Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Heip
    Mulla oli sama juttu tässä jokunen vuosi sitten, kun naapurin kirottu jäkätti-ukko yritti turhaan ja syyttä suotta savustaa mua ulos asunnosta- ni, vaikka olen asunut tässä paljon kauemmin, kuin se haahka ! Viimeise- nä kesänä se keksi sitten asettaa oman joponsa mun puolelle aitaa ja ei juuri koskaan käyttänyt omaa etuoveaan, kuten jokainen normaali ihmi- nen tekee ulos mennessään. Ei, vaan takaovea se narsisti käytti lähes koko ajan, kesät talvet. Sitten kerran hiljaisuuden jälkeen kello 22:00, se huudatti jotakin ihmeen ulinaa, aivan hirveetä ns. musiikkia, kun olin nukkumassa ! Ei mitään tietoakaan, että kunnioitettaisiin naapureita edes siten, että hiljaisuuden alkaessa ja loppuessa sen aikana ei saa huudattaa mankkaa eikä mitään muutakaan niin, että se melu kuuluu muihin asuntoi -hin, jos ei ole sovittu etukäteen jokaisen naapurin kanssa asiasta oli sitten kukaan puolikuuro tai ei......sit viikkoa myöhemmin tämä narsisti sai häipyä !! En tiiä, minne se hävis, mut hyvä vaan, et se hävis hiiteen, jonne se hölmöläinen kuuluu. Sit talvisin se keksi kulkea mun takapihani kautta ulos mennessään, siinä oli oikein kunnon polku, kerran yhden päivän ajan keksin tarkistaa, koska se siitä kulkee kumpaankin suuntaan, ja tulosta tuli ! Ei käynyt töissä, mistä rahaa asumiseen, ei vuokrat ilmasia sillekään ole....tollaisa hölmöjä ei pitäisi ollenkaan päästää tänne muiden ihmisten joukkoon. Nykyinen naapuri on ihan siedettävä, ei melua öisin eikä muutenkaan ole häpeäksi kenellekään.
    Niitä vaan ilmaantuu jostakin, jonne ne ei muuten pääsisi asumaan, vaikka ne kuuluisi oikeasti hullujen huoneelle ja suljetulle osastolle jokainen !
  2. Moi
    Miten tuo kuulostaa niin tutulta......? Vaikka olen jo 40-v nainen, muistan vielä elävästi, kuinka mua kiusattiin koulussa ja nyt töissä. Olen käynyt 1,5 -v tavallista koulua, ja heti, kun muut siellä olevat koululaiset saivat kuul- la, etten mä olekaan ns. normaali, kuten he, niin johan se kiusaamine al- koi ! Tyhmä nimittely, lähes aina mutkin jätettiin ulkopuolelle kaikesta, ka -vereita oli tuskin nimeksikään, muutama vain, ja taisivat hekin olla mun kaveri vain säälistä......sitten, kun jouduin vaihtamaan koulua ns. vammais -ten kouluun, jonne en oikeastaan edes kuulunut, kävin sitä tokan luokan puolesta välistä oliko se nyt luokkaan 4 tai 5, ja sitten oli taas vaihdettava koulua, koska tämä keskimmäiseksi mainittu koulu oli Oulussa, ja mä a- sun vieläkin Jäälissä, tosin yksin jo, en enää vanhempien kanssa....... Ja nyt siis töissä kiusataan, juuri ne ohjaajat kiusaa, ja on yks kyttääjäkin ai- na mua vahtaamassa, ei välitä siitä, etten mä oo siitä kiinnostunut YH-TÄÄN ! Sille on kyllä sanottu, ettei saa tölliä mua eikä muitakaan, muttei se prinssiä teeskentelevä ymmärrä.....pitänee sanoa taas eräälle ohjaajal- le asiasta, että sanoo sen kaikkien kuullen, ettei saa vahdata muita. Ihan kuolakin valuu......uh !!! Iljettävää ! Sitten edellisessä työpaikassani aloitti uusi pääohjaaja vähän yli vuosi sitten, kun edellinen, parempi, jäi eläkkeel -le, ja johan alkoi senkin nalkutus pian sen tuleman jälkeen, joka asiasta se jankutti......nyt sitten vähän ennen viime joulua joulukuussa tää törkeä akka suoraansanoen räjähti mulle, ilman mitään pätevää syytä ! Käski mut sen luo huoneeseensa, ja ovi kii, ja sitten alkoi se huuto ! En edes viit- sinyt kuunnella sitä huutoa kovinkaan kauaa, sitten se paha ihminen käski mut kotiin, en saanut edes syödä siellä, mutta koska ruoka mulle on sinne tilattu, niin pääsin syömään sitäkin narsistia ennemmin, sitten häivyin. Ja tää jäkätti huus mulle jotakin mm., että olen laiska, vaikken tosiaankaan o -le, on siellä yks vieläkin laiskempi nukkuja ja töllijä.....eikä tää jäkätti puu -tu siihen ollenkaan...........on sekin olevinaan niin prinsessaa, että.........sit- ten tän vuoden tammikuussa vikalla täysviikolla sain potkut sinä torstai- na. Piti antaa jopa se bussilippukon sinne jo edellisenä päivänä, kun se ku -ningatarta leikkivä haahka niin vaati, sain sitten 3 paperilippua vastineek -si..........ja nyt se haahka ei vielä ole maksanut loppupalkkaani ! Ja sitä en -nen se vähensi mun palkkaani 4:stä eurosta 3:n euroon per päivä. Eihän toi kauheesti oo, mut oli sekin parempi, kuin ei mitään, vaikka töitä jossa- kin tekeekin hiki hatussa saamatta mitään..........jokos näitte sen ohjelman Hurja remontti, joka tuli eilen ja jatkuu tänään, jossa oli juuri puhetta kou- lukiusaamisesta, ja miten erään perheen poika teki itsemurhan, kun sitä kiusattiin koulussa, eikä kukaan auttanut..........kannattaa katsoa sen jatko tänään..........tuliko se nyt jimiltä vai liviltä.......jompikumpi se oli......
    Tsemppiä kaikille, joita kiusataan koulussa ja työpaikolla, kannattaa ottaa yhteys johonkin, eikä välittää kiusaajien tekosista eikä sanoista pätkää- kään ! Se on niiden oma häpeä, jos kiusaavat.......niillä on eniten joitakin ongelmia kotonaan tai sukulaisissaan........tai ne ovat vain kateellisia........ Juuri siksi kaikki kiusaajat, mukaan lukien myös opettajat ja ohjaajat, pitäi -si erottaa toimestaan ja koulusta, eikä antaa niiden jatkaa hävytöntä toi- mintaansa aina vain.
  3. Ja höpön pöpöt, tuo kaikki on hävytöntä kakkaa koko ns. viesti.......tai- taa kirjottaja olla joku narsisti ja eläintenvihaaja, kun tollast kehtoo ehottaa kellekään.........TUOHAN ON SAIRASTA !!!! Mee hoitoon, okei ? Sinne kuulut, kirjoittaja ! Oikeesti.
  4. Oikein ! Missään asunnossa, myöskin kerrostaloasunnot, niissä EI SAA POLTTAA koskaan ! Ei edes parvekkeella, sekin on hävytöntä ! Miksi pol- tatte ylipäänsäkään ? LOPETTAKAA JOKAINEN !!!! Haisette muutenkin kauas.........ja olette häpeäksi kaikille ! Mulla on muutenkin ongelmia, en halua enempää !! Jokainen savustaja maailmassa ovat saastaisia lemulä- jiä ! Häpeän jokaista teitä ! JOKAISTA !!!! Varsinkin alaikäiset saastat...... Lopettaminen on parasta kaikille ! Se on vaan niin, että te alaikäiset vete- lijät, teidän kaverit on smanlaisia lemuläjiä, ja he pakottavat muutkin ko- keilemaan, sitten olette koukussa lopun ikäänne........onko hauskaa ?!?
    Täällä, missä asun, on savuttomia paikkoja ympäri aluetta, ja sisällä lemu -aminen on kielletty, se on sallittua vain omalla takapihallaan, mutta jokai -nen niistä lemuläjistä vetelee niitä ympäri aluetta, myöskin niillä, missä se on ehdottomasti kielletty, täällä on ulkona kameravalvonta, että syylli- set jäis kiinni, ettei tule syytettyä sotkemisesta ja roskaamisesta ketään muuta, kuten esim. mua........ja mä olen täysin savuton, ja sitä vastaan !!! Mutta tuohon roskaamiseen tällä alueella ei puututa, vaan annetaan nii- den vaan roskata...........ja syytetään syyttömiä..........se pitäisi kieltää kokonaan sen roskan myynti, tai hinnat moninkertaisiksi, ja vain paria merkkiä, ja vain niitä pieniä askeja, ja ikärajat pitää nostaa siihen roskaan jonnekin 30-40-v:n asti.............tai enemmänkin................juuri te savustajat ootte pahimpia roskaajia !!! Siivotkaa edes jälkenne 100 % !