Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Miksi hän sitten käy siellä, jos koira on noin hyökkäävä ? Liekö se koskaan edes kuullut KOIRIEN KÄYTÖSKOULUSTA, saati sen omistajat......? Eikö se pidä läpäistä ennen, kuin koira kuin koira voidaan luovuttaa mihinkään uuteen kotiin ? Ei koiraa saa koskaan pitää omalla pihallakaan vapaana, ellei ole TÄYSIN AIDATTU alue, et-tei se pääse mistään pienestäkään raosta pakoon ja juosta tielle yms. Ei tuo mitään todista, että jos teillä on omia koiria kotonanne, ja lapsenne on tottuneet niihin, ja o-saavat toimia heidän kanssaan, että koirat on muualla yhtä kunnollisia. Kaikki koorat on erilaisia. Ei kukaan niistä ole täysin samanlainen. Mun melkein kimppuun on hyö-kännyt ainakin yksi täysin hullu koirankuvatus, siitä on vuosia.....se kirottu ukko vaan nauku, kun ne tuli melkein vastaan mua kerran, et eiiiii seeee teeeee miiiitääännnn... Ja kyllä se teki !!! Haukku vihasesti syyttä suotta mulle.....se koirankuvatus on nyt vis -siin kuollu, ku sitä ei oo näkyny nyt vuosiin, mikä on vain hyvä !! Toivottavasti se uk-ko ei enää ikinä ota koiraa kotiinsa, se kun hyökkäs jopa sen aitansa takaa aina mut ja äitini haistessan tai nähdesäsään.....AINA !!!! Rakki vaan räksytti vihaisesti......sit vielä, kun se rakki eli, niin äiti meni jotenkin vissiin vaatimaan siltä ukolta vahingon-korvausta, joten se sai rahaa.....mut mä en saanu senttiäkään......liekö se sitten kel-vannut......sen jälkeen koko ukkoa ei oo näkyny, mikä on vain hyvä.
    Sitten, kun tässä aiemmin tänä vuonna, kesällä, kun kävelin kauppaan ja takas ker-ran, niin eiköhän yhen lähistöllä asuvan ns. perheen iso koira hypänny jostakin tielle ja juoksi suotaan mun lähelle, takuula se olis hyökänny kimppuuni, syyttä suotta. Nyt sitä ei oo onneksi näkyny sen jälkeen. Ihmiset ei tajuu, et jotkut pelkää isoja koiria, vaikka ne voivatkin tuoda sille omistajalle ja perheelle turvaa, mutta jos koira on täysi -n kouluttamaton ja käytöskin täyttä nollaa, niin.........et vaan annetaan sen hyökätä jostakin viattomien ihmisten kimppuun.......häpeällistä !!!!! Eivät ns. omistajat vaan vä -litä........piupaut vaan sanovat, antaa sen koiran nyt juoksennella vapaana.......eiiiiii seeeee miiitäään teee.....päinvastoin ! Mutta se on täyttä valhetta ! Ja jos koira on purrut jopa kahdesti lasta, niin.....vakavaa se on ja koira heti käytöskouluun tai hoito-on ! Toivottavasti lapsenne ei loukkaantunut pahemmin......siinä koirassahan voi olla vaikka mikä vesikauhu yms tauti......! Ota yhteys eläisuojeluviranomaisiin heti. Suosit -telen sitä.
  2. Et ole ainoa.....mulla on ollut sama ongelma joka työpaikassani, jossa olen ollut..... Yhessä oli kaikki, jopa se ns. pomo, se oli pahin......mua vaan syrjittiin, luvattiin aina-kin kerran, että saan oman kaapin, kun yks lähtee veke. Ja valhetta sekin oli ! Joku uus nakatti tuli tulkuttamaan sinne, se sai kaapin, mä en saanut. Kysyin, et mikä tää juttu nyt oikeen on..... Sano vaan jotakin älyvapaata, josta en ymmärtänyt sanaa-kaan.....pelkkää kalkatusta ! Se pesti loppu lyhyeen, mikä oli oikeestaan onni......inho -sin koko hävytöntä paikkaa. Sit yhes entisessä työpaikassani muut + se ns. pääpo-mo (senhetkinen) keräsi oikeen hovin ympärilleen kerran, mut mua ei, ne kääntyi KAIKKI mua vastaan. Joten joka on joutunut kärsimään työpaikkakiusaamisesta lii-kaa, tunnistaa kyllä tekijät seuraavissa paikoissa. Nykyisessä yks hullu sekopää mui -ja yritti syyllistää mua, mut nyt se on näemmä antanut viimeinkin periksi, kun se on ollu täysin hiljaa jo peräti 2 viikkoa ! Toivottavasti se jatkuu, koska seuraavasta ker-rasta mä kerron tästä asiasta takuulla johdolle, se muija luulee olevansa joku Juma-la, vissiin, kun se mäkyy joka asiasta.......toivottavasti sen pesti siellä ei kestä enää kauaa......saa lähtee jo aiemmin, kun käyttäytyy niin tyhmästi. On pyytäny anteeks, mut en antanu, koska siitä ei oo ollu mitään hyötyä, päinvastoin ! Se jatko vaan......
    Älä ihmeessä irtisanudu, vaan kerro johdolle yms asiasta.......se on heidän oma hä-peänsä, jos eivät tervehdi yms.....ei niistä kannata edes välittää, hävetkööt yksin sit-ten....... Tuskin olet tehnyt mitään kovin pahaa, mutta he muut voivat arvella niin, syyttä suotta......siitäkin on omaa kokemusta liikaakin...... Taemppiä vaan eteenpäin.
  3. Jeeeeeee, paras uutinen aikoihin !!! Ihan oikeutettu ja täysin oikea tuomio !!!! Kauan sitä saikin odottaa !! Toivottavasti myös pysyy muija siellä, minne KUULUU !!! Ja ei saa KOSKAAN tavata lapsiaan. Vasta, kun he kaikk ovat täysi-ikäisiä, sitten vasta, jos he itse haluavat. Toivotttavasti mikään tympeä hovioikeus yms ei tyrmää tuota päätöstä, joka toivottavasti on LOPULLINEN !! Se muija olisi pitänyt passittaa vankil-laan jo ajat sitten, jonne se kuuluu ! Se akka on SYYLLINEN ! Osaa muija valehdella ja manipuloida hyvin tenaviaan ja muita, jotka oli todistamassa kärpättiä vastaan. On -kohan se akka ees niiden tenavien kaikkien biologinen äiti, saati sitten se murhattu mies niiden yhdenkään biologinen isä.......? Tuskin kumpikaan.... Jos mä olisin ollut tuolla mukana, olisin heti äänestänyt muijan tekijäksi. Enkä olisi koskaan muuttanut mieltäni. Ärsyttävä määkkä koko kirottu MUIJA !!!! Toivottavasti nyt saa ansionsa mu -kaan !!!!
  4. Musta on idioottimaista ja TYHMÄÄ arvostella seurustelukumppania, jolla on jokin sairaus. Usein he eivät vain VOI sille mitään, että ovat sairaita lopun ikäänsä. Esim. mä, jolla sattuu olemaan muutama sairaus, johon ei oo keksitty parannuskeinoa, o-len 100 % syytön tilaani. En ole itse aiheuttanut yhtäkään. Ne on tulleet TUPAKOIT-SIJOILTA !! Kaikki. Että kiitos vaan, savustajat, en halua olla sairas lopun ikääni, mut -ta TE KURJAT KAPATIT aiheutitte tämän kaiken, joten saatte myöskin maksaa kai-ken mulle, okei ?
    Kaikilla täysi-ikäisillä on täysi oikeus seurustella, vaikkei sitä kaikki välttämättä hyväk -syisikään.......vammaiset saavat jopa mennä naimisiin täysi-ikäisinä, kuten te nor-maaalitkin ihmiset. Ei se ole laissa MISSÄÄN kielletty. Ei vammaiset lapset, nuoret, aikuiset ja vanhukset pure ! Jos ei oo joku skitso, mutta niitä ei täällä paljoa ole......ja olihan salkkareissa aikoinaan eräs vammainen näyttelijä. Siis hän on oikeasti vam-mainen ja vielä elossa. Se oli sen jonkun Roosan osan näyttelevä joku Sanna......... Se näyttelee ainakin jokin aika sitten oli joku toisenlaiset frendit-sarja, itse en sitä höl -möjen höpötyksiä koskaan katsonut..........ja hän osaa kyllä näytellä hyvin ! Useim-mista ihmisistä ei näy ollenkaan päälle päin, onko heissä jokin vialla. Esmi. musta ei näy päälle päin, että mulla on mm. tyypin 2 diabetes yms.......
    Ja ei mua haittaisi, jos mun seurustelukumppanilla olisi jokin vastaava sairaus, kun-han se ei oo vaan se yks hullu vahtaaja.......ja en haluaisi kovin lihavaa miestä, ei mi -elellään yli 100 kg.......eikä mikään lipputanko saa hän olla, olen itse aika lyhyt.........
    Itse haluan lapsia. Olen jo 37-v nainen.
  5. jätä tollanen skitso !
    Mua on kiusattu jokaisella työpaikallani syyttä suotta, tavalla tai toisella. Nykyi-
    sessäkin ! Eräs hullu muija, nimeltään joku ANU, määkyy aina mulle, kun satum
    -me kohtaamaan pukuhuoneessa, kopeillamme, ja mä joudun oleen siellä, mis-
    sä mulla ei oikeesti olisi mitään asiaa koko tilaan, koska en kuulu ns. henkilökun
    -taan. Meillä muilla on käytössä vaan yksi vessanräähkä, ja meitä on paljon e-
    nemmän, kuin niitä ns. henkilökuntaa.....heillä on vessoja liikaa.......ovatko HE sitten joitakin lain yläpuolella olevia naukujia, joilla on oikeus naukua, jioa joku yrittää vastustaa heitä tai muuten vaan ? Aika lapsellista muuten se sen nauku-
    na mulle:naukuu, et "jätä valot palamaan....." vaikka jokainen KUNNON ihminen
    laittaa valot POIS päältä, kun lähtee tilasta pois. Tai, kun siellä ei ole ketään. Ei-
    kö olekin SE JÄRKEVÄMPÄÄ ? Sen väkätin pitäs olla kiitollinen siitä, et joku äly-
    ä säästää valoja, ettei tarvitse niitä koko ajan vaihdella, kun se on palanut........ mutta ei, sillä on joku ihmeen pakkomielle asiasta........nyt se ei oo taas koko vii-
    me viikkoon sanonu mulle sanaakaan, ja jos se vielä kerrankin aukoo monttu-
    aan asiasta, teen siitä heti ilmoituksen sinne JOHDOLLE ! Mites sit suu pannaan
    , ku SE SAA POTKUT toisen kiusaamisesta TURHAAN ?!
    Ihan hullu toi sun ukkos. Mitä kukaan siinä ees näkee ? ei kukaan oo tollasta hul
    -lua ansainnut, edes sä ! se vois kelvata tolle mun kapatti-kiusaajalleni ! sitten-
    pähän saavat naukua yhessä........
    Ihan selvä PETTÄJÄN AINES toi sun ukkos..........sil on muut muijat mieles, koke-
    musta mulla on......JÄTÄ SE ! kerää kimpsus ja kampsus ja muuta veke, et se ei
    enää sua häiritse......vaihda numeros, kaikki.........vaihda se numeros sitten salai-
    seksi, joten se ei saa sitä selville MISTÄÄN ! okei ?
    Hyvää jatkoa sulle, koeta kestää ! etti uus mies, vaikka laita tänne treffit-osioon profiili, jos sulla ei sitä vielä ole, ja hae itse, miehet on niin tyhmiä, et ne ei usein uskalla vastata ensin......laitat vaan profiiliisi, minkälaisen miehen haluat, ja sit- ten säädät jostakin niin, että vain 100 % omaa profiiliasi vastaavat miehet saavat
    viestitellä sun kanssasi. Mullakin on niin, ja ei oo sen jälkeen tullu yhtään hulluil-
    ta ukoilta mitään älyvapaata hömppää ! Se loppu lyhyeen.....tuli näes ties kenel-
    tä lurjukselta ties mitä skitsoilua.....ei tuu enää ! VAPAUS !