Ettekö voi

eräs teistä

kirjoittaa kuin ihminen ihmiselle,ilman nälvimistä.Se ei varmaan kohota edes nälvijän mieltä.

16

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt.6;Hoos 4.

Kultakin koetellaan tulessa,ja onhan teidän uskonne paljon arvokkaampaa kuin katoava kulta.Koettelemuksissa teidän uskonne todetaan aidoksi,ja siitä koituu Jeesuksen Kristuksen ylmestyessä ylistystä,kirkkautta,ja kunniaa.1.Piet 1:8

• -ra

Hyvää adventti sunnuntaita jokaiselle.Minä odotan sinua,Herra,odotan koko sielustani.Panen toivoni sinun sanaasi.Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua,hartaammin kuin vartijat aamua.Ps.130:5-6

• -ra
        -ra kirjoitti:

Hyvää adventti sunnuntaita jokaiselle.Minä odotan sinua,Herra,odotan koko sielustani.Panen toivoni sinun sanaasi.Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua,hartaammin kuin vartijat aamua.Ps.130:5-6

kuin itseä,kuka siihen pystyy,niin käsi ylös?

• ella salmon
        -ra kirjoitti:

kuin itseä,kuka siihen pystyy,niin käsi ylös?

Iralla tietysti molemmat kädet ylhäällä...kukaan muu ei ole NIIIN hyvä

• -ra
        ella salmon kirjoitti:

Iralla tietysti molemmat kädet ylhäällä...kukaan muu ei ole NIIIN hyvä

kuvitelmasi,mitä mä olen sulle tehnyt jotta jaksat koko ajan irvailla,jätä väliin,mene minun kirjoituksieni yli vinhaa vauhtia.Haluaisitko jotta sinulle irvailtaisiin joka viestissä,kohottaisiko se sinun mielialaasi,tokkopa?

• cancer.
        -ra kirjoitti:

kuvitelmasi,mitä mä olen sulle tehnyt jotta jaksat koko ajan irvailla,jätä väliin,mene minun kirjoituksieni yli vinhaa vauhtia.Haluaisitko jotta sinulle irvailtaisiin joka viestissä,kohottaisiko se sinun mielialaasi,tokkopa?

nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.

• cancer. kirjoitti:

nyt -ra hyvä tuo joka päiväinen riidan haastaminen,täysin tyhjänpäiväistä syöpäpalstalla,hakemalla haet kinaa.

Kyllähän se menee niin, että jos ei rakasta itseään, ei pysty rakastamaan lähemmäisiään. Suomalaisilla on paljon puutetta eli parantamista. Ja kaikki parantaminen siis alkaa itsestä, ei siitä naapurista.

• -ra
        cancer. kirjoitti:

miten hirveästi aloittaja morkkaa ja halveeraa minua,hän sen aloitti,niin tollukka en ole etten takaisin vastaisi paljon pahemmin.

• -ra
        cancer. kirjoitti:

kirjoitusta,hänhän loukkauksilla aloitti aamun,jos sinulle olisi kirjoitettu samallailla,niin en usko sinunkaan sanattomaksi jäävän,vai antaisitko loukata jatkuvasti,en usko.Aloittajalle voisi varoituksen antaa,ei tuollaisia kirjoiteta kenellekkään,mutta hän haluaa jotta hermostuisin,ja sitten kaikki olisikin minun syytäni,näinhän se menee aina.Etsippä palsta jonka minä olisin aloittanut toisia loukkaamalla,et löydä se on varma,sitten siunailette miten kehtaan sillain kirjoitella,ette sitä mitä paskaa aloittaja heittää niskaan.

• .
        -ra kirjoitti:

kirjoitusta,hänhän loukkauksilla aloitti aamun,jos sinulle olisi kirjoitettu samallailla,niin en usko sinunkaan sanattomaksi jäävän,vai antaisitko loukata jatkuvasti,en usko.Aloittajalle voisi varoituksen antaa,ei tuollaisia kirjoiteta kenellekkään,mutta hän haluaa jotta hermostuisin,ja sitten kaikki olisikin minun syytäni,näinhän se menee aina.Etsippä palsta jonka minä olisin aloittanut toisia loukkaamalla,et löydä se on varma,sitten siunailette miten kehtaan sillain kirjoitella,ette sitä mitä paskaa aloittaja heittää niskaan.

aloittaja ole ketään nävinyt tai loukannut.

• -ra
        . kirjoitti:

aloittaja ole ketään nävinyt tai loukannut.

on ollut ja ovatko he kaikki kuolleet.Laskisi vaan kuinka monen patjana hän on maannut,ja monellekko lapsia laittanut.Loukkaus loukkaudesta,niin tasoissa ollaan eikös vaan,vai täytyisikö niellä kaikki loukkaavat paskakasat,nielköön hän,Hänhän sen aloittikin.Miten kukaan voi tuollaista moskaa kirjoittaa,tuli kai hyvä joulumieli hänelle.Jumalan edessä hän vastaa sanoistaan.

• ;(((((((((((((((((((
        -ra kirjoitti:

on ollut ja ovatko he kaikki kuolleet.Laskisi vaan kuinka monen patjana hän on maannut,ja monellekko lapsia laittanut.Loukkaus loukkaudesta,niin tasoissa ollaan eikös vaan,vai täytyisikö niellä kaikki loukkaavat paskakasat,nielköön hän,Hänhän sen aloittikin.Miten kukaan voi tuollaista moskaa kirjoittaa,tuli kai hyvä joulumieli hänelle.Jumalan edessä hän vastaa sanoistaan.

aloittaja on tämä henkilö, mistä ihmeestä "tiedät" että hän kirjoittaa jossain muussa ketjussa? Et mistään kun kyseessä ei ole rek.nimimerkki.

Onko tuo loanheitto jota harrastat sitö "käännä toinenkin poski"...kristillisiä arvojasi kun aina jaksat tuoda esille?!

• .-ra
        ;((((((((((((((((((( kirjoitti:

aloittaja on tämä henkilö, mistä ihmeestä "tiedät" että hän kirjoittaa jossain muussa ketjussa? Et mistään kun kyseessä ei ole rek.nimimerkki.

Onko tuo loanheitto jota harrastat sitö "käännä toinenkin poski"...kristillisiä arvojasi kun aina jaksat tuoda esille?!

saisin koko ajan kääntää,kaiåa itseäno suojelen herhaajilta,vai käännätkö sonäkin toisen poalen,et tietty kun nimettömänä kirjoittelet,

• -ra
        .-ra kirjoitti:

saisin koko ajan kääntää,kaiåa itseäno suojelen herhaajilta,vai käännätkö sonäkin toisen poalen,et tietty kun nimettömänä kirjoittelet,

kirjoitan niin hämärässä,ettei toiset herää

• Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

Minä näen mitä tarkoitat. Ensin sinua täällä nälvitään ja halveerataan, sitten kun vastaat samalla mitalla, sinut nimetään riidankylväjäksi. Ihmisen mieli on moninainen. Jonkun mieli ei näe koskaan vikaa itsesään vaan aina vika ja pahuus on muissa, ja joillakin se sitten tahtoo valitettavasti kohdistua johonkin tiettyyn. Normaalia ihmisten kanssakäymistähän se ei ole vaan kertoo ihan jostain muusta. Joten koitetaan jaksaa kun kerran näkököjään sille ei taida muuta voida.

Mitäs kivaa sitä tälle päivälle keksittäisiin, joulupukin apujen lisäksi :-).
        Iloista päivää!

• totuus esiin.
        -ra kirjoitti:

tämän ketjun aloittaja joka aloitit ketjun nimimerkillä - eräs teistä-
        Pitääkö paikkansa tuo,mitä -ra.sanoo,että olet kirjoittanut noin toiseen ketjuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe