Vapaa kuvaus

Pieni lihava hyvä huumorintaju Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

8

1. Itte oon vasta alku vaiheessa joten en heti rupee repimään tolla liikunnalla käyn toki muutaman kerran viikossa kävelyllä tai uimassa onneks tulee talvi niin pääsee hiihtämään me ollaan vaimon kanssa mietitty että hommattais tollanen crosstrainer mutta meilla on toi ikuinen tilan puute ku on 4 tenavaa sitmua huvittaa se et niissä on 100kg paino raja mun pitää ensi tiputtaa 30 kg ennen kun saan astua koko laitteeseen he he. Hei noihin vihanneksiin otteko koskaan kokeillu laittaa tuoreita vihanneksia sauvasekottimeen ja mukaan joko omppu tai päärynä ja sitten vaan muusata on muuten aivan mielettömän hyvää vaikkakin joskus voi olla aivan järkyttävän näköistä sipulia ei muuten kannata laittaa tulle järkyn makuseks täyttää tosipitkäksi aikaan eikä sisällä paljoo kaloreita.
  2. Mä uskon että se on vähän niinkuin tapa elää käymme vaimon kanssa kyllä valtavan hyviä keskusteluja hassuttelemme paljon ja teemme paljon yhdessä olen myös halunnut antaa hänelle ns.omaa aikaa ja pukannut hänet shoppailemaan,kaverillensa,jumppaan tai olen ottanut lapset ja antanut hänen olla itsekseen kotona meillä on muuten kaikin puolin hyvä suhde ainut mikä todella klikkaa on toi passivisuus aloitteiden tekemisissä ja hänen mielikuvituksen puutteensa joskus olis kiva tulla otetuksi ja olla saamaassa kuin itse aina olla ottamassa jakamassa tai antamassa hän ei ole tyhmä,ujo,häveliäs tai saamaton jostain syystä hän ei vaan tee aloitetta mihinkään ja jos hän joskus on sellaisen tehnyt niin olen riemulla siihen suostunut elikkä jos hän on esin pyytänyt että mennäänkö käymään tuttava perheiden luona käymään niin olen mielelläni toteuttanut hänen toiveitaan huom tämä oli vain yksi esimerkki niista eri vaihtoehdoista mitä hän on 12v aikana ehdottanut joten en katsoisi olevani henklö joka tyrmää hänen ehdotuksensa en tiedä olenko itse sitten frikki kun haluan tuntea edes joskus olevani haluttu syö miestä aika paljon kun ei toinen tee aloitteita mihinkää (Huom taas ei ole kyse pelkästään seksistä) itse olen toki mies talossa en ole mikään nössö enkä mikään tissiposki mutta en ole siitä huolimatta mikään sovinisti digtattori perheessä vaan kanatan kyllä tasaarvoa sitä on vain joskus vaikea toteuttaa kun toiselta ei tule mitään ehdotuksia.
  3. Moi moi voin sanoa että meillä on seksin alueelta todella laaja repertuaari olemme kokeilleet kaiken näköistä mitä kaksi ihmistä voi toisilleen tehdä ihan romanttisesta henuttelusta kinkkyyn asennot ja paikat on kokeiltu mutta aina on ehdotus tullut minulta enkä aina jaksais ehdottaa jos hän edes ehdottais romantiikkaa niinolisin tyytyväinen mutta kun ei mitään.Tohon dominointiin minä kannatan demokratiaa perheen sisällä ja jokainen vaihtoehto oteetaan huomioon myös lasten ehdottamat ja ehkä 30% minun ehdotuksista toteutetaan.Olen mys keskusteluissakysynyt vaimolta onko hän onnellinen ja tyytyväinen avioliittoomme ja hanen mielestään meidän suhteessa on kaikki tosi hyvin en vain käsitä miksei hän nää eikä ymmärrä että minä voin huonosti meidän liitossa ja mitä ruoan laittoon tulee niin minä teen meillä arkisin ruoan kun olen ensinmäisenä kotona ja kysyn tuon kysymyksen todella harvoin se nyt oli vain esimerkki jos kysyn vaimoltani ihan mitävaan asiasta riippumatta ja olen jo suht kyllästynyt kysymään vaan teen itsetai kysyn lapsilta.tuohon mielikuvitukseni rikkauteen olen tyytyväinen mutta koitappa itse olla 12v se joka joutuu kaikki jutut keksimään ja noihin erillaisiin lähestymis tapoihin olen kokeillut ne kaikki olen antanut tilaa hengittää ja olen mennyt ihan lähelle mikään vain ei ole auttanut ja tohon vaimoni lapsuuteen hän tosiaan on maalta ja itse olen kaupunkilainen mutta ei sekään selitä kaikkea.