Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
grisli
profiilit
grisli
grisli
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enirosta löytyy 2 kpl. Ensimmäinen asuu Jorvaksessa ja toinen Vantaalla.
23.10.2011 15:26
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=878492
24.03.2011 20:13
Joillakin on vielä tällaisia miehiä... Nii... Kun tälläisella miehellä vielä olisi nainen kenelle niin tekisi...
09.12.2008 17:28
Mene käymään hänen luonaan, ilmesty oven taakse mitään ilmottamatta. Siinä selviää monta asiaa.
Mikäli hän asuu suomessa niin se on mahdollista, suomi on pieni maa. Päivässä pääsee päästä päähän. Itse tehnyt saman pariin otteeseen.
09.12.2008 07:31
Kirjoittamani teksti on vain ja ainoastaan minun oma mielipiteeni.
Henkilökohtaisesti en tummissa silmissä tai mustissa hiuksissa näe mitään pahaa, tosin sekin riippuu siitä sopivatko ne kokonaisuuteen. Sehän se on mikä ratkaisee.
Oletko sinäkin kasvoiltasi nätti niin kuin ystäväsi? Oletko hoikka vai laiha?
Hymyileekö hän sinua enemmän? Ja entä sitten vaikka hän saa enemmän huomiota kuin sinä? Ole tyytyväinen hänen puolestaan, juu tiedän aika kliseinen lause, mutta pitäähän jonkun niitäkin viljellä ;P
06.05.2008 22:25
Mulla on ollut kaksi kaukosuhdetta.. ensimmäinen 800-900km ja toimi oikein hyvin, toimi vielä senkin jälkeen kun välimatkaa oli 450 mutta kk ennen kuin muutin samalla paikkakunnalle muija ilmoitti että nyt riitti.
Kaukosuhde nro2 välimatka 450km ja toimi, muutettiin saman katon alle ja 2kk ja muija lähti.
Että näin... :)
22.09.2007 10:22
Oletko suorittanut varusmiespalveluksen/siviilipalveluksen? Jos varusmiespalveluksen niin missäköhän joukko-osastossa? Onko sinua simputettu? Ei minä en ole sen kannalla, simputtaminen ei ole hyvästä mutta se mikä toiselle on simputtamista on toiselle koulutusta. Järjen käyttö on toki sallittua ja jopa suotavaa.
Siviilipalveluksesta. Siitä aina puhutaan että kuinka monta KUUKAUTTA se kestää. Mielestäni se pitäisi pikemminkin laskea kuinka monta tuntia se kestää. Kaikilla varusmiehillä on puollustusvoimiin (suomessa ei ole armeijaa) mentäessä palvelus aika 362 joka saattaa lyhentyä palveluksen aikana.
Siinä olet oikeassa että vuodet 1940 ja 2007 eivät ole vertailukelpoisia keskenään , mutta toisaalta sodan syttyessä ensimmäisten tuhottavien listalla ovat kommunikointi verkostot. Ja metsässä (mitä suomella onneksi vielä on) elektroniset laitteet eivät ole lähellekkään niin tehokkaita kun osaava mies/nainen aseen kanssa.
Puhut myöskin sivistyksestä, Kyllä suomi on monessa mielessä jäljessä muusta euroopasta. Sitä en tosin alle kirjoita että se on sivistys. Toki euroopasta on levinnyt kulttuuria tänne suomeen ja nykyään eurooppalaisus on sivistystä. Se mitä suomi on tehnyt verrattuna muuhun eurooppaan tai koko maailmaan, Suomi on maksanut sotavelkansa KOKONAAN, Ja suomen asukaslukuun nähden pistänyt kovin hanttiin suurelle äiti venäjälle.
Olen ylpeä siitä että voin asua itsenäisessä suomessa ja arvostan ja erityisesti KUNNIOITAN veteraaneja suuresti. KIITOS heille ja heidän uhrauksilleen.
II/00 KarPr Kers. Karhu
21.09.2007 21:49
Se simputus mihin puutuin (muutaman muun alijohtajan kanssa) Tapahtui vain kerran... Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta simputuksesta minun varusmiespalveluksen aikana. Toki metsässä oli toistoja joitain juttuja harjoiteltiin uudelleen ja uudelleen. Tosin siitä syystä että ne asiat pitää osata, sumussa, sateessa ja seitsemän pullon simassa.
21.09.2007 18:10
Puhut viisain sanoin. Olen kanssasi samaa mieltä. Olen itse jääkäriryhmänjohtaja, olen puuttunut toisen samaa tuloerää olevan alijohtajan simputukseen.
Olen ehdottomasti kurin kannalla. Ja myönnän myös sen että välillä sitä kuria ei meinaa saada aikaiseksi. Kun varusmiehet tietävät että heille ei voi tehdä mitään. Mikä johti siihen että pari varusmiestä olivat esitutkinnassa käskyntäyttäjättämisestä.
Vaikeus tulee siinä että kuka määrittelee mikä on simputtamista ja mikä kurinpalautusta. Aikounaan minulle on sanottu että se minkä itse tekee edellä ei ole simputtamista, ja hyvä johtajahan johtaa esimerkillään.
II/00 KarPr Kers Karhu
21.09.2007 17:52
Mikä sinä sitten olet koulutukselta? Kun annat viestilläsi ymmärtää että olet saanut vaativan koulutuksen.
21.09.2007 17:26
1 / 1