Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Koska tääl ei saa kiroilla, sanon,,et tää ohjelma on TÄYTTÄ ROSKAA !!!! Ei kukaan normaalijärkinen katso tällaista soopaa, saati sit maksaa roskasta yhtään.......en oo koskaan kattonu yhtään jaksoo, enkä muuta tähän sekopäiden ohjelmaan liittyvää roskaa, enkä aio koskaan katsoa sekuntiakaan ! Onneks lähetkset tulee keskellä yö-tä.......Sais tulla vieläki myöhempään............eikä sitä chatti yms osiota ollenkaan....... Sit se EHKÄ olisi vähän enemmän kiinnostavaa katsottavaa.........ja jos ne immeiset siel sisäl osais käyttäytyy paljon paremmin, esim. KOKO SE OHJLELMA YMS ON 100 % SAVUTONTA JA EI YHTÄÄN TIPPAA ALKOHOLIA SAA NAUTTIA KUKAAN OSALLISTUJA !!! Muuta saa toki tehdä, mutta jos joku on sattumalta varattu, kysei-nen immeinen ei koske muihin baisiin jos on mies kyseessä ja toisin päin kanssa sa- ma. Kunnon sääntöjä sinne kaivataan jo ! Ja naiset ja miehet erikseen, kukaan ei saa olla missään yhteydessä vastakkaisen sukupuolen kanssa, siis samas talos voi olla, mut kahen talon läpi pitää mennä kunnon kestävä suojamuuri, et kukaan ei pää -se törttöilemään.........ja siel ei oo yhtää kaunotart, eik yhtää mielenkiintoist hulluu ! Joka kattoo tota roskaa, kun huumattuna, et aina vaan lisää ja lisää, niin joutus hullu -jen huoneelle. Täysin JÄRJETÖNTÄ SOOPAA KOKO SHOW !!!! Luojan kiitos muu-alt tulee parempaa ohjelmaa, ja yleensä kuka tahansa normaali immeinen nukkuu öi -sin, ei kattele soopaa..........SAIRASTA !!!! Mä en maksais tost sopast senttiäkään y -hestäkää jaksost.....en oo nii sairas...........sit kattoo vaa sairaat immeiset........joilla on aivois jotaki pieles ollu ties kuink kaua............UH !!!!! Lopettakee siis tost roskast jauhaminen NYT JOKAINEN !!!!
  2. Ei oo mikää pieni summa se 30 € kaikille, kuten mulle. Kaikkintääl ei oo mitään ih-meen miljonäärejä, kuten sä luulet olevan......
  3. Hei
    Mulla oli aikoinaan sama ongelma yhen ns. kaverin kans. Siitä on jotakin 20-vuotta... Ja mä olin ööööö taisi olla joku Ressun konsertti Zeppeliinissä, ja mä olin ottanut ku-via sieltä, ja tietysti pari silloista kaveria halusi niistä joistakin kopioita....toinen mak-soi melkein heti, joka tosin on jo kuollut......mutta toinen ei maksanut ollenkaan, sit-ten, kun olin vaatinut sitä maksamaan, ei sittenkään, ja sit yks päivä se olis maksa-nut, mutta se oli jo liian myöhäistä, vaadin saada sen kuvan takaisin....ja missä kun-nossa se tulikaan takaisin !!! Hyvä, kun siitä sai enää selvää, mitä se esitti.......hävet-ti todella sen jälkeen......en ees muista kyseisen skitso muijan nimee.....joku kapatti se oli......se oli antanut sen muistaakseni jollekin toiselle kaverilleen......onneks se antoi sen takasin, olis voinu maksaa pian saamisen jälkeen, kuten se toinen !!! Ei se tosin ollu ku jotakin pari kolme markkaa tai oliko se enemmän.......oliskohan pitänyt kertoa opettajalle.....ei sekään olis voinut vissiin vaikuttaa siihen asiaan.... Teepä tuol -la tavalla, eli, et vaadit sitä maksamatonta ystävääsi palauttamaan sulle tai sinne, mistä ostitte ne vaatteet, jos on enää palautusoikeutta niillä.....ja jos se onnistuu, niin sinä pidät niistä saamasi rahat, se toinen ei saa senttiäkään, niin mites sit suu pan-naan sillä toisella...? Kokeile tuota, eiköhän sitten homma ala toimia.........lähes ta-kuuvarma onnistuminen.......mulla se ainakin toimi.......
  4. Jep, selvästi oli mielenterveyshäiriöinen kuka lieneekin.......niistä ei knnta edes välit-tää, antaa van huudella, multa menee tollaset sekoilut aina toisest korvasta sisään ja toisest ulos. Piupaut vaan mokomille hulluille !! Olisit ottanu jonkun kaverisi mukaan, vaikka isommnkin porkuan, ja sit ne olis voineet todistaa, et joku selkoilee siellä ja et voisivat ilmottaa hullujen huoneelle sen, et tulisivat hakeen sen takas, ku se on sielt selvästi karannu.........ja miten sellanen hullu on voinu saada sieltä edes asuntoa ?? Säälistä, kai........ku ei se muualle kelpaa...........mun toises työpaikas on yks vahtaa-ja, joka ei vaan käsitä, et mä en oo siiitä läskistä kiinnostunu millään tavalla !! Ei kä-sitä läski, et ei saa vahdata toista.....se vaan vahtaa mua, kun mä oon siellä, että kuola valuu, kuin koiralla........se ei vahtaa ketään muuta, vaikka on siellä muitakin naisia, kun mä ! Sille on kuulemma sanottu monta kerta, et ei saa vahdata, mut ei se ymmärrä, mitä lie prinssiä se leikkii.........se luulee olevansa niinkin komea, mutta a-sia on täysin päinvastoin !! Mä en enää usko, et ne on kertoneet sille, et vahtaami-nen loppuu tähän, se pitää sanoa mun ja muiden kuullen, että se menis ehkä perille. Mä kohta värjään hiukseni mustiksi ja otan käyttöön kunnon piilolinssti, sellaiset, jot-ka on tietyn väriset.....eiköhän se lopu sitten.......... Temppiä vain sulle sinne, ja sinu -na kyllä tekisin noin, kuten ehdotin.......
  5. Mä asun joskus vuonna 1994 tai vanhemmassa tai nuoremmassa talossa, jossa mun entinen naapurinäijä yks yö huudatti jotakin ihmeen hirveetä vaakkunaa hiljai-suuden jälkeen, luuli varmaan, et ei se sama laki koske minua, olen niin paljon muita paremmassa osassa......mutta se sama laki koskee jokaista asukasta, myös lapsia ! Jos ei ole sovittu naapureiden jokaisen kanssa jostakin, niin se tietysti on eri juttu ! Tottahantoki toisen mökääminen ärsyttää jokaista, ja se ukko joutu lähteen veke sieltä alta viikon. Kumma, kun ne ei voi olla äänieristettyjä taloja, et naapurin mökä ei kuulu muihin asuntoihin........sit jokainen asukas sais mökätä omas asunnossaan niin paljon, kun lystää, eikä se häiritse muita. Meillä on se hiljaisuus joka päivä, ke-sät talvet sama, eli kello 22:00-07:00. Mä en asu siis kerrostlossa, vaan se on sellai-nen asuinalue, kaikki talot on 1-kerroksisia, ne on rivitaloja. Joo, ne äänieristykset on ihan vauvankengissään vielä lähes jokaisessa paikassa...... Sit siihen viereen tuli jo-ku läski muija, joka luuli, et sen ei tarvitse maksaa vuokraa, kun se kuuluu johonkin ihmeen sukuun, joka omistaa jonkun mulle ainkin tuntemattomn jotkin pyyheyrityk-sen tai vastavan.........ja sekin häipyi siitä alta kuukauden......ja sit siihen muutti yksi inhottava vahtaaja............onneks se on nyt vähentäny sitä sen vahtaamista........... Ja joka ei kuulemma tunne kelloa, mutta osaa olla hiljaakin silloin, kun pitää......