Vapaa kuvaus

Noista linkeistä löytyy suuren kielisyövän jutut. Siunausta kaikille lukijoille Jeesuksessa Kristuksessa. Vain Jeesus voi pelastaa teidättkin ! Tietenkin lääkärit, hoitajat, oma rakas Leenani ja rukoilijat tekivät hienoa työtä minun parantumiksesi. http://www.kotisatama.net/fi/usko/todistajat/todistaja.php?julkaisupv=2007-12-18&otsikko=Ajan rajalle ja takaisin http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747 Lempikirjat: Raamattu Parhaat matkakohteet: Israel Ruoka & juoma: Kaikki - sisäelimet maito Koulut: yo-Kuopio Klassikka-76, Puuteollisuusopisto, Kotka Työskentelen: "sairas"eläkkeellä

Aloituksia

11

Kommenttia

170

1. Pakko tähän sanoa, että minun tyytyväisyys tulee aina siitä, kun yksikin syntinen kääntyy...
  2. Päivö on entinen Kiinan lähetti, muuten viimeinen sellainen koko maailmassa, hän ninittäin tuli viimeisenä lähettinä Kiinasta v. 1953 , kun kommunismi ajoi kaikki kristitityt. Päivölle on tehty Lehtomäen hoitokodin viereen talo, johon hän on luvannut muuttaa sitten, kun ei enää jaksa Helsingissä asua. Päivölään tulee myös hänen kirjastonsa ( n.4000 nidettä), joita minä olen ( minä eli entinen syöpäpotilas) naputellut tietokoneelle ja laitellut hyllyihin , joita on 100 hyllymetriä.

Näemme nyt Päivö Parviaisenkin , hän lentää perjantaina Kuopioon ja Lehtomäen väki hakee autolla hänet Nilsiään.

Me aioimme mennä sinne pariksi päiväksi töihin, mutta lauantaina jo on edessä isot joulujuhlat, kun kodin ystäväjoukon puh.joht. pitää 250 ihmiselle juolujuhlat Rautavaaralla ja sitten sunnuntaina on Lehtomäen ystävien joulujuhlat Nilsiässä, sinnekin tulee yli sata.

Päivö Parviainen saarnaa Rautavaaralla, mutta hän on pyytänyt , että pääsisi Nilsiään syönnin ja saarnansa jälkeen, siellähän juhlat jatkuu, koska siellä on Maranata-kuorokin mukana. Sunnuntaina Päivö saarnaa Nilsiän kirkossa ja sitten vielä Lehtomäellä . Ei ole pulmaa ollut Päivöllä jaksamisessa, sillä hän saa voimansa Jumalalta, jonka apupiiriin pääsee jokainen, joka rakastaa Jeesusta. Päivö kävi muuten toukokuussa parin viikon matkalla Kiinasssa. Matkann tarkoitus oli käydä puhumassa Jeesuksesta kiinalaisille lapsille.

Ja voimaa tulee Jumalalta jokaiselle, jonka Jeesus tuntee !
  3. He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa. Juuri tämänlaatuisten vaatimusten johdosta luullaan, ettei Kaikkivaltias Jumala enää välitä ihmisistä ! Mutta Jeesus on sanonut, että sellaista , joka Hänen luokse tulee, niin Hän ei heitä pois.