AIKA-YHTYE

osaisko

joku kertoa kyseisestä pumpusta ees jotain infoa, Wikipediasta ei liiemmin apua ollut? löysin varaston kätköistä vanhan kasetin jonka kotelossa luki vain AIKA. muistaakseni näytteilijä Marko Honkanen ois silloin kultaisella 80-luvulla ollu mikin varressa..??!! voi tosin olla myös aivan väärä muistikuva.. :)

39

7913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80luku

Köpä oli koskettimissa.

• Musta Timantti

Lisäksi oli Peppi ja Puppe. Itselläni on kätköissä Musta Timantti vinyyli-levy jossa oli juuri tuo Musta Timantti ja toisella puolella muistaakseni katuvalot. Lisäksi minulla on c-kasetilla Ajan demoja jotka on nauhoitettu joskus heidän bändikämpällään. Mitäpä halusit kuulla ?

• Anonyymi

Köpä oli lähinnä kännissä eikä koskettimissa🤪🤪tv. Bändikaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köpä oli lähinnä kännissä eikä koskettimissa🤪🤪tv. Bändikaveri

Ja Kössi puukotettiin mun ovella, Peräsimentie 3

• kampäkkii.....

... ko ihan muutaman minuutin välein tulee "kysymyksiä" ja "vastauksia".

• Köpä mullan alla

Köpä puukotettiin hengiltä 90-luvulla porkassa.

• oooooooooo
        Köpä mullan alla kirjoitti:

Köpä puukotettiin hengiltä 90-luvulla porkassa.

..puukkoa sai melkein heti linnasta päästyään.

• Mustempi timantti
        oooooooooo kirjoitti:

..puukkoa sai melkein heti linnasta päästyään.

Löytyy hyllystä levyt ja sinkut. Comeback alkuperäisessä muodossaa on mahdoton, koska 2 on jo kuollut kyseisestä pumpusta.

• iso kiitos

teille vastanneille. :) jos vielä biisinnimiä sais tänne ni ois kovin kivaa. kasetilta kun löytyy joku 15 kappaletta, eikä useimpien nimestä oo hajuukaan. voisin sit yrittää yhdistellä oikein.. mukavaa puuhaa lauantai-iltaan.
      ilmeisesti Honkasen lisäks se toinen `yhä hengissä` on Peppi, ainakin näin keskustassa ihan just? :)

• aika on hyvä

Juu Peppi on hengissä ja hyvin menee, pienen vauvan onnellinen isä. onnea!!

• Lumi peittää jäljet......
        aika on hyvä kirjoitti:

Juu Peppi on hengissä ja hyvin menee, pienen vauvan onnellinen isä. onnea!!

kuuluu Ajan Puppelle?

• nähdään taas
        Lumi peittää jäljet...... kirjoitti:

kuuluu Ajan Puppelle?

Mikä puppe? Miettisen Hannu siinä oli bassossa, mut mikä ihmeen puppe, puppe on jossain lasten saduissa

• Anonyymi
        nähdään taas kirjoitti:

Mikä puppe? Miettisen Hannu siinä oli bassossa, mut mikä ihmeen puppe, puppe on jossain lasten saduissa

Aivan, mää tykkäsin Hannusta kun se oli hiljainen ja vaatimaton. Ihan sisäänpäin kääntynyt, naureskeli itsekseen. Mutta lahjakkain on Peppi, soittaa kaikkia vehkeitä ja älyttömän kova tappeleen😄tv Hamppi

• Jos joku tietää mistä sais kyseistä äänitettä niin olisin valmis ostamaan vaikka ihan äänitetyn c-kasetin muodossa yhteyttä voi otta dersu@suomi24.fi

• KataMari75

Morjesta Aika-yhteyeen ystävät! Tervetuloa liittymään facebookissa ryhmään "80-luvun musiikki, urheilijat ym." Sieltä löytyy Aika-yhteen kortti nimmareineen. Kenties joku ryhmäläisistä muistaa jotain juttuja Aika-yhteyeestä.. Ryhmä on upouusi, sillä se on perustettu tänään (14.2-10). Iloisin terveisin Niina :)

• KataMari75

Aika-yhtyeen "Rakkautta"-kappale löytyy myös Suomirockin kultainen 80-luku- levykokoelmalta, cd 3.

• mt64
        KataMari75 kirjoitti:

Aika-yhtyeen "Rakkautta"-kappale löytyy myös Suomirockin kultainen 80-luku- levykokoelmalta, cd 3.

nähdään taas huomenna rakkaani sama aika ja paikka rakkaani....

• Pori Rock

Sekä kantsii kattoo facesta "Pori rock 1980", sieltä löytää lisää infoa Aika-bändistä ym.

• ainafanittaja

Todella harmi että alkuperäisestä kokoonpanosta ei ole kuvia missään. Voi niitä aikoja <3

• Mie vaan

No mä oonki ihmetelly et mihin tää on kadonnu. Ei ihme jos puolet hengiltä...

Olen myös etsinyt musta timantti biisiä levyliikkeistä ja laittomistakin väylistä, eikä missään ole. :( :(

• kikklirummuis

joo joo pippeli kitarassa ja puppeli kontrabassossa, voi perse..

• Monsse

Oliko Manse bändissä?

• perusporilainen

olisikos jollain äänittää mulle/polttaa cd:lle aika yhtyeen matskua. maksan kyllä pienen korvauksen.
      itse olen perusporilainen jolle 80-luvun musa oli in. pori jyräsi jne.
      miulle voi laittaa viestiä lisamarie@luukku.com

• soittaja itse kysyy?

Taasko tuo sama vanha paskanjauhanta alkaa jostain bändistä jota fanitti 3 ihmistä?

Nobody cares.

• aikaa kulunut

Aika oli hyvä bändi

• Anonyymi

Montako on fanittanut sun "bändiä"? Voi katkeraa elämää

• Pellervo1234

Porissa viime viikonloppuna Aika-yhtyeen konsertti oli loppunmyyty Cafe Jazzissa.

• 15

Muu sitten honkasen kohdalla ei ole loppuunmyyty..

• Takatuuppari

Aika yhtyeessä oleminen näyttää olevan riskialtista, sillä yhtyyeestä on itseasiassa kuollut kaksi rumpalia ja yksi kosketinsoittaja. Eikä kuoltu vanhuuteen. Josnyt otetaan huomioon että bändin nimi ei ollut aina aika.

• miia

Kappaleen "Nähdään taas huomenna" haluaisin minäkin... Olisiko sitä kenelläkään sellaisessa muodossa, että sen voisi laittaa vaikka you tubeen?
      Uskon, että diggareita on enemmän kuin kolme...

• LÄrvi

Aika näköjään tekee taas keikkaa. Onko joku ollut keikalla ja oliko hyvä meno? Entäs Ikulla. Vieläkö skeba pelittää?
      Make Tommilaltakin tuli uusi sinkku.

PORIROCK NOUSUUN!

• porirockfani

Näyttää olevan taas juhannuksena keikalla Yyterin laguuni Pori, 25.6.2016

• RattnrollRokkenwihdokken

Ja hyvin äijät veti |;;/

• Pekka-P

Aika yhtyeen kosketin soittaja oli Isbergin Köpä.
      Köpälle kävi huonosti kun hänet tapettiin Porkassa.

• JäiKäyttöohjeetLukematta

Köpä hyökkäsi pesäpallomailan kanssa valkolaisen kimppuun, koska Köpä ei ollut koskaan lukenut pesäpallomailan käyttöohjeita niin tarinan lopusta tuli osa Porkan synkkää historiaa.

• Aikaamuistaen

Nähdään huomenna taas.....

• ajatoninho

Se aika on mennyt jo ja aikaa muisteluille ei ole.

• Aika837475

Keikkailevat edelleen silloin tällöin. Toivottavasti taas kesällä nähdään jossain. Olivat heinäkuussa Bar Kinossa!

• Anonyymi

Ei ole lainkaan väärä muisti, soiteltiin samoilla kämpillä kun Pori-roccasi😃 Make tunnettiin lempinimellä Härski, sitten oli Peppi kitarassa Köpä uruissa ja kännissä 🤪ja loistava introvertti Hannu bassossa terv. Hamppi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe