Olen 37v Mies ja olen ollut vaimoni kanssa n.12v ja olen vähitellen väsynyt vaimooni että olen ihan hajoamis pisteessä.Vaimollani ei ole minkään näkoistä mielikuvitusta tai aloitekykyä olen keskustellut hänen kanssaan satoja kertoja kyseisestä asiasta olemme jopa käyneet avioliittoneuvojalla olemme lukeent rakauden kieli nimesen kirjan jossa oli hyviä neuvoja mutta mikään näistä ei ole auttanut hetken päästä taas ajaudumme hänen puolelta passiviseen tilaan esim jos kysyn häneltä nitä hän haluaisi makuuhuoneessa vastaus on en tiedä tai mitä tehtäis noin yleisesti ei hän tiedä tai mitä syötäis sama homma vaimoni on 34v meillä on 4 yhteistä lasta ja omakotitalo olen niin kyllästynyt kun hän ei tee mihinkään aloitetta olen ruvennut inhoamaan hänen läheisyyttään/läsnäolaan en jaksa enään yksin tehdä töitä tämän suhteen eteen olisiko jollain vielä jokin keino millä saisin vaimoni aktiiviseksi passivisen sijaan.
Rakastan ja Vihaan
10
923
Vastaukset
- ....
Jos seksiä on tyrkytetty joka tuutista, kaikkia naisia ei aina jaksa kiinnostaa seksi asennot -niiden opiskelu. Tai arki vie aikaa. Voi olla että sinun kannattaa itse lukea asento oppaita ja uusiakin juttuja, ideoita etsiä. Mutta kysyä ensin tykkääkö toinen, ihan kaikesta ei voi pitää. Romantiikkaa voisi olla kanssa ja muuta välittämistä. Teetkö sängyssä oikein, tai niin että toinen nauttii?? Jos on joku virhe, niin toinen ei ehkä innostu.
Kuinka dominoiva olet, uskaltaako vaimo sanoa mitä ruokaa haluaa? Onko hän luovuttanut tai suuttunut kun on passiivinen? Alatko vastauksen saatuasi kiistellä vai hyväksytkö? Onko vaimolla muuta mietittävää joskus, eikä sillä hetkellä osaa ajatella sitä asiaa jota haluat?
Kun sinulla on hyvä mielikuvitus, niin eikö se ole jos itsessään hienoa! Toimiiko suhde henkisesti, onko vaimo tyytyväinen? Oletko yli innokas vai pitäisikö ottaa iisimmin joskus? Ettei ahdista toista... erilailla lähestyä?
Typeriä kysymyksiä samalla tässä, mutta piti nekin kysyä. Eli en ajattele että niin olisi, vaan ihan kysymyksiä kysymyksenä.
Onko vaimon lapsuudessa joku jyrännyt, ja tottunut siihen että ei voi vastata aina? No tuskin. Vai luottaako hän sinuun, että osaat tehdä paremmin?
Ruoka asiatkin on sellaisia, että niihin kuluu energiaa. Jos joka päivä miettii mitä syö tai toinen kysyy, niin voi se rassata. Eli voi olla pariksi päivää samaa tms. Kaikki ei jaksa töiden jälkeen koko ajan vastata, mitä syödään. Jospa kumpikin hakee ruoan kaupasta itse niin tietää mitä syö -tai sitten kerran viikossa miettii viikon tms. ruokia. Mutta lapsille taas pitää olla ruoka aina tarjolla. -Ehkä organsointi kysymys tuo ruokapolitiikka.Moi moi voin sanoa että meillä on seksin alueelta todella laaja repertuaari olemme kokeilleet kaiken näköistä mitä kaksi ihmistä voi toisilleen tehdä ihan romanttisesta henuttelusta kinkkyyn asennot ja paikat on kokeiltu mutta aina on ehdotus tullut minulta enkä aina jaksais ehdottaa jos hän edes ehdottais romantiikkaa niinolisin tyytyväinen mutta kun ei mitään.Tohon dominointiin minä kannatan demokratiaa perheen sisällä ja jokainen vaihtoehto oteetaan huomioon myös lasten ehdottamat ja ehkä 30% minun ehdotuksista toteutetaan.Olen mys keskusteluissakysynyt vaimolta onko hän onnellinen ja tyytyväinen avioliittoomme ja hanen mielestään meidän suhteessa on kaikki tosi hyvin en vain käsitä miksei hän nää eikä ymmärrä että minä voin huonosti meidän liitossa ja mitä ruoan laittoon tulee niin minä teen meillä arkisin ruoan kun olen ensinmäisenä kotona ja kysyn tuon kysymyksen todella harvoin se nyt oli vain esimerkki jos kysyn vaimoltani ihan mitävaan asiasta riippumatta ja olen jo suht kyllästynyt kysymään vaan teen itsetai kysyn lapsilta.tuohon mielikuvitukseni rikkauteen olen tyytyväinen mutta koitappa itse olla 12v se joka joutuu kaikki jutut keksimään ja noihin erillaisiin lähestymis tapoihin olen kokeillut ne kaikki olen antanut tilaa hengittää ja olen mennyt ihan lähelle mikään vain ei ole auttanut ja tohon vaimoni lapsuuteen hän tosiaan on maalta ja itse olen kaupunkilainen mutta ei sekään selitä kaikkea.
- ....
Dersu kirjoitti:
Moi moi voin sanoa että meillä on seksin alueelta todella laaja repertuaari olemme kokeilleet kaiken näköistä mitä kaksi ihmistä voi toisilleen tehdä ihan romanttisesta henuttelusta kinkkyyn asennot ja paikat on kokeiltu mutta aina on ehdotus tullut minulta enkä aina jaksais ehdottaa jos hän edes ehdottais romantiikkaa niinolisin tyytyväinen mutta kun ei mitään.Tohon dominointiin minä kannatan demokratiaa perheen sisällä ja jokainen vaihtoehto oteetaan huomioon myös lasten ehdottamat ja ehkä 30% minun ehdotuksista toteutetaan.Olen mys keskusteluissakysynyt vaimolta onko hän onnellinen ja tyytyväinen avioliittoomme ja hanen mielestään meidän suhteessa on kaikki tosi hyvin en vain käsitä miksei hän nää eikä ymmärrä että minä voin huonosti meidän liitossa ja mitä ruoan laittoon tulee niin minä teen meillä arkisin ruoan kun olen ensinmäisenä kotona ja kysyn tuon kysymyksen todella harvoin se nyt oli vain esimerkki jos kysyn vaimoltani ihan mitävaan asiasta riippumatta ja olen jo suht kyllästynyt kysymään vaan teen itsetai kysyn lapsilta.tuohon mielikuvitukseni rikkauteen olen tyytyväinen mutta koitappa itse olla 12v se joka joutuu kaikki jutut keksimään ja noihin erillaisiin lähestymis tapoihin olen kokeillut ne kaikki olen antanut tilaa hengittää ja olen mennyt ihan lähelle mikään vain ei ole auttanut ja tohon vaimoni lapsuuteen hän tosiaan on maalta ja itse olen kaupunkilainen mutta ei sekään selitä kaikkea.
Joo no ei oo helppoa jos toinen ei koskaan tee aloitteita. Onkohan se hänen tapa elää? Tai luottaako niin sinun kykyysi?
Jos hän pitää sinun ruoistasi, eikä kaipaa vaihtelua. Jos hän pitää seksistä, ja olet siinä "kuningas".
Minkälaisesta kommunikoinnista hän sitten pitää? On monia tapoja. Onko mielipidettä tai kiinnostuksen kohteita noin muuten? - hänhän
Dersu kirjoitti:
Moi moi voin sanoa että meillä on seksin alueelta todella laaja repertuaari olemme kokeilleet kaiken näköistä mitä kaksi ihmistä voi toisilleen tehdä ihan romanttisesta henuttelusta kinkkyyn asennot ja paikat on kokeiltu mutta aina on ehdotus tullut minulta enkä aina jaksais ehdottaa jos hän edes ehdottais romantiikkaa niinolisin tyytyväinen mutta kun ei mitään.Tohon dominointiin minä kannatan demokratiaa perheen sisällä ja jokainen vaihtoehto oteetaan huomioon myös lasten ehdottamat ja ehkä 30% minun ehdotuksista toteutetaan.Olen mys keskusteluissakysynyt vaimolta onko hän onnellinen ja tyytyväinen avioliittoomme ja hanen mielestään meidän suhteessa on kaikki tosi hyvin en vain käsitä miksei hän nää eikä ymmärrä että minä voin huonosti meidän liitossa ja mitä ruoan laittoon tulee niin minä teen meillä arkisin ruoan kun olen ensinmäisenä kotona ja kysyn tuon kysymyksen todella harvoin se nyt oli vain esimerkki jos kysyn vaimoltani ihan mitävaan asiasta riippumatta ja olen jo suht kyllästynyt kysymään vaan teen itsetai kysyn lapsilta.tuohon mielikuvitukseni rikkauteen olen tyytyväinen mutta koitappa itse olla 12v se joka joutuu kaikki jutut keksimään ja noihin erillaisiin lähestymis tapoihin olen kokeillut ne kaikki olen antanut tilaa hengittää ja olen mennyt ihan lähelle mikään vain ei ole auttanut ja tohon vaimoni lapsuuteen hän tosiaan on maalta ja itse olen kaupunkilainen mutta ei sekään selitä kaikkea.
on siis ollut jo alusta pitäen samanlainen luonteeltaan, nyt sopiikin kysyä, mikä silloin sinua hänessä viehätti, että yhteen päädyitte? Oliko se kenties juuri tietynlainen " avuttomuus " vaiko mikä. Valitettavasti aika monelle on todella vaikea muuttaa sitä perusluonnettaan.
- ehkä eipä
jos joku sulle kirjoittaa tuolla sävyllä, on se joko psy. avoimen opiskelija tai lähihoitaja.
tyhmän neuvo,
no, laita eukko euforiaan kieli klitoriksen päälle, kevyttä imua ja kielellä sivuttaisliikettä. jos ei toimi, vuokraa "uneton seatlessa" (miel. DVD koska kuvan laatu on VHS:ssää parempi:) .... kirjoitti:
Joo no ei oo helppoa jos toinen ei koskaan tee aloitteita. Onkohan se hänen tapa elää? Tai luottaako niin sinun kykyysi?
Jos hän pitää sinun ruoistasi, eikä kaipaa vaihtelua. Jos hän pitää seksistä, ja olet siinä "kuningas".
Minkälaisesta kommunikoinnista hän sitten pitää? On monia tapoja. Onko mielipidettä tai kiinnostuksen kohteita noin muuten?Mä uskon että se on vähän niinkuin tapa elää käymme vaimon kanssa kyllä valtavan hyviä keskusteluja hassuttelemme paljon ja teemme paljon yhdessä olen myös halunnut antaa hänelle ns.omaa aikaa ja pukannut hänet shoppailemaan,kaverillensa,jumppaan tai olen ottanut lapset ja antanut hänen olla itsekseen kotona meillä on muuten kaikin puolin hyvä suhde ainut mikä todella klikkaa on toi passivisuus aloitteiden tekemisissä ja hänen mielikuvituksen puutteensa joskus olis kiva tulla otetuksi ja olla saamaassa kuin itse aina olla ottamassa jakamassa tai antamassa hän ei ole tyhmä,ujo,häveliäs tai saamaton jostain syystä hän ei vaan tee aloitetta mihinkään ja jos hän joskus on sellaisen tehnyt niin olen riemulla siihen suostunut elikkä jos hän on esin pyytänyt että mennäänkö käymään tuttava perheiden luona käymään niin olen mielelläni toteuttanut hänen toiveitaan huom tämä oli vain yksi esimerkki niista eri vaihtoehdoista mitä hän on 12v aikana ehdottanut joten en katsoisi olevani henklö joka tyrmää hänen ehdotuksensa en tiedä olenko itse sitten frikki kun haluan tuntea edes joskus olevani haluttu syö miestä aika paljon kun ei toinen tee aloitteita mihinkää (Huom taas ei ole kyse pelkästään seksistä) itse olen toki mies talossa en ole mikään nössö enkä mikään tissiposki mutta en ole siitä huolimatta mikään sovinisti digtattori perheessä vaan kanatan kyllä tasaarvoa sitä on vain joskus vaikea toteuttaa kun toiselta ei tule mitään ehdotuksia.
hänhän kirjoitti:
on siis ollut jo alusta pitäen samanlainen luonteeltaan, nyt sopiikin kysyä, mikä silloin sinua hänessä viehätti, että yhteen päädyitte? Oliko se kenties juuri tietynlainen " avuttomuus " vaiko mikä. Valitettavasti aika monelle on todella vaikea muuttaa sitä perusluonnettaan.
Kyllä hän on alusta asti ollut samanlainen minä sentään oletin että hän edes jonkin verran rupeaisi vatiimaan tai haluamaan ja ottais ns.omansa en silloin missään vaiheessa voinut uskoa että näin ei tapahtusikaan.Mikä minusta hänessä viehätti hän on älykäs,kiltti,kaunis,huumorintajuinen,ei mäkätä joka asiasta antoi minulle myös omanvapauden en tuntenut olleni kahlittu en koe että hän olisi avuton hän on kyllä moni taitoinen mutta hän on ns.aloitekyvytön joka omaa todella vaatimattoman mielikuvituksen suhteemme alusta asti tämä asia on minua härinnyt mutta niinkuin aikaisemmin kerroin oletin sen edes jollain tavalla muttuvan kun aika kuluu ja uutuden viehätys kaikkoaa.Tuo miten yhteen päädymme on taas niin monimutkainen juttu ja niin monien eri sattumien summa että joskus itseäkin ihmetyttää miten me päätymme edes yhteen mutta kyseesä ei ollut missään tapauksessa minkäänlainen avuttomuus tai ettemmekö olis halunnet kaikki tapahtui vaan niin nopeasti ettei siinä rytäkässä jäänyt pohdiskelemaan liikoja toisen luonteen vajavaisuuksia se vain hierti niinkuin pieni kivikengässä oletin sen saavani pois tai poistuvan itsestään mutta sekun jäi vaan sinne ja on nyt syönyt valtavan rakon noin kuvainnollisesti.
- tämähän
Dersu kirjoitti:
Kyllä hän on alusta asti ollut samanlainen minä sentään oletin että hän edes jonkin verran rupeaisi vatiimaan tai haluamaan ja ottais ns.omansa en silloin missään vaiheessa voinut uskoa että näin ei tapahtusikaan.Mikä minusta hänessä viehätti hän on älykäs,kiltti,kaunis,huumorintajuinen,ei mäkätä joka asiasta antoi minulle myös omanvapauden en tuntenut olleni kahlittu en koe että hän olisi avuton hän on kyllä moni taitoinen mutta hän on ns.aloitekyvytön joka omaa todella vaatimattoman mielikuvituksen suhteemme alusta asti tämä asia on minua härinnyt mutta niinkuin aikaisemmin kerroin oletin sen edes jollain tavalla muttuvan kun aika kuluu ja uutuden viehätys kaikkoaa.Tuo miten yhteen päädymme on taas niin monimutkainen juttu ja niin monien eri sattumien summa että joskus itseäkin ihmetyttää miten me päätymme edes yhteen mutta kyseesä ei ollut missään tapauksessa minkäänlainen avuttomuus tai ettemmekö olis halunnet kaikki tapahtui vaan niin nopeasti ettei siinä rytäkässä jäänyt pohdiskelemaan liikoja toisen luonteen vajavaisuuksia se vain hierti niinkuin pieni kivikengässä oletin sen saavani pois tai poistuvan itsestään mutta sekun jäi vaan sinne ja on nyt syönyt valtavan rakon noin kuvainnollisesti.
on näitä ikuisuuus kysymyksiä, joista kylläkin yleisemmin naisille jaksetaan muistuttaa, eli älä kuvittele, että saisit sen miehen rentun muuttumaan mihinkään suuntaan naimisiin mentyänne, tai jo aikaisemminkin, ja että ei ihmisellä ole oikeutta vaatia toista muuttumaan sellaiseksi kuin sinä haluat jne. jne., mutta eihän naiset yleensäkkään ole sitä uskoneet, vaan ovat alkaneet täysimittaisen muutosoperaation, siispä kehiin nalkutusta, kiristystä, pihtaamista, mykkäkoulua ja mitä nyt kukakin keksii, mutta onko tulokset sitten halutunlaisia sen varmaan jokainen arvaa. Joten mitäpä sinä voisit sitten tehdä, kokeilla samoja konsteja kuin naiset ovat monissa tapauksisa koettaneet ja päätyneet lopulta omistamaan aivan viheliäisen itseensä uskomattoman tossukan, tai joutuneet maatamullistavan avioeron kouriin, miehen lopulta kyllästyttyä ainaisiin vaatimuksiin. Teillähän on tietty ongelma vähän toisin päin, eli aloitekyvyttömästä pitäisi saada toisenlainen, mutta perusasia on ja pysyy, sinä haluaisit, että hän olisi jotain muuta kuin on, ja se on sinun vikasi, ei hänen, hän ei huijannut sinua missään vaiheessa luulemaan jotain muuta kuin mitä hän on, vaan sinä oletit hänen muuttuvan, että kenties sinä pystyisit muuttamaan hänet, tai hän vain jotenkin taikaiskusta muuttuisi itsestään, mutta oletukset ovat oletuksia. Elikkäs mitä tehdä, jos ihminen ei itse halua muuttua, vaan sinä haluaisit hänen muuttuvan, ei paljon mahdollisuuksia, eikä sinulla oikeastaan oikeuksiakaan sitä vaatiakkaan, mutta ainahan voit koettaa niitä vanhoja naisten konsteja, mäkätystä, nalkutusta, mykkiksiä ynm. muita mukavia kiristyskeinoja, ja katsoa mihin se johtaa, tai olisiko sittenkin parempi ottaa asia karvoineen ja nahkoineen ja vain hyväksyä tilanne, ja olla se pomo teidän huushollissa.
- toisen elää,
harrasta jotain, mistä tulee hyvä fiilis. Mulle lautailulajit ja purjehdus ovat elämän suola. Myöskin pidän musiikista ja soittelen omaksi ilokseni.
http://www.youtube.com/watch?v=cX-8MHKuQ5I - elämä on
Ethän sinä toista voi muuttaa, vain itseäsi.
Älä kysy miten saisit vaimosi sellaiseksi tai tällaiseksi, ei se tule onnistumaan. Kysy miten voit itse muuuttua ja muuttaa asennettasi niin, että olette molemmat onnellisempia.
Toisen muuttamisyritykset on vain pään hakkaamista seinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826