Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Ja suurin osa kanssa pälpättää kännykkään, täysin ilman sitä hands-freetä, joka vaa -ditaan joka autokuskilta, jos välttämättä haluaa kalkattaa siihen ajon aikana. Isäni on järkevä, sillä on se aina mukana, se hands-free siis..... Muut kuskit ei välitä vähää -kään muusta liikenteestä, jalankulkijoista ja pyöräilijöistä nyt puhumattakaan.....saat -tavat ajaa jopa päälle, ja ajavat nokka pystyssä pois, ei oo mun syytä, niin narsisti kuski ajattelee.....
    Ja käyn "töissä", mutta nyt vain syömässä, koska oikea käteni on kipeytynyt toisessa työpaikassani, ja siellä, kun ne naakat ja hullut käy kävelyllä, niin ne turhaan odotte-lee aina kaikki autot, vaikka suojatien yli mentäessä kävelijöillä on aina etumeno-oi-keus, jos ei ole valoja. Ne jää siihen venaamaan, se on tosi NOLOA !!!! Ja kaikkien on noudatettava heidän narsistisia sääntöjään. Eivät maksa enää palkkaakaan, kun se mukamas ei oo enää laillista....ja silti siellä käy jos minkälaista sekopäistä ja hul- lua poruukkaa.......se jos mikä on ihmiskappaa muistuttavaa hommaa, täysin LAI-TONTA !!! Ne ei vaan välitä siitä, kun se on mukamas olevinaan jotakin päivätoimin-taa.....onhan ne ennenkin maksaneet, ei enää sen jälkeen, kun me liityttiin Ouluun tässä muutama vuosi sitten....asun siis Jäälissä....ja se paikka on tossa ihan lähellä, vain parinsadan metrin päässä.....tai ei niinkään paljoa......
    En vain kehtaa oikaista niitä narsisteja, et se on aina etumeno-oikeus kaikilla jalan-kulkijoilla ja niillä pyöräilijöillä, jotka taluttaa sen joponsa tien yli. Ne elää yhä jollakin kieltolain aikaan..........jolloin ei ollut mitään rajoja eikä mitään lakeja, tai sit niitä oli to -si vähän......
    Ja toki olen joutunut pujottelemaan tolla tavalla muutaman kerran, ja ei se ole kivaa !
  2. HEI HULLU, ETKÖ OSAA KIRJOITTAA OIKEIN ??? Mitään turhia ää:n ja öö:n pistei -tä EI TARVITA !!!!! Oiken tuo pikku viestisi menee siis NÄIN: kyl toisten viesteistä saat sanoa oman kantasi kun kerta haluat. Mikset vois hullu vaan opetella kirjoittaan oikein ?? Mist hullujen huoneelt sä oot karannu....? Onks sun lääkitys kunnossa ? Jos ees niit syöt.......,mit sitte sulle onkaa koskaa määrätty...............ootas vaa, ku sut tullaa hakeen takas paikkaan, mist ookkaa koskaa karannu............
  3. Moi
    Jaksamista ! Saman kokenut...... Ja tekijää kohtaan en viitsinyt tehdä ilmoitusta, kos- ka hän ei olisi sitä hulluuttaan ymmärtänyt........ja me ei edes seurusteltu, mutta nyky -ään tämä kyseinen mies on ihan kunnon ihminen......ja silloin, tästä on jo n. 10-v ai-kaa, oli kesä ja me olimme lähdössä vain parin päivän päästä matkoille Tukholmaan, ja mun piti käydä kirjastossa, ja silloin mä pelkäsin häntä, koska hän oli jo kouluaika-namme tosi arvaamaton käytökseltään, ja tuskin sillin olisin ajatellut,että hän osaa jo nyt käyttäytyä, kuten 36-vuotiaan miehen kuuluukin.....ja hän sattumalta tupshti sen kirjaston ovesta ulos saman aikan, kuin mä olin menossa sisään, niin eiköhän se al-kanut hulluuttaan hakata mua päähän ja muualle, ihan täysin ilman pätevää syytä ! En ollut ede mitenkään hyökkäävän näköinen, ihan muina naisina menin kirjastoon, mutta en edes sen jälkeen enää muistanut, miksi sinne olin menossa.... Kannattaa toki yrittää tehdä se rikosilmoitus, jos se todella on totta ja todistajia on yksi tai enem -män sun lisäksi, pelkkä kuva kasvoista ei ehkä oikein riitä....niitähän voi kuka tahan -sa nykyainkana muokata vaikka minkä näköiseksi, ja vielä jäämättä kiinni siitä, vaik -ka nekin tutkitan nykyään niin tarkasti sentti sentiltä.......
    Jaa, että tuo ei muka ole vakavaa, jos sua on kuristettu ja hakattu ? Musta se on yk-si suomen törkeimmistä rikoksista, vaikkakin se olisi tapahtunut ties milloin.....kannat -taa ainakin yrittää.