Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. heips
    hakeudu johonkin työpajaan, siellä on vähemmän työaikoja, meilä esim. alkaa työt jokaisella kello 09:00, ja esim. mä pääsen sieltä pois jo kello 12:40, kun pi-
    tää ehtiä bussiin, ja sillä hetken matka kaupungille ja hetken päästä taas toiseen bussiin ja kotiin. Jokaisella loppuu siellä työt n. kello 14 tai 15, myöskin ohjaajil-
    la.........ei siellä, missä olen, ole kivaa työskennellä, kun yks muija tulee manku- maan ties mitä......ja jos sille avaa oven, kun tulee töihin, niin sillä ei oo tapana il-
    meisesti tehdä samoin koskaan.....se kun leikkii jotakin prinsessaa, jota ei samat lait koske ollenkaan..tollanen narsistinen asenne pilaa kaikkien mahdollisuuden olla siellä edes vähän onnellinen...ja kun siihen EI PUUTUTA !!
    Joo, mulle kelpais kanssa...olis edes vähän vapaata aikaa.....ettei tarvitsisi nous-
    ta joka ma-ti-ke aamu melkein keskellä yötä...että ehtisi lukea kirjaa n. tunnin, sit -ten suihkuun, sitten tv auki, aamiainen, sit pukeutuminen ja ulos bussipysäkille ajoissa. Ja tietty tv kiinni, kun lähden...eikä tarvitse itse maksaa matkoja siellä ! jos joku joutuu joskus maksmaan itse rahalla, niin kuitteja vastaan saa rahat siel -tä takaisin..
    Multa loppuu työpäivä siellä n. kello 12:40, kun pitää ehtiä oikeaan bussiin. Eikä siellä kukaan valita, et miks toi saa lähtee jo nyt, ja me muut vasta myöhemmin ?
    joo, niinhän niitä on, useat ukot on juoppoja ja muita ihmisiä häiritsemässä, men
    -kööt ukot vaan töihin, hakekoot työkkäristä ! jotakin taatusti löytyy...ettei tarvitse mankua aina rahaa edes vesimukiin........ja sit taas mankumaan kadulle uudes- taan sen jälkeen, kun vesimuki on nautittu...joo, mäkin teen töitä siellä pajassa hiki hatussa, enkä saa palkaa enempää, kuin 4 euroa/päivä. Ja sit oikea käsi ki-
    peytyy....hoitoon ei pääse, kun pitää käydä turhaan jollakin fysioterapeutilla, joka oli määrätä mulle eilen pe hirveen määrän joitakin tarpeettomia liikkeitä, että kä- si kuntoituisi edes joskus ennen joulua.....eihän niitä kukaan noudata niitä mää- räyksiä.....varsinin, jos niitä on yli 6 kappaletta.....en mä ainakaan...onneksi on uusi aika ens to toiselle lääkärille, kysyn siltä neuvoja, josko pääsisi takas erääl- le toiselle lääkärille EIKÄ MILLEKÄÄN INHOTTAVALLE fysioterapeutille, joka piupaut välittää mistään...ja jakelee liian vaikeita ja liikaa liikkeitä..eihän mulla o-
    le edes sitä naurettavaa keppiä...enkä aio sitä koskaan hankkia...ja sitten muka- mas ryhti...sekin on sen mielestä VÄÄRIN mulla...höpö höpö....ittellään se oli vie-
    lä PAHEMPI !
  2. eikös se ole jo voimassa....? ainakin osassa maailmaa.....tuolla sekopäisten ja hullujen alueela, jossa joudun kärsimään heidän edesottamustensa takia, vaik- ken itse kuulu heihin, he ovat vallanneet koko sen asuinalueen...... Niin aina löy- tyy joku, joka savustaa, vaikka se on kielletty monessa paikassa, niin sitä ei kos- kaan ne lemuläjät viitsi noudattaa, he kun ovat olevinaan niiiiiin tärkeitä, ettei se sama laki koske heitä ollenkaan.......olen jo pidemmän aikaa, kun se ukko muutti tohon lähelle, näköetäisyydelle muutaman metrin päähän, niin eiköhän sekin ol- lut savustaja......sitä näkee liian usein, melkein joka 10-15 minuutti, olen jopa las
    -kenut ajan......päivisin ja jopa pimeällä....sillä käy päivän mittaan hirveen paljon väkee siellä kans vetelemässä savut, akkoja suuin osa ja HYI, MITEN LÄSKEJÄ ne akat on........! UH !! ja sit ne vielä käyttää sitä turvahökötystä.....ei ne kukaan si-
    tä tarvitse oikeesti. Mutta kun siellä alueella on turvakamerat, missä lie piiloka- merat on, en oo nähnyt yhtäkään missään, niin miksei tohon viitsitä puutua, se kun on täysin kiellettyä siellä ? se ns. talonmies, joka kuvittelee olevansa myös joku kansanedustaja, vaikka se kasavattaa ja myy HOMEHTUNEITA MANSIKOI- TA, kun niiden aika on......itse olen todennut sen....meillä ei kenelläkään ole par- veketta, ne on kaikki tai suurin osa on 1-kerroksisia talonröttelöitä, on siellä toki muutama parin kerroksen talokin isommalle perheelle, heillä on parveke...... niin ,tämä laki astui voimaan tässä syksyllä oliko se nyt 2009, juuri viime kuun viimei-
    senä päivänä sinä vuonna, ja siitä tuli kaikille silloin laput, olen säästänyt sen, ja ne, jotka ei silloin siellä asuneet, eivä edes tiedä koko säädöksestä, eikö olisi pa
    ras vaan tiedottaa myös uusia asukkaita asiasta heti, kun he asettuvat asumaan tietylle alueelle...? ei niile viitti itte mennä näyttään koko lappua, et kato tosta, jos ossaat ukko lukee.......se sama laki koskee myöskin SUA !!! ja se ukko ei käy e- des töissä, mistä sille rahaa sit savuun löytyy.....? onks se ukko ryöstäny pankin, vai.....? se ei näytä olevan kovin rahakas, et se vois leveillä tolleen.....ja siellä on ollut laki jo kauan, että sisätiloissa polttaminen ON KIELLETTY, siis jokaisen a-sunnossa yms sisätiloissa, mut se ukko kehtaa vedellä savujaan jopa siinä taka- ovensa ja sen kämpän välissä, melkein, kuin sisällä, mutta ulkonakin......enim- mäkseen se kyllä on sisällä.......ja se itseään talonmieheksi kutsuva ukko ei sii- hen mitenkän puutu, vaikka kameroista näkee, et se ukko rikkoo lakia !!!! ja mä oon sit syyllinen mukamas pahempaan rikokseen, kuin ne.......vastustan ehdotto- masti savustelua myöskin ulkona, etenkin alaikäisten sekoilua ! on se kumma, kun niitä savukeaskeja ei voida laittaa vieläkin näkymättömämpään paikkaan, e- sim. vain yhdeltä tietyltä kassalta sitä voi ostaa, ja niiden askien hintaa ON NOS- TETTAVA ROIMASTI !!!ei vaan pari hassua senttiä tai euroa, vaan kunnon isot hinnat esiin ! ja vain niitä pieniä askeja, ei niitä isoja, ja niitä, joissa savustaja joutuu itse värkkäämään koko sen roskan kasaan.....niiden hinnaksi sopii 20-30 euroa/kappale. Niitähän myydään pilkkahintaan....... on se kuma, kun on savusta -jia asuinalueella, ja ne rikkooo kaikkia lakeja ja sit oon mä, joka ei riko mitään niistä laista, mitä on olemassa, ja ne ukot on syyttäneet mua mukamas roskaami -sesta kämpässäni.....entäs niiden OMAT ASUNNOT ?!?! tuskin nekään nyt on ihan tiptop...........jokainen roskalta näyttävä, mutta asukkaan omaisuutta ja tär-keä hänelle, ei arvosteta yhtään, viskataan vaan huoletta roskiin..........vaikka sil- lä olisi jopa rahallista arvoa......piupaut vaan sille asialle, se on roska ja sillä sipu -li. Multakin vietiin KAIKKI ulkohäkissäni olevat tavarat tässä joskus 3-4-v sitten kesällä.......KAIKKI, ei edes yhtä kenkää jätetty......siinä meni mm. n. 50 euroa maksaneet Tommy Hilfligerin vaal. punaiset ihanat kengät....enkä edes itse mak- sanut onneksi niitä......ja nekin olivat olleet siellä vasta muutaman kuukauden en -nen, kuin ne ukot vei kaiken.......siellä mukamas vallitsi täysi kaaos, ihan vaan mukamas roskaa........vieläkin sapettaa ja inhottaa, ie heillä kenelläkään nyt ole sellaisia valtuuksia, vaikka ne niin luulee !!!
  3. Joo, täällä ainakin on yksi.......on ollut jo vuosia...........ja luulee olevansa joku ihme-en kansanedustajakin mukamas.......en oo sitä kusetusta ukkoa koskaan äänestä-nyt, kun se ei ansaitse yhtään ääntä !!! Ja se kasvattaa ja myy poimijoille todellakin HOMEISIA MANSIKOITA, kun on niiden aika.......olen sen itse todennut......ja siltä ne maistuivatkin !! Hyi !!! Tosi hävytöntä tehdä noin, kos on mukamas olevinaan joku tär -keäkin henkilö !! Joka ei kuulu muualle, kuin hullujen huomeelle tai suljetulle osas-tolle ! Kuten se ukonretale.......se on ollut käskyläisineen mun kimpussa ton asian kanssa alusta asti, minkä olen täällä skoitsojen alueella asunut......eli vähän yli 16-v. Ei mitään rajaa koskaan ole sillä ! Törkeä ukko se on. Ei ollenkaan tärkeä, pois vain vankilaan ! Se, jos kuka tarvitsisi juuri tuon pätevyyden.........toivottavasti se tulee pa -kolliseksi pian........mites sit suu pannaan ukolla, ku ei enää rahkeet riitäkään......?
  4. moi
    mitenkä tuo mahtaa kuulostaa kovin tutulta.........? oma äitini on juuri samanlai-
    nen. Suosii enemmän isoasiskoani, kuin minua, niin se on ollut aina, ja sama jat
    -kuu. Esimerrki: Hän on saannut rahaa (käteistä), eikä sen ole koskaan tarvinnut maksaa sitä takaisin, ja kun MÄ saan rahaa, se pitää maksaa takaisin. Osa aina-
    kin.....ja kerran, kun se anto sille tarpeettomasti rahaa, niin kysyin äidiltä, et miks-
    et anna mullekin, niin se tokotti jotakin, et sen rahatilanne on mukamas niin huo- no..............muka paljon vähemmän, kuin mä sain......ehkä se niin olikin, mutta nyt asiat on toisinpäin.....se saa paljon enemmän palkkaa, sillä on hieno talo, aviomi
    -es, 3 koululaispoikaa........auto......kaikkea, mitä MINÄ HALUAN ! en tosin hyväk- sy sen ällöttävää miestä........se on osannu ärsyttää mua koko sen ajan, kun mä oon sen tunetnut.....ne on olleet naimisissa nyt vähän yli 16-vuotta......esikoinen on 11-v, seuraava on 8-v, kohta 9-v ja nuorin on juuri aloittanut koulun. Onneks niillä ei oo enempää lapsia.........EIKÄ TYTTÖJÄ !!!! ja mä en oo ikinä päässyt ton asian yli. Et äiti suosii isoasiskoa enemmän, kuin mua. Onneks ei oo enempää siskoja/veljiä !! Itselläni ei ole lapsia, ja olen 100 % sinkku, en juo enkä polta, hä -peän niitä, jotka niin tekevät, tai vain toista....
    Itse en uskalla enää keskustella tästä asiasta, mutta kannattaa sun yrittää...kysyt, et miks sä suosit häntä enemmän, kuin mua ja muuta........et sä oot sen huoman- nut jo lapsena ollessanne...niin, ja äiti on mun kanssa tapellut paljon enemmän, kuin sen kanssa koskaan ! en ole koskaan kuullut, että ne olis tapellut jostakin.... ja sen kanssa me ollaat tapeltu lähes joka viikko, ihan pienistä ja tarpeettomista asioista ! Isä ei mitenkään tähän hommaan osalllistu, paitsi joskus.......se onkin sellanen pikku hiirukkainen........... Niin se vaan näyttää olevan, et se vanhempi sisko/veli on se kullannuppu ja tärkein vanhemmile, nuoremmat on pelkkää il- maa tai vastaavaa....heistä ei välitetä.....
    Omat isovanhempani ovat kummatkin sekä isän että äidin kuolleet. Tunsin tosin kummatkin isoäitini, toisen n. 6 kk pitempään, kuin toisen....isän äiti kuoli vanhuu -teen, emme käyneet sen luona yhtä useasti, kuin äidin äitiin, joka kuoli syöpään sairastettuaan sitä n. 10-vuotta ja syötyään kalliita tehottomia lääkkeitä......ja siitä sen kuolemasta on jo yli 18-v aikaa, olin silloin 20-v, kun se kuoli. Ja hän eli sen 6 kk pitempään.....isän isä oli jo kuollut ennen mun syntymääni, mutta äidin isä eli vielä mun syntyessä, se kuoli sydänkohtaukseen talvella 1980 ennen joulua. Eli en muista siitä juuri mitään.........edes nimeä.......
    Ja äiti on sanonut, että kunhan mä saan oman lapsen, niin sitten sekin ostelee sille ties mitä......lupauksia, lupauksia, joita EI PIDETÄ, sen tiedän !
    Jaksamista vain kaikille saman kokeneille ja jotka kokee samaa juuri nytkin !
  5. kuulostaapa tutulta...............mun suuri rakkaus otti ja meni naimisiin juuri saman-
    laisen muijan kans, tai en mä tiiä, onks ne ees naimisis, mut heillä on 1 yhteinen
    pieni viaton tyttö. Ja sillä muijalla on jo ennestään toisen miehen kanssa n. 12-v pojankloppi. Nyt siis ikä. En vaan ymmärrä noita hulluja, jotka sekaantuu naisiin ja miehiin, joliia on jo ennestään yksikin oma lapsi toisen kanssa.......sellaiset on vain seksin perään, kun eivät enää saa sitä siltä lapsen isältä tai äidiltä.......ne on
    pelkkiä seksihulluja, eivät ole muun perässä ! ja kyttäävät sen toisen miehen/nai
    - sen RAHOJA !! tai toisin päin.............rakastan sitä siskoni miehen pikkuveljeä vielä pitkään....onhan meillä toki yhteinen kummilapsikin, ja sillä muijalla ei ole mitään muuta. Kumma, kun Akin (sen rakkaani) perhe ja muu suku hyväksyi sen
    muijan ja penskan.......en oo tvannu niitä, enkä haluu edes nähdä heitä ! he ovat
    pilanneet rakkaani elämän ! olenhan tuntenut Akin jo yli 20-vuotta, olimme jopa samassa rippikoulussa aikoinaan......ja missä tämä muija oli ? vaipoissaan vielä,
    vauveli kun on !
    Ei sun eikä kenenkään muun, jonka oma lapsi se EI OLE, ei tosiaankaan saa lai
    -nata senttiäkään rahaa hänelle ! Edes ton ikänen, joka on jo aikuistumassa tai jo aikuinen. Ethän SÄ OLE SIITÄ vastuussa ! jos ei omalta isältä rahaa heru, niin
    se on heidän ongelmansa, ei sun ! ei sun pidä siihen puuttua. Kas, kun se pojan
    -kloppi ei oo multa tai mun isoltasiskolta tullu mankuun rahaa........sekin päivä vielä koettaa ennenmmin tai myöhemmin.......kun ei Aki tai muija tai oma isä sitä rahaa anna.......vaik miten mankuu.....
    Ei kuulu mitenkään. Menkööt tenava töihin tai mankuun omalta isältään rahaa, jos sen tarve on ! ei kannata sekaantuu tollaseen muijaan/mieheen, jolla on jo ennestään yksikin oma lapsi toiisen kanssa, siitä seuraa vain sydänsuruja sille toiselle, joka rakastaa sitä pettäjää....vaikka se pettäisikin....ja vielä pahempaa, jos kummallakin on yksikin oma lapsi ja halutaan lisää toisen kanssa......uusiope
    -rheet ne vasta hävyttömiä ovat !!! vanhempien naapurissa asuu yks sellanen. Kummallakin on pari omaa lasta toisen kanssa, osa jo aikuisia......ja niillä on jo ainakin 2-3 yhteistä pientä alle kouluikäistä lasta ! ja he ovat jo liian vanhoja sii-
    hen, ja ovat lisäksi huonoja vanhempia, huonoimmasta päästä olevat ! kumpikin
    vetelee savuja lähes koko ajan, ja kauppa on vieressä, niin mennään vaan au-
    tolla sinne, ei kävellen.....liian laiskoja kumpikin kappalainen kävellä sinne ! ne on asuneet tollaset yli 10-v siinä muiden kiusaksi.........hävettää niin........
    Jos lainaat rahaa jollekin, joka ei ole sun omasi, kuten esim. toi poika, niin totta- kai se raha, pienikin summa, on maksettava takaisin piakkoin. Jos äiti ei tästä vä
    -litä, niin se jos mikä on NARSISMIN MERKKI !!! piupaut vaan moiselle.......antaa
    sen sekoilla ja rellestää........en välitä, vaik tappaisi jonkun viattoman ihmisen.....
  6. 14 / 28