Minulla menossa suuri elämän tapa remppa ja hyvässä vauhdissa olisi kiva saada joitakin kavereita joiden kanssa vaihtaa viestejä miten heillä menee. Painon pudotuksessa tässä on kysymys ja laatimallakin omalla systeemillä joka toimii hyvin. Jos sinulla on menossa myöskin painon pudotus ja tarviit tukea tai neuvoja ja rohkaisua olisi kiva vaihtaa kuulumisia vaikka joka päivä.
Itse olen 41 vuotias mies ja painoa on reilusti liikaa lukemaa en kehtaa sanoa mutta kysymys on päälle vuoden projektista josta lopussa tulee pysyvä muutos.
Voisin olla sellainen henkilöä jolla on suuri haave päästä myöskin terveeseen elämään kiinni ja ei ole väliä oletko mies vai nainen haluan vain vaihtaa kokemuksia ja saada itsekin vinkkejä.
Laitelkaa viestejä tähän jos kiinnostaa lähteä mukaan tsemppaamaan ja saada itsekin tsemppiä.
Tv. mies kohti elämää.
ELÄMÄN TAPA
9
614
Vastaukset
Itse olen 37v oleva mies joka just aloitan täydellisen elämän tapa remontin itselläni on ylipainoa tollaset 60kg ja muutenkin tuntuu että kroppa on romuna. Olen tuossa viitisen vuotta sitten laihduttanut 30kg mut ne on tulleet korkojen kera takaisin.Nyt olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja ruvennut tekemään asialle jotain aloitin pariviikkoa sitten syömään acomplia nimistä laihdutuslääkettä se vaikuttaa mielihyväkeskukseen niin että ruoan himot jää pois viimeviikolla alon hiljalleen liikkumaan ja tänään alkaa ruokavalion muutos mutta ei liian rajua heti aluks tarkoituksena olisi päästä normaalipainoon 10.12.2010 jolloin vietän 40v synttäreitä.Olen todella kiinostunut vaihtamaan viestejä ja keskustelemaan kaikesta painon pudotukseen littyvään elikkä tässä olisnyt yks remppa kaveri miltäs kuulostaa.
- Marjaanaa
Moi
Minä aloitin elämäntaparemontin viime helmikuussa,ja nyt painoa -16kg.
Vielä on ylipainoa.
Liikuntaa en ole ennen harrastanut,mutta se on nyt osa elämääni,ja tietenkin tuo ruokapuoli on pantu remonttiin.
Matkaa on vielä,ja pinna kireällä,painoni ei ole pariin kuukauteen pudonnuy yhtään,mutta liikuntaa olen lisännyt huomattavasti,mutta samalla on rukahalukin kasvanut ja herkutellut ole liikaa.
Olen 35v nainen. Moi! Ensin lähdin matkalle kohti itseäni Tommy Hellstenin kirjojen avulla, tammikuusa loppui tupakanpoltto, maaliskuussa alkoi kuntoilu ja laihtuminen. Aina ennen tupakkalakko lihotti, mutta nyt en antunut sen tehdä sitä ja aloitin samalla koko elämäntaparemontin. Nyt kiloja karissut 12 ja olen paremmassa kunnossa kuin ehkä koko elämäni aikana. Harrastan liikuntaa ja syön oikein. No, joo noin siis tein vielä pitkälle syksyyn, mutta nyt talven aikana tuntuu omat voimat loppuvan ja kaipaa tukea tähän hommaan. Normaalipainoon on matkaa 14 kg, mutta jo 4 lisäkilon pudotus olisi huima saavutus. Paino on pysynyt samana lähes 3 kk ja oma into alkaa olla kiven alla. Suurin syy siihen, että haluan tähän mukaan on se, että voin keskustella omista kokemuksista muiden kanssa ja samalla tukea muita tähän elämäntaparemonttiin lähtijöitä. En välttämättä ehdi joka päivä tänne, mutta pari kertaa viikossa ainakin. Ikää hieman enemmän, kuin teillä muilla, mutta reilusti alle 50 kuitenkin.
- Marjaanaaa
minulla just sama juttu Marita,paino on junnannut paikoillaan kesästä ja paioindeksi mukaan minulla vielä ylipainoa 14kg!
Morjens aikanaan kun harrastin bodausta ja meillä oli aika rankkoja diettejä niin meille neuvottiin että jos jää junnaamaan niin pitää muutaman päivän oikeen kunnolla mässätä ja tällä tavoin huijata omaa kehoa luulemaan että taas tulee ruokaa kunnolla ja keho nostaa ns.sisäisen liekin palamaan täysillä mutta tämä tomii enenmänkin lyhyellä aikavälillä kun kroppa siirtyy ns.säästöliekille ysi madollisuus on että telillä on vain kehon pienennys aika menossa jolloin kilojaeni niinnkään häviä mutta senttejä katoo vyötäröltä tai sitten vaan voi olla niinkin pienestä kyse kuin minun siskolla ettei hän laskenut kahviin kaatamaansa maitoa mukaan laskuihinsa ja sai tarkalleensen määrän mitä keho tarvitsi eli eil laihtunut mutta ei kyllä lihonutkaan mutta se on vain yksi vaihtoehto vielä tuli mieleen sellainen asia jonka aikanaan minulle kertoi eräs fysioterapeutti että kysessä voi olla kehon omasta puolustusmekanimista laihdutuksen aikana kehon muutokset voivat olla niin rajuja ettäkeho itse jarruttaa sopeutuakseen uusiin muutoksiin ja sopeutumis jakson jälkeen alkaa jälleen paino laskemaan mutta tämä aika on kuulemma kaikista tuskallisinta aikaa kun ei paino putoo eikä oikeen senttejäkään lähde vyötäröltä.
- Marjaanaa
Dersu kirjoitti:
Morjens aikanaan kun harrastin bodausta ja meillä oli aika rankkoja diettejä niin meille neuvottiin että jos jää junnaamaan niin pitää muutaman päivän oikeen kunnolla mässätä ja tällä tavoin huijata omaa kehoa luulemaan että taas tulee ruokaa kunnolla ja keho nostaa ns.sisäisen liekin palamaan täysillä mutta tämä tomii enenmänkin lyhyellä aikavälillä kun kroppa siirtyy ns.säästöliekille ysi madollisuus on että telillä on vain kehon pienennys aika menossa jolloin kilojaeni niinnkään häviä mutta senttejä katoo vyötäröltä tai sitten vaan voi olla niinkin pienestä kyse kuin minun siskolla ettei hän laskenut kahviin kaatamaansa maitoa mukaan laskuihinsa ja sai tarkalleensen määrän mitä keho tarvitsi eli eil laihtunut mutta ei kyllä lihonutkaan mutta se on vain yksi vaihtoehto vielä tuli mieleen sellainen asia jonka aikanaan minulle kertoi eräs fysioterapeutti että kysessä voi olla kehon omasta puolustusmekanimista laihdutuksen aikana kehon muutokset voivat olla niin rajuja ettäkeho itse jarruttaa sopeutuakseen uusiin muutoksiin ja sopeutumis jakson jälkeen alkaa jälleen paino laskemaan mutta tämä aika on kuulemma kaikista tuskallisinta aikaa kun ei paino putoo eikä oikeen senttejäkään lähde vyötäröltä.
Olen kyllä huomannut että senttejä on lähtenyt,vaikkei kiloja olekkaan.
Uskon että kyse on myös lihaksista koska olen huomattavasti lisäänyt liikuntaa.
Ostin crosstrainerin.Uskomattoman mahtava vempain!!
Miten te muut?Harrastatteko paljon liikuntaa,ja mitä? Marjaanaa kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että senttejä on lähtenyt,vaikkei kiloja olekkaan.
Uskon että kyse on myös lihaksista koska olen huomattavasti lisäänyt liikuntaa.
Ostin crosstrainerin.Uskomattoman mahtava vempain!!
Miten te muut?Harrastatteko paljon liikuntaa,ja mitä?Tasaantumisvaiheen mahdollisuutta itsekin mietin ja ajattelin, että jospa sitten tuo nahkakin ehtisi mukaan tähän laihtumiseen ja koko vartalo myös kiinteytyisi, eikä vain läski ihon alta sulaisi. En vain osannut ajatella, että se kuuluu asiaan, ajattelin vain, että olkoon sitten tasaantumista, jos mitään ei tapahdu. Liikkumismuotoina itselläni ovat kävely, sauvakävely joskus kuntosali ja uusimpana crosstrainer-harjoittelu. Laihtumisvauhti oli ihan sopivaa silloin kun sitä vielä tapahtui, sillä laitumisvauhti on noin 600g/ vk. Nyt on jotenkin liikuntaankin tullut tuo taantuma-tasaantumisvaihe, joten kaikki ikään kuin pysyy paikallaan. Jostain kuitenkin pitä se kipinä saada ennemmin tai myöhemmin, jotta pääsen tavoitteeseen - eli normaalipainoiseksi. Olen kuitenkin antanut itselleni luvan tahdin hidastumiseen, mutta en pysähtymiseen. Ruokavaliota on vaikea pitää yhtä terveellisenä, kun kesäaikaan, jolloin sai tuoreita vihanneksia ja marjoja vaikka päivittäin. Nyt tarjonta on toisinaan tosi huonoa.
Marita12 kirjoitti:
Tasaantumisvaiheen mahdollisuutta itsekin mietin ja ajattelin, että jospa sitten tuo nahkakin ehtisi mukaan tähän laihtumiseen ja koko vartalo myös kiinteytyisi, eikä vain läski ihon alta sulaisi. En vain osannut ajatella, että se kuuluu asiaan, ajattelin vain, että olkoon sitten tasaantumista, jos mitään ei tapahdu. Liikkumismuotoina itselläni ovat kävely, sauvakävely joskus kuntosali ja uusimpana crosstrainer-harjoittelu. Laihtumisvauhti oli ihan sopivaa silloin kun sitä vielä tapahtui, sillä laitumisvauhti on noin 600g/ vk. Nyt on jotenkin liikuntaankin tullut tuo taantuma-tasaantumisvaihe, joten kaikki ikään kuin pysyy paikallaan. Jostain kuitenkin pitä se kipinä saada ennemmin tai myöhemmin, jotta pääsen tavoitteeseen - eli normaalipainoiseksi. Olen kuitenkin antanut itselleni luvan tahdin hidastumiseen, mutta en pysähtymiseen. Ruokavaliota on vaikea pitää yhtä terveellisenä, kun kesäaikaan, jolloin sai tuoreita vihanneksia ja marjoja vaikka päivittäin. Nyt tarjonta on toisinaan tosi huonoa.
Itte oon vasta alku vaiheessa joten en heti rupee repimään tolla liikunnalla käyn toki muutaman kerran viikossa kävelyllä tai uimassa onneks tulee talvi niin pääsee hiihtämään me ollaan vaimon kanssa mietitty että hommattais tollanen crosstrainer mutta meilla on toi ikuinen tilan puute ku on 4 tenavaa sitmua huvittaa se et niissä on 100kg paino raja mun pitää ensi tiputtaa 30 kg ennen kun saan astua koko laitteeseen he he. Hei noihin vihanneksiin otteko koskaan kokeillu laittaa tuoreita vihanneksia sauvasekottimeen ja mukaan joko omppu tai päärynä ja sitten vaan muusata on muuten aivan mielettömän hyvää vaikkakin joskus voi olla aivan järkyttävän näköistä sipulia ei muuten kannata laittaa tulle järkyn makuseks täyttää tosipitkäksi aikaan eikä sisällä paljoo kaloreita.
- --------------------------
remonttiryhmä tyssäsi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796