ryhmäpukuhuoneet, saimme olla rauhassa, ja pojatkin oli mukana mies valvojana......tosin meillä oli mies opena, piti hankkia se nainen vahtimaan meitä.......ja onneks meillä oli pieni luokka...
  3. no, sano sille, et ei kiinnosta, jätä mut rauhaan...........ja blokkaa se, jos se ei usko heti......mulla oli sama juttu yhen läskin kans, se tympeä kappalainen kehtas lähetel
    -lä mulle viestejä monta kertaa päiväs, ei uskonu, ku sanoin sille, et lopeta tai vä- hennä viestien kirjoittelemista HETI, en vastaa yhteenkään.......ja sit se ihmetteli, et miksen mä vastaa takas.......en mä oo mikään miljonääri, jolla on valtavasti rahaa kännykkälaskuihin ja turhiin viestien lähettelyyn......se usko sit, ku mä uhkasin ilmo- ittaa siitä poliisille, jos viestejä tulee vielä yksikin...........se loppu siihen, en oo onne-
    ks nähny enkä kuullu siit sen jälkeen mitään.......tästä on jo muutama vuosi.....
    Toimi noin, kuten mä sanoin, eiköhän se sitten usko......
  4. Meillä se on juuri toisinpäin ! Ja kaikki läsnäolijat suvussa tietysti ovat ansainneet lah -joja, ei vain lapset. Ja et kai sinä nyt ainoana ole velvollinen kutsua liikaa poruukkaa kotiisi ? Kai sentään joku toinenkin voisi sen tehdä, vuorottelette jokainen joka vuosi, yksi perhe tekee nyt, seuraavana vuonna sitten joku toinen perhe......meillä nyt ison-siskon perhe (sen mies ja 3 sekolevaa poikaa, kaikki koulussa jo, eikä mitään tietoa pojilla kenelläkään mistään käytöstavoista ! Syödään sekunnissa ruoka, ei odoteta koskaan muita.......ei istuta hiljaa pöydässä ja syödä RAUHALLISESTI.....huono koti -kasvatus pojilla......saati sitten sillä sen miehellä.......OH !!!! Inhoan sitä ukkoa ja sen kauheeta käytöstä yli kaiken ! Se on itte sairas......kerran, kun se ei vielä ollut isä, ei- kä edes naimisissa vielä, niin se suuttu mulle oikeen kovasti yhden pienen pudon-neen hiuksen takia, se putosi lattialle, enkä viitsinyt sentään ruokapöydässä alkaa si- tä nostamaan.....sit lähtiessä pöydästä, se unohtui siihen, ja eiköhän se tupsahtanut huoneeseeni huutamaan, et tää unohtu.......NOLOA !!!!! Onneks ei ollu edes joulu, oli kesä.....mutta sama asia ! Ja se kehtas tuoda sen pudonneen hiuksen mulle, eikä it-te sit viittiny laittaa sitä roskiin, kun ei prinssin tarvitse, hän on niiiiiin tärkeä.......kun hän ei ole kerran sitä sinne laittanut, ei hänen tarvitse sitten sitä roskiin laittaakaan... Narsisti koko ihminen !! Suletulle osastolle joutais.......
    Meillä tli monen vuoden tauko, et ne tulis jouluks meille ja seuraavana vuonna sitten sen miehen vanhemmile, tietysti juuri MEIDÄN kohdalla ne lopetti sen hetkeksi....nyt ne ovat taas tulossa tänne täksi jouluksi, ja pojilla tuskin on mitään käytöstapoja, huu -tavat kun palosireenit lähes koko ajan......ei rauhaa edes puoltakaan tuntia......van-hemmat ei vaan välitä, ne luulee, et se on oikein, et POJAT meluaa, vaikka on joulu, jonka pitäisi olla rauhan juhla. Eikö kouluissa enää opeteta mitään käyttäytymissään -töjä ??? Kun omat vanhemmat EI VÄLITÄ OPETTTAA OIKEIN. Ja jos opetetaan, ni -in kaikki menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..........onko tytöt ja pojat jo-tenkin eri asemissa, saako pojat meluta paljon enemmän, kuin tytöt ? Onko siinä mi- tään järkeä, onko se oikein ? Eikö vanhemmat viitsi rangaista lapsiaan, poikia, jos ne meluaa, kun joku haluaisi olla rauhassa edes puoli tuntia ilman, että häiritään yhtään ? Eikö vanhemmilla ole sen vertaa älyä, et opettaisivat pojat edes täällä käyttäyty-mään suht. kunnolla ?? Eihän kukaan koulussakaan nyt metelöi turhan takia, kun on tunnit......eikä käyttäydy sekopäisesti tunneilla.........sellaisesta pitää rangaista oppi-lasta niin, että muistaa sen, ettei tee sitä enää.......esim. väliaikainen erottaminen koulusta tai pakotettu auttamaan esim. talonmiestä eri töissä ja askareissa tai siivoa- maan koulun lattiat, vessat, luokat yms siivoojan apuna......eli, ei siis mitään jälki-is- tuntoa, ei ne oppilaat siitä mitään opi, päinvastoin !
    Tehkää siis yhdessä jokainen ruokia, meillä on tehty kaikki, paitsi kinkku, täysin itse jo monta vuotta, ja hyvin menee. Muita sukulaisia ei ole näkynyt..........niillä kun on jo omat perheet serkuilla..........ei ne ehdi muualle.......ja kun tää vanhempieni talo on suht. pieni, ei mikään iso kartano siis, joten tänne ei mahdu kunnolla poruukkaa yh-tä aikaa........