Syöpäpotilas olen minäkin eli oikealla palstalla olen !
Tämä , ettei näillä sivuilla saa mainita sanallakaan Jumalaa , Pyhää henkeä eikä varsinkaan Jeesusta on jumalattomien mielivaltaa.
Esim.
Job 23:13-17 Kun Jumala jotain päättää, kuka sen voisi muuttaa ? Mitä hän tahtoo, sen hän tekee. Hän panee toimeen sen minkä on minulle määrännyt, eikä se ole vähän. Siksi minä pelästyn, kun hänet näen, kun ajattelenkin häntä, minä vapisen kauhusta. Jumala on lannistanut rohkeuteni, minä kauhistun Kaikkivaltiasta. Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan, ei, vaikka se peittää edessäni kaiken.
Raamattu on täynnä opetetusta, että väärintekijät, ylimieliset saavat rangaistuksensa jopa äkkikuolemana eikä pelkästään sairastumalla.
Tällä kaikella Jumala taivuttaa meitä Hänen tahtoonsa. Ja Hänen tahtonsa on rakastaa ja suojella meitä. Näin Hän tekeekin jos teemme Hänen tahtonsa.
Tärkein käskyhän on Rakkauden kaksoiskäsky Matt 22:37-40
Jeesus vastasi: Rakasta Herraa , Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.
Me jotka olemme parantuneet Jeesuksen avulla ja voimalla emme saa olla hiljaa. Jos me näin teemme , ihmiselle tulee luulo ettei Jeesuksesta ole apua.
Itsehän minä olin vuoteessa vuoden, syömättä suun kautta yhtä kauan, puhumatta 8 kuukautta ja sairaalassa 7 kk. Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä. Etäpesäkkeet keuhkoista hävisivät rukouksella ja samalla keinolla sain puheen takaisin.
Omalla voimalla ei tuosta ole noustu.
Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan…
Syöpäpotilas olen minäkin
98
2427
Vastaukset
- israel = tappajamaa
Täällä ei saa SAARNATA omaa uskoaan, muutenhan tänne vois tulla vaikka satanistit - mieti sitä ja mene uskis-palstalle riehumaan! Kohta on kaikki lahkot täällä tappelemassa kuten joissain uskonto-palstoilla usein käy.
Ota huomioon, että monista noi sun sepustukset on täyttä shittiä! Turha teidän kanssa on todellakin väitellä. Naapurissani asuu jehovia ja ne ovat ihan kuin robotteja, liikkumiseltaankin, niin aivopestyä väkeä!
Lääkärit ja hoitajat sekä lääkkeet ja hoidot ne ihmisen parantaa tai sitten ei!
Miksi muuten uskiksetkin kuolee välillä nuorina?? No siihen teillä löytyy varmaan jokin selitys toki=)
Kari on jo häädettu cancerilta juuri tuon MAANISEN saarnaamisen takia.Ei muuten ole häädetty mistään keskustelupalstalta, eikä varsikaan cancerilta !
Ja en SAARNAA mitään omaa uskoa, Luterilainen olen ja taitaa vielä 80 % suomalaisista tunnustaa itsensä luterilaiseksi. Kaikki Raamatun viitteet ovat Kirkkoraamatusta 1993.
Eli tämä on meidän kaikkien uskoa, ja kun/jos Raamattua lukee, niin sieltä löytyy paljon apua jokaiselle !- ilm.
tkari1 kirjoitti:
Ei muuten ole häädetty mistään keskustelupalstalta, eikä varsikaan cancerilta !
Ja en SAARNAA mitään omaa uskoa, Luterilainen olen ja taitaa vielä 80 % suomalaisista tunnustaa itsensä luterilaiseksi. Kaikki Raamatun viitteet ovat Kirkkoraamatusta 1993.
Eli tämä on meidän kaikkien uskoa, ja kun/jos Raamattua lukee, niin sieltä löytyy paljon apua jokaiselle !ihan oma palstansa, saarnaa niillä.
- 15-15=0
ilm. kirjoitti:
ihan oma palstansa, saarnaa niillä.
Oikea palsta, missä haluat saarnata uskoasi entisenä syöpäpotilaana. Et kerro syövästäsi. Näin on.Tuputat vain uskoasi. Tässä palstassa on uusia syöpäpotilaita kuulolla. He haluavat vertaistukea, ei uskontoa.
Halit jokaiselle! - 14
15-15=0 kirjoitti:
Oikea palsta, missä haluat saarnata uskoasi entisenä syöpäpotilaana. Et kerro syövästäsi. Näin on.Tuputat vain uskoasi. Tässä palstassa on uusia syöpäpotilaita kuulolla. He haluavat vertaistukea, ei uskontoa.
Halit jokaiselle!Mä väännän kohta tolta karin jeesukselta/jumalalta paskat housuun.
14 kirjoitti:
Mä väännän kohta tolta karin jeesukselta/jumalalta paskat housuun.
Ihana lukea teidän kannustavia viestejä, mutta ette kannusta minua ettekä Jeesusta. Teidän halunne on kannustaa epäjumalianne eikä elävää Kristusta, joka parantaa syöpäsairaatkin.
- yx ex
tkari1 kirjoitti:
Ihana lukea teidän kannustavia viestejä, mutta ette kannusta minua ettekä Jeesusta. Teidän halunne on kannustaa epäjumalianne eikä elävää Kristusta, joka parantaa syöpäsairaatkin.
Laittaisitko Kari linkin sinne sivulle, missä on kertomus sinun syöpäsairaudestasi ja parantumisestasi. Tällä palstalla voi olla uusia lukijoita, jotka eivät ole sitä nähneet.
yx ex kirjoitti:
Laittaisitko Kari linkin sinne sivulle, missä on kertomus sinun syöpäsairaudestasi ja parantumisestasi. Tällä palstalla voi olla uusia lukijoita, jotka eivät ole sitä nähneet.
Tässä lääketiedettä :
http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747
Tässä aika tarkasti sillä tavoin , kuin se oikeasti tapahtui:
http://www.kotisatama.fi/fi/usko/todistajat/todistaja.php?julkaisupv=2007-12-18&otsikko=Ajan rajalle ja takaisin
Ilman lääkäreitä, hoitajia, Leenaa , Veijoa ja monia rukoilijoita en olisi edes hengissä
Siunausta kaikille Jeesuksessa Kristuksessa kari- oliko näin
tkari1 kirjoitti:
Tässä lääketiedettä :
http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747
Tässä aika tarkasti sillä tavoin , kuin se oikeasti tapahtui:
http://www.kotisatama.fi/fi/usko/todistajat/todistaja.php?julkaisupv=2007-12-18&otsikko=Ajan rajalle ja takaisin
Ilman lääkäreitä, hoitajia, Leenaa , Veijoa ja monia rukoilijoita en olisi edes hengissä
Siunausta kaikille Jeesuksessa Kristuksessa karipalstalainen,kysyisin paranitko ihan ilman lääkäreita?ilman minkäänlaisia hoitoja?
- kertonut on
oliko näin kirjoitti:
palstalainen,kysyisin paranitko ihan ilman lääkäreita?ilman minkäänlaisia hoitoja?
sai hoidot.
kertonut on kirjoitti:
sai hoidot.
Itsehän minä olin vuoteessa vuoden, syömättä suun kautta yhtä kauan, puhumatta 8 kuukautta ja sairaalassa 7 kk. Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä.
Lääkärit leikkasivat kielen pois ja tekivät uuden kielen, sain sytostaatteja ja sädehoitoja maximi määrät.
Etäpesäkkeet keuhkoista hävisivät rukouksella ja samalla keinolla sain puheen takaisin.
Lääkärit sanoivat, että en tule osaamaan uudella kielellä ärrää enkä ässää, mutta kyllä osaan. Lääkärit sanoivat myös, että makuaistit ei enää pelaa. Mutta tämäkin on Jumalan isoa työtä, sillä tunnen kaikki maut ihan niin kuin ennen. Ja kylmän ja kuuman.- kyllästynyt todella
tkari1 kirjoitti:
Itsehän minä olin vuoteessa vuoden, syömättä suun kautta yhtä kauan, puhumatta 8 kuukautta ja sairaalassa 7 kk. Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä.
Lääkärit leikkasivat kielen pois ja tekivät uuden kielen, sain sytostaatteja ja sädehoitoja maximi määrät.
Etäpesäkkeet keuhkoista hävisivät rukouksella ja samalla keinolla sain puheen takaisin.
Lääkärit sanoivat, että en tule osaamaan uudella kielellä ärrää enkä ässää, mutta kyllä osaan. Lääkärit sanoivat myös, että makuaistit ei enää pelaa. Mutta tämäkin on Jumalan isoa työtä, sillä tunnen kaikki maut ihan niin kuin ennen. Ja kylmän ja kuuman.ei aina kannata uskoa kaikkeen mitä lääkärit sanoo,minunkin piti kuolla ja täällä istun ja kirjoitan ja ilman mitään rukouksia.älä tyrkytä asiaasi muille,anna ihmisten olla rauhassa ja tehdä omat päätökset.syöpäpotilailla on tärkeäämpääkin miettimistä,kun sun vouhottamiset jumalasta.anna ihmisten elää omilla ehdoillaan,ja elä sinä omillasi.
kyllästynyt todella kirjoitti:
ei aina kannata uskoa kaikkeen mitä lääkärit sanoo,minunkin piti kuolla ja täällä istun ja kirjoitan ja ilman mitään rukouksia.älä tyrkytä asiaasi muille,anna ihmisten olla rauhassa ja tehdä omat päätökset.syöpäpotilailla on tärkeäämpääkin miettimistä,kun sun vouhottamiset jumalasta.anna ihmisten elää omilla ehdoillaan,ja elä sinä omillasi.
Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä.
Kiitos Jeesus, että autat ja parannat myös Syöpäsairaita, anna meille uskonlahja ja toivo ja poista pelkomme jokaisesta päivästä.- älä kerro satujas
Jeesus tulee! Ota koppi!
- Urputus pois
kyllästynyt todella kirjoitti:
ei aina kannata uskoa kaikkeen mitä lääkärit sanoo,minunkin piti kuolla ja täällä istun ja kirjoitan ja ilman mitään rukouksia.älä tyrkytä asiaasi muille,anna ihmisten olla rauhassa ja tehdä omat päätökset.syöpäpotilailla on tärkeäämpääkin miettimistä,kun sun vouhottamiset jumalasta.anna ihmisten elää omilla ehdoillaan,ja elä sinä omillasi.
Ihmisten elää omilla ehdoillaan äläkä pakota omaan formaattiisi kaikkia.
Jos et usko niin et, mutta anna muiden uskoa ja puhua uskonsa kohteesta. Jätä ihmeessä lukematta äläkä urputa koko ajan. Olet ihmeen suvaitsematon ja yrität pakottaa muut keskustelemaan vain sellaisista aiheista mitä sinä hyväksyt. Ei Kari ole tullut ovellesi puhumaan. Täällä saa kirjoittaa syöpäpotilas kokemuksiaan vapaasti. - Taivaanlapsi
Urputus pois kirjoitti:
Jos et usko niin et, mutta anna muiden uskoa ja puhua uskonsa kohteesta. Jätä ihmeessä lukematta äläkä urputa koko ajan. Olet ihmeen suvaitsematon ja yrität pakottaa muut keskustelemaan vain sellaisista aiheista mitä sinä hyväksyt. Ei Kari ole tullut ovellesi puhumaan. Täällä saa kirjoittaa syöpäpotilas kokemuksiaan vapaasti.http://video.google.com/videoplay?docid=-6590516484582845025#
tässäkin. Taivaanlapsi kirjoitti:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6590516484582845025#
tässäkin.Siis katsokaa edellinen linkki ja varatkaa aikaa reilu tunti itsellenne ! Ette tule pettymään. Seuraavassa pieni intro :
Saatte kuulla näyn helvetistä, mutta mikä vieläkin tärkeämpää, saatte kuulla näyn, joka kertoo läheisestä suhteesta Jeesukseen Kristuksen ja rakkaudesta, jota Hän tuntee koko maailmaa kohtaan. Bill kävi helvetissä. Bill ei ollut siellä vain satunnainen tarkkailija, niin kuin hyvin monet ihmiset ovat aidoissa helvettiä koskevissa näyissään olleet, vaan hän koki helvetin kärsimyksiä noin puoli tuntia ilman pienintäkään toivoa päästä koskaan pois sieltä. Bill ja hänen vaimonsa ovat syvästi sitoutuneita Jeesukseen Kristukseen, Jumalan työhön ja Pyhän Hengen johdossa olemiseen. Tekin tulette pitämään Billistä. Olkaa ystävälliset ja toivottakaa tervetulleiksi Bill ja Annette Wiese."- sixsixsix
Urputus pois kirjoitti:
Jos et usko niin et, mutta anna muiden uskoa ja puhua uskonsa kohteesta. Jätä ihmeessä lukematta äläkä urputa koko ajan. Olet ihmeen suvaitsematon ja yrität pakottaa muut keskustelemaan vain sellaisista aiheista mitä sinä hyväksyt. Ei Kari ole tullut ovellesi puhumaan. Täällä saa kirjoittaa syöpäpotilas kokemuksiaan vapaasti.Tämä ei ole uskonto-palsta, täällä ei myöskään kannata puhua politiikkaa. Noille asioille on omat fooruminsa. Kaikilla meillä on oma vakaumuksenne. Kumma kyllä, kiihkouskovaiset eivät hyväksy kuin omansa, juuri sen tietyn linjan.
Niin paljon pahaa tehdään uskonnon varjolla, esim. lestojen sairaat pedofiilitapaukset. Lestathan ovat jopa ev.lut. kirkon jäseniäkin.
Uskonto ja siihen liittyvät harhaiset jutut pidettäköön uskonto-palstalla.
Olisiko kiva, jos joku tulisi siteeraamaan Mustaa Raamattua tänne?
Kunnioittakaa te uskovat meitä, joita ei ole aivopesty, eikä pestä! sixsixsix kirjoitti:
Tämä ei ole uskonto-palsta, täällä ei myöskään kannata puhua politiikkaa. Noille asioille on omat fooruminsa. Kaikilla meillä on oma vakaumuksenne. Kumma kyllä, kiihkouskovaiset eivät hyväksy kuin omansa, juuri sen tietyn linjan.
Niin paljon pahaa tehdään uskonnon varjolla, esim. lestojen sairaat pedofiilitapaukset. Lestathan ovat jopa ev.lut. kirkon jäseniäkin.
Uskonto ja siihen liittyvät harhaiset jutut pidettäköön uskonto-palstalla.
Olisiko kiva, jos joku tulisi siteeraamaan Mustaa Raamattua tänne?
Kunnioittakaa te uskovat meitä, joita ei ole aivopesty, eikä pestä!Mikään uskontohan ei pelasta ketään, siis ei yksikään uskonto minkä ihminen on kehittänyt , niin se on kehitetty turhaan. Totta on , että Jeesus on ainoa , johon ihminen voi turvata , myös kaikissa vaikeuksissaan. Ihmisillä on Jeesuksessa turva, joka vie pelot sairasvuoteella ja tuo pelastusvarmuuden myös syöpäsairauksen aikana. Pystyn tämän vahvasti sanomaan, koska olen sen vahvasti itsen kokenut.
Joka on Jeesuksen kanssa taivaltamassa ei tee syntejä, sillä ne on Jeesus pessyt puhtaanvalkoiseksi ja Herra on sanonut : mene ja elä enää syntejä tee.- Taivaanlapsi
tkari1 kirjoitti:
Mikään uskontohan ei pelasta ketään, siis ei yksikään uskonto minkä ihminen on kehittänyt , niin se on kehitetty turhaan. Totta on , että Jeesus on ainoa , johon ihminen voi turvata , myös kaikissa vaikeuksissaan. Ihmisillä on Jeesuksessa turva, joka vie pelot sairasvuoteella ja tuo pelastusvarmuuden myös syöpäsairauksen aikana. Pystyn tämän vahvasti sanomaan, koska olen sen vahvasti itsen kokenut.
Joka on Jeesuksen kanssa taivaltamassa ei tee syntejä, sillä ne on Jeesus pessyt puhtaanvalkoiseksi ja Herra on sanonut : mene ja elä enää syntejä tee.ne on syyttäny uskontoa ties mistä,koska ne ei ymmärrä mitä on oikean totuuden ymmärtäminen sen kun vain saa Pyhän-hengen antamana ei muuten,joten turha niille on paukuttaa raamattua päähän,siitä ei seuraa kuin kiihkoa ja riitaa,joka näkyy täällä vihamielisyytenä,joka ei ainakaan edistä totuuden ymmärtämistä.Siemmenen voi heittää kyllä mutta jätetään elämänantajan vastuulle se itäminen,se ei meille maallikkosaarnaajille lopultakaan kuulu,Jumala kyllä pitää huolen ja lähettää vahvoja käsikassaroitaan silloin kun sen tarpeelliseksi näkee.Maallikon pitää olla varovainen sanoissaan että ei liialla innollaan pilaa hyvää yritystä sanan levityksessä.Pitää muistaa että tämä kaikki on luettavissa ympäri maalimanpallon ja säilyy ties miten kauan nettimaaliman varastoissa.
- -ra
älä kerro satujas kirjoitti:
Jeesus tulee! Ota koppi!
kuolinvuoteellasikin,enpä usko.Sama mihin uskot vai uskotko mihinkään,Jokaisella on valinnan vapaus voi uskoa Jeesukseen,saatanaan tai vaikka itseensä.
- -ra
-ra kirjoitti:
kuolinvuoteellasikin,enpä usko.Sama mihin uskot vai uskotko mihinkään,Jokaisella on valinnan vapaus voi uskoa Jeesukseen,saatanaan tai vaikka itseensä.
piti aiotko uskoa,,,
- uskovainen.
-ra kirjoitti:
on myös vapaus olla uskomatta mihinkään,ei Jumalaan eikä saatanaan.
Ateisteilla ei ole heistä kumpaakaan. - Ammattihoitaja
tkari1 kirjoitti:
Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä.
Kiitos Jeesus, että autat ja parannat myös Syöpäsairaita, anna meille uskonlahja ja toivo ja poista pelkomme jokaisesta päivästä.Älä nyt hulluja puhele,ihmiselle,joka hengittää-itse tai koneen avulla-jonka sydän vielä toimii-ei koskaan pueta kuolinpaitaa päälle.Lääkäri,tai ehkä joskus hoitaja kirjaa ylös kuolinhetken,eikä siinäkään tapauksessa vainajalle olla heti tunkemassa kuolinpaitaa päälle.Mikä pelle oikein olet?
- Ammattihoitsu
Ammattihoitaja kirjoitti:
Älä nyt hulluja puhele,ihmiselle,joka hengittää-itse tai koneen avulla-jonka sydän vielä toimii-ei koskaan pueta kuolinpaitaa päälle.Lääkäri,tai ehkä joskus hoitaja kirjaa ylös kuolinhetken,eikä siinäkään tapauksessa vainajalle olla heti tunkemassa kuolinpaitaa päälle.Mikä pelle oikein olet?
Ei kenellekään elävälle pueta kuolinpaitaa päälle,,,,älä hemmetissä puhu paskaa,vaikka kuinka uskoisit Jumalan sinut parantaneen-pysyttele tosiasioissa sikäli,kun ymmärryksesi siihen riittää,,,
- fgjgjf
jvgifjfgj
- ggyjcj
ilm. kirjoitti:
ihan oma palstansa, saarnaa niillä.
hkftyhk
- ++++++++++
näitä kirjainviestejä, ne ilmoitetaan YP:n ja YP saa selville IP:n
- Ruodussa ovat
"Naapurissani asuu jehovia ja ne ovat ihan kuin robotteja, liikkumiseltaankin, niin aivopestyä väkeä!"
Jehovalaiset ovat kadonneet. Ennen niitä kulki täälläkin ovien takana kopistelemassa, vaan ei ole 15 vuoteen enää kulkenut ainuttakaan jehovalaista.
Yks työkaveri on jehovalainen, muttei sekään sitä millään lailla tuo esille. Olin tehhy hänen kanssaan töitä jo 8 vuotta, ennenkuin tuli ilmi, että hän on jehovalainen.
Kyllä nekin on ihan siivosti asettuneet ruotuun.
- Mailta
Ei tunneta, mutta luin juttuasi. Miten voit nykyään. Onko syöpä pysynyt poissa.
- Mailta
Onko sinulla todisteita tuosta paranemisesta. En nimittäin lukenut kaikkia juttujasi. En halua loukata kunhan kysyn
Mailta kirjoitti:
Onko sinulla todisteita tuosta paranemisesta. En nimittäin lukenut kaikkia juttujasi. En halua loukata kunhan kysyn
Shalom. Syöpä on pysynyt koko ajan poissa, lääkärit sanoivat sen 5 v jälkeen, että se on uusi syöpä, jos sinulle vielä joskus tulee, no ei ole tullut. Kannattaa lukea ne kummatkin linkit, siellä on selvitetty se aika tarkasti miten se sairastaminen ja parantuminen meni.
Jo se kertoo hyvästä voinnistani, kun olen Israelin Ystävät ry:n paikallisosaston pj ja liittovaltuustossa , olemme Leenan kanssa myös Gideoneita. Eli käymme peruskouluissa jakamassa Uudet testamentit vuosittain 3 -luokkalaisille ja sitten maaseutukunnissa joka toinen vuosi 3.-ja 4.-luokalaisille.
Mitähän todisteita tuosta paranemista haluaisit tietää ? Siunausta kaikille ja Hyvää Yötä Jeesus Myötä- .
tkari1 kirjoitti:
Shalom. Syöpä on pysynyt koko ajan poissa, lääkärit sanoivat sen 5 v jälkeen, että se on uusi syöpä, jos sinulle vielä joskus tulee, no ei ole tullut. Kannattaa lukea ne kummatkin linkit, siellä on selvitetty se aika tarkasti miten se sairastaminen ja parantuminen meni.
Jo se kertoo hyvästä voinnistani, kun olen Israelin Ystävät ry:n paikallisosaston pj ja liittovaltuustossa , olemme Leenan kanssa myös Gideoneita. Eli käymme peruskouluissa jakamassa Uudet testamentit vuosittain 3 -luokkalaisille ja sitten maaseutukunnissa joka toinen vuosi 3.-ja 4.-luokalaisille.
Mitähän todisteita tuosta paranemista haluaisit tietää ? Siunausta kaikille ja Hyvää Yötä Jeesus Myötäsyöpää sairastavahan paranee syövästä....nykyaikaisen lääketieteen turvin..
- -ra
. kirjoitti:
syöpää sairastavahan paranee syövästä....nykyaikaisen lääketieteen turvin..
jotta olet palannut palstalle.Älä ivakirjoituksista välitä,ne ovat henkisesti häiriintyneiden kirjoituksia.Siunausta sinulle ja perheelleesi.
- tasapuolisesti
-ra kirjoitti:
jotta olet palannut palstalle.Älä ivakirjoituksista välitä,ne ovat henkisesti häiriintyneiden kirjoituksia.Siunausta sinulle ja perheelleesi.
samaa mieltä jokainen saa kirjoittaa myös hengellistä jos tahtoo
- noup...
-ra kirjoitti:
sinuna jättäisin ihmisten diagnosoinnin sellaisille joilla on siihen edellytykset...
"Älä ivakirjoituksista välitä,ne ovat henkisesti häiriintyneiden kirjoituksia."
Sinustako esim. kaikki ateistit ovat henkisesti häiriintyneitä? Kaikki eivät usko Jumalaan, eivät usko Joulupukkiinkaan ja se heille suotakoot. Silti he eivät ole henkisesti häiriintyneitä. Ja uskontoaiheiset palstat ovat tosiaankin toisaalla. Saarnat kuuluvat sinne. noup... kirjoitti:
sinuna jättäisin ihmisten diagnosoinnin sellaisille joilla on siihen edellytykset...
"Älä ivakirjoituksista välitä,ne ovat henkisesti häiriintyneiden kirjoituksia."
Sinustako esim. kaikki ateistit ovat henkisesti häiriintyneitä? Kaikki eivät usko Jumalaan, eivät usko Joulupukkiinkaan ja se heille suotakoot. Silti he eivät ole henkisesti häiriintyneitä. Ja uskontoaiheiset palstat ovat tosiaankin toisaalla. Saarnat kuuluvat sinne.He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa. Juuri tämänlaatuisten vaatimusten johdosta luullaan, ettei Kaikkivaltias Jumala enää välitä ihmisistä ! Mutta Jeesus on sanonut, että sellaista , joka Hänen luokse tulee, niin Hän ei heitä pois.
- alalla-
tkari1 kirjoitti:
He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa. Juuri tämänlaatuisten vaatimusten johdosta luullaan, ettei Kaikkivaltias Jumala enää välitä ihmisistä ! Mutta Jeesus on sanonut, että sellaista , joka Hänen luokse tulee, niin Hän ei heitä pois.
ainoastaan Jumala on sinut parantanut? Eli syöpähoidoista et ole apua saanut?! Kun nyt kuitenkin syöpähoidot olet saanut, oman kertomasi mukaan. Eli kohdallasi ne hoidot sitten ovat olleet ihan yhtä tyhjän kanssa, siis lääkehoidot?! Et kuitenkaan niistä kieltäytynyt? Eli et luottanut pelkkään Jumalaan, vai miten on?
"tkari1Käyttäjän viestit9.10.2010 17:31
He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa." Kyllä sinä olet saanut apua lääketieteestäKIN.
Annat tuossa kappaleessa ymmärtää että parantumisesi on vain ja ainoastaan Jeesuksen ja rukoilijoitten ansiota, näinhän se ei ole, eihän. Eiköhän sillä kemollakin ole osuutensa asioissa.
Ja mitä tulee ns. ihmeparantumisiin, syöpä voi koteloituakin. Oletko tutustunut M.Miettisen väitöskirjaan? Mitä mieltä olet siitä? alalla- kirjoitti:
ainoastaan Jumala on sinut parantanut? Eli syöpähoidoista et ole apua saanut?! Kun nyt kuitenkin syöpähoidot olet saanut, oman kertomasi mukaan. Eli kohdallasi ne hoidot sitten ovat olleet ihan yhtä tyhjän kanssa, siis lääkehoidot?! Et kuitenkaan niistä kieltäytynyt? Eli et luottanut pelkkään Jumalaan, vai miten on?
"tkari1Käyttäjän viestit9.10.2010 17:31
He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa." Kyllä sinä olet saanut apua lääketieteestäKIN.
Annat tuossa kappaleessa ymmärtää että parantumisesi on vain ja ainoastaan Jeesuksen ja rukoilijoitten ansiota, näinhän se ei ole, eihän. Eiköhän sillä kemollakin ole osuutensa asioissa.
Ja mitä tulee ns. ihmeparantumisiin, syöpä voi koteloituakin. Oletko tutustunut M.Miettisen väitöskirjaan? Mitä mieltä olet siitä?Lääkärit leikkaa, hoitajat hoitaa ja Jumala parantaa. Lisäksi etäpesäke keuhkoissa parani rukouksella, sain apua ehtoollispöydästä 9kk etukäteen, olen saanut täyden puhekyvyn ja täyden makuaistin. Olen saanut olla täysin terve jo yli 8 vuotta, ei flunssan flunssaa , eikä mitään lääkkeitä. Näitä viimemainuttuja eivät lääkärit ole tehneet , vaan Taivaallinen Herramme !
- alalla minäkin
tkari1 kirjoitti:
Lääkärit leikkaa, hoitajat hoitaa ja Jumala parantaa. Lisäksi etäpesäke keuhkoissa parani rukouksella, sain apua ehtoollispöydästä 9kk etukäteen, olen saanut täyden puhekyvyn ja täyden makuaistin. Olen saanut olla täysin terve jo yli 8 vuotta, ei flunssan flunssaa , eikä mitään lääkkeitä. Näitä viimemainuttuja eivät lääkärit ole tehneet , vaan Taivaallinen Herramme !
tuohon väikkäriin josta tuossa joku kysyi?
Olet parantunut ihan siten kuin nykyajan lääketieteellä paranee, kuka paranee, eiväthän kaikki parane muutoinkaan syövästä, uskolla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.
ps. en ole itsekään sairastanut flunssaan liki 6 vuoteen, ei silti, en mitään muutakaan, onneksi - -ra
alalla minäkin kirjoitti:
tuohon väikkäriin josta tuossa joku kysyi?
Olet parantunut ihan siten kuin nykyajan lääketieteellä paranee, kuka paranee, eiväthän kaikki parane muutoinkaan syövästä, uskolla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.
ps. en ole itsekään sairastanut flunssaan liki 6 vuoteen, ei silti, en mitään muutakaan, onneksieikä yhtään varmaa tuleeko uutta päivää,tai näkeekö sitä.
- Cyrilli
-ra kirjoitti:
eikä yhtään varmaa tuleeko uutta päivää,tai näkeekö sitä.
Tama syopapalsta on syopaa sairastaville vakava palsta, eika mikaan uskonnon tuputtaminen. Meita kun on katsos, muitakin kuin kristittyja talla palstalla. Tama lahenee jo rasismia, tai uskonnonvapautta.
Missa palstan sheriffi on ? Ilmoitan kylla asiattomasta viestistanne !
Menkaa kirkkoon tai saippualaatikon paalle Mannerheimintien kulmaan saarnaaman. Meilla syopapotilailla kun on muutekin ajateltavaa ! Havetkaa! Cyrilli kirjoitti:
Tama syopapalsta on syopaa sairastaville vakava palsta, eika mikaan uskonnon tuputtaminen. Meita kun on katsos, muitakin kuin kristittyja talla palstalla. Tama lahenee jo rasismia, tai uskonnonvapautta.
Missa palstan sheriffi on ? Ilmoitan kylla asiattomasta viestistanne !
Menkaa kirkkoon tai saippualaatikon paalle Mannerheimintien kulmaan saarnaaman. Meilla syopapotilailla kun on muutekin ajateltavaa ! Havetkaa!Kiitos Jeesus taas uudesta päivästä. Kiitos, että olet parantamassa Hilkka mummoa pahasta kasvon alueen syävästä ja olet antanut hänelle täyden rauhan ja rauhallisuuden sairasvuoteessa. Oli riemullista käydä hänen vuoteensa vierellä laulamassa Jeesus virsiä ja rukoilemassa. Kyynelsilmin Hilkka iloitsi ja saa turvansa Herrasta. Kiitos Rakas Jeesus !
- -ra
tkari1 kirjoitti:
Kiitos Jeesus taas uudesta päivästä. Kiitos, että olet parantamassa Hilkka mummoa pahasta kasvon alueen syävästä ja olet antanut hänelle täyden rauhan ja rauhallisuuden sairasvuoteessa. Oli riemullista käydä hänen vuoteensa vierellä laulamassa Jeesus virsiä ja rukoilemassa. Kyynelsilmin Hilkka iloitsi ja saa turvansa Herrasta. Kiitos Rakas Jeesus !
jollei joku halua uskosta kuulla hypätköön yli,ei liene liian vaikeaa,vai onko?
-ra kirjoitti:
jollei joku halua uskosta kuulla hypätköön yli,ei liene liian vaikeaa,vai onko?
Minä en tiedä voinko kirjoitella pariin viikkoon, kun pitää lähteä "työkeikalle", en juokse rahan perässä, vaan menen inventoimaan Päivö Parviaisen (98v pappi) kirjoja Nilsiään hänen uuteen taloonsa. Siellä on lattialla vielä 2300 kirjaa, jotka pit.laittaa tietokoneelle ja hyllyille oikeaan järjestykseen, ei liene liian vaikeaa,vai onko?
- ````````````````````
tkari1 kirjoitti:
Minä en tiedä voinko kirjoitella pariin viikkoon, kun pitää lähteä "työkeikalle", en juokse rahan perässä, vaan menen inventoimaan Päivö Parviaisen (98v pappi) kirjoja Nilsiään hänen uuteen taloonsa. Siellä on lattialla vielä 2300 kirjaa, jotka pit.laittaa tietokoneelle ja hyllyille oikeaan järjestykseen, ei liene liian vaikeaa,vai onko?
heippa vaan
- -ra
```````````````````` kirjoitti:
heippa vaan
ei kannata väitellä.Toiset ovat uskossa,toiset eivät ja jokainen uskokoon kehen tahansa,tai olkoon uskomatta.Moni saa apua uskosta,ja onko se silloin väärin,ei varmaan senenempää kuin olla uskomatta.Jokainen ihminen on saman arvoinen.Jokainen elämä on tärkeää,niin kuin Veikko Lavi on laulanut.
-ra kirjoitti:
ei kannata väitellä.Toiset ovat uskossa,toiset eivät ja jokainen uskokoon kehen tahansa,tai olkoon uskomatta.Moni saa apua uskosta,ja onko se silloin väärin,ei varmaan senenempää kuin olla uskomatta.Jokainen ihminen on saman arvoinen.Jokainen elämä on tärkeää,niin kuin Veikko Lavi on laulanut.
Hilkka mummo toipuu pikkuhiljaa, saahan hän 2xvrk sädehoitoa ja solusalpaajia, turvotus laskee; Kiitos Jeesus paranna Hilkkakin niinkuin olet parantanut Leenan siskon Liisan.
Liisalla oli haimasyöpä, hän sai solusalpaajia 8 2viikon kuuria. Nyt piti mennä vielä saamaan sädehoitoa, kuvasivat hänet ja totesivat terveeksi eli Haimasyöpää ei enää ollut.
Minulla itselläni oli keuhkoetäpesäken kanssa ihan samalla tavalla, sehän hävisi kokonaan pelkällä rukouksella eli en saanut siihen mitään hoitoa.
Kiitos Rakas Jeesus, että pelastat täällä kirjoittavat , parannat vaivat ja pelastat Taivaskelpoisiksi ! Maran ata !tkari1 kirjoitti:
Hilkka mummo toipuu pikkuhiljaa, saahan hän 2xvrk sädehoitoa ja solusalpaajia, turvotus laskee; Kiitos Jeesus paranna Hilkkakin niinkuin olet parantanut Leenan siskon Liisan.
Liisalla oli haimasyöpä, hän sai solusalpaajia 8 2viikon kuuria. Nyt piti mennä vielä saamaan sädehoitoa, kuvasivat hänet ja totesivat terveeksi eli Haimasyöpää ei enää ollut.
Minulla itselläni oli keuhkoetäpesäken kanssa ihan samalla tavalla, sehän hävisi kokonaan pelkällä rukouksella eli en saanut siihen mitään hoitoa.
Kiitos Rakas Jeesus, että pelastat täällä kirjoittavat , parannat vaivat ja pelastat Taivaskelpoisiksi ! Maran ata !Hilkka mummo pääsi jo kotiin, kun Jeesus hoitojen kera paransi hänen suusyöpänsä, suu oli sisältä palanut ja soseruokia oli pakko syödä. Oli päivän päästä nesteitä keuhkoon ruvennut tulemaan ja takaisin sairaalan joutui . Kiitos Jeesus, että parannat Hilkan kokonaan , hänhän on uskossa sinuun, niinkuin tiedät.
Menkää ihmiset , jotka olette terveitä Sanan kuuloon jotta pelastuisitte. Sairaaloissa on sairaalapappeja, ja useilla syöpäosastolla pidetään jumalanpalveluksia, kyselkää hoitajilta niitä, ne ovat keidaspaikkoja sairaille.- ex-syöpispalstal
tkari1 kirjoitti:
Hilkka mummo pääsi jo kotiin, kun Jeesus hoitojen kera paransi hänen suusyöpänsä, suu oli sisältä palanut ja soseruokia oli pakko syödä. Oli päivän päästä nesteitä keuhkoon ruvennut tulemaan ja takaisin sairaalan joutui . Kiitos Jeesus, että parannat Hilkan kokonaan , hänhän on uskossa sinuun, niinkuin tiedät.
Menkää ihmiset , jotka olette terveitä Sanan kuuloon jotta pelastuisitte. Sairaaloissa on sairaalapappeja, ja useilla syöpäosastolla pidetään jumalanpalveluksia, kyselkää hoitajilta niitä, ne ovat keidaspaikkoja sairaille.sinä vain Jumalaa! Älä välitä haukkujista. Minä kiitän Jumalaa,että olet parantunut ja että minusta ei löytynyt syöpää kontrollissa.
- -ra
tkari1 kirjoitti:
He , jotka ovat parantuneet syövästä Jeesuksen ja rukoilijoden avulla, miedänkä pitäisi olla siitä hiljaa. Juuri tämänlaatuisten vaatimusten johdosta luullaan, ettei Kaikkivaltias Jumala enää välitä ihmisistä ! Mutta Jeesus on sanonut, että sellaista , joka Hänen luokse tulee, niin Hän ei heitä pois.
siunattua iltaa jokaiselle,pitää lähteä ruoanlaittoon.Tänään ollut kyläilypäivä.
- -ra
tkari1 kirjoitti:
kunhan saat rauhassa tehdä työsi,voimia sinulle urakkaan.onhan siinä työmaata kerrakseen.
- Syöpä-äiti
Niinpä. Jumala on niin suuri voima, että jumalattomatkin pelkäävät.
Älä vaikene, jos se on Jumalasta.
Raamatussa kyllä selkeästi kerrotaan, että opetuslapset saivat myös parantamisen armolahjan.
Ollan montaa erimieltä onko "ihmeparaneminen" Jumalasta vai paholaisesta.
Oli miten oli, loppupeleissä ei näillä ole merkitystä.
Puolitoista vuotta vaikeata aivosyöpää sairastavan pojan äitinä olen käynyt yhteiskunnan mielenterveyspalvelut läpi (syöpähän sairastuttaa koko perhee(t)n). Syönyt repullisia lääkkeitä. Tehnyt töitä tauotta, että fyysinen kipu ja väsymys ohittaisivat sisäisen kivun.
Ahdistus vain ei tunnu väistyvän.
Ja aina kun puhelu tulee vieraasta numerosta, ajattelee, että onko se nyt..
Kolme on jo tullut.
Eikä kukaan tule ajatelleeksi, että aikuisella syöpäpotilaalla on myöskin vanhemmat.
MUTTA, olen opetellut rukoilemaan ja avaamaan Raamatun.
Tällä hetkellä se on ainut foorumi, joka antaa toivoa.
Jos ei parantumista, niin toivon siitä, että tälläkin oli tarkoitus.
Helppo on pilkata Jumalan nimeä. Nyt on se aika jolloin se on suorastaan hyve.Minua itkettää surusi, rukoilen Jeesukselta voimia Sinulle ! Raamattu antaa lohtua, kun meillä on hätä. Ja Jeesus on luvannut auttaa jokaista, joka kääntyy Hänen puoleensa. Tärkeintä, ehdottomasti tärkeintä on löytää Jeesus, kerrothan pojallesi, että vain Jeesuksen kautta pääsee Taivaaseen. Hän saa Rauhan heti, kun pyytää Jeesusta avuksi .
Sinun kirjoituksesi on tärkeä kirjoitus täällä, pilkkaajat lisääntyy ja vain Jumalan voima saa heidät hiljaiseksi.
Se uskonratkaisu pojallesi olisi Riemunhetki sinullekin.tkari1 kirjoitti:
Minua itkettää surusi, rukoilen Jeesukselta voimia Sinulle ! Raamattu antaa lohtua, kun meillä on hätä. Ja Jeesus on luvannut auttaa jokaista, joka kääntyy Hänen puoleensa. Tärkeintä, ehdottomasti tärkeintä on löytää Jeesus, kerrothan pojallesi, että vain Jeesuksen kautta pääsee Taivaaseen. Hän saa Rauhan heti, kun pyytää Jeesusta avuksi .
Sinun kirjoituksesi on tärkeä kirjoitus täällä, pilkkaajat lisääntyy ja vain Jumalan voima saa heidät hiljaiseksi.
Se uskonratkaisu pojallesi olisi Riemunhetki sinullekin.Jos jaksat kirjoitella , niin kuulisin pojan tilasta onko hän ottanut Jeesuksen vastaan .
Siunausta Jeesuksessa Kristuksessa kari- Anom12343455
tkari1 kirjoitti:
Jos jaksat kirjoitella , niin kuulisin pojan tilasta onko hän ottanut Jeesuksen vastaan .
Siunausta Jeesuksessa Kristuksessa kariOnneksi minua ei ole aivopesty.......... tai ennen oli, mutta tajusin, että jumalaa ei ole olemassa.
Anom12343455 kirjoitti:
Onneksi minua ei ole aivopesty.......... tai ennen oli, mutta tajusin, että jumalaa ei ole olemassa.
Jeesus on tulossa ja ihmisille ei kelpaa apu, apu joka parantaa kaikki taudit. Jos uskoa riittää, niin kaikki on mahdollista. Anteeksiantakaa kaikki asiat toisillenne t. kari
- -ra
tkari1 kirjoitti:
Jeesus on tulossa ja ihmisille ei kelpaa apu, apu joka parantaa kaikki taudit. Jos uskoa riittää, niin kaikki on mahdollista. Anteeksiantakaa kaikki asiat toisillenne t. kari
on suuri lahja saada uskoa Jumalaan,ja Jeesuksen ihmetekoihin.Jokainen saa olla uskomatta,tai uskoa.Silloin on paljon helpompi elää uskossa ollessa.Usein menen naapurissa olevaan kirkkoon,saan hiljentyä yksikseni Korkeimman edessä,ja laittaa esirukous pyynnön heille joilla on vieläkin vaikeampaa..On ihana laulu,en nyt muista alkua mutta laulun sanoissa on...Siunaa koko maailmaa.....Aamuni alkavat hiljentymisellä.ja rukoilemalla,ja iltani päätän iltarukoukseen,pyydän siunausta jokaiselle.Kirjoita Kari vaan on täällä uskoviakin.Ei täällä mitään puhetta ole kielletty,ellei herjaa pahasti toisia.Yksin en kulje hetkeäkään,ain vierellä Jeesuksen nään......Siunausta jokaiselle tällekkin päivälle.
- -ra
tkari1 kirjoitti:
elämme lopun alkua,kaikki vaan eivät tiedä.Raamatussakin kerrotaan jotta ihmiset muuttuvat pedoiksi ennen lopun alkua ahneiksi,itsekkäiksi ym,Jumalan sanaa on tuotava sellaisille joita asia askarruttaa,se on meidän tehtävämme,vaikka pilkkaa saisimmekin osaksemme.
- -ra
sanomaasi,kenenkään ei ole pakko niitä lukea.mutta kirjoittamisia ei kielletä.ellei pahasti toista loukkaa.Hyvää viikonloppua,ja siunausta sinulle.
- uulallaaaaa
Pappi Heljas on papeista ykkönen!1!
uulallaaaaa kirjoitti:
Pappi Heljas on papeista ykkönen!1!
Tuossa Polvijärven Pastorin ohjelman linkissä todistan parantumisestani:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=9384
Kaikki tämä Jeesuksen Kristuksen kunniaksi !- tkari
tkari1 kirjoitti:
Tuossa Polvijärven Pastorin ohjelman linkissä todistan parantumisestani:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=9384
Kaikki tämä Jeesuksen Kristuksen kunniaksi !Kiittäen lääkäreitä, Leenaa , Jeesustain, ain !
http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747 tkari kirjoitti:
Kiittäen lääkäreitä, Leenaa , Jeesustain, ain !
http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?lehti=164&id=747Kirjoitin näin 11.10.2010 näin:
Kiitos Jeesus taas uudesta päivästä. Kiitos, että olet parantamassa Hilkka mummoa pahasta kasvon alueen syävästä ja olet antanut hänelle täyden rauhan ja rauhallisuuden sairasvuoteessa. Oli riemullista käydä hänen vuoteensa vierellä laulamassa Jeesus virsiä ja rukoilemassa. Kyynelsilmin Hilkka iloitsi ja saa turvansa Herrasta. Kiitos Rakas Jeesus !
Shalom. Se Hilkan kasvonalueen syöpä parani, mutta sitten lääkärit eivät enää jatkaneet Hilkan leukemia hoitoa, koska sivuoireet jylläsivät ( nesteet keuhkoon jatkuvasti) . Eli nyt on Hilkka ollut kolmisen viikkoa kotona, vävymme on ainoa lapsi hänelle ja Jari käykin katsomassa äitiänsä jokapäivä. Jarin työpaikka on siinä lähellä, mutta raskasta aikaa se on hänellekin. Tytön perhe (2 3) kävi tänään kuusenhaussa meiltä ja vielä Hilkka otti pienen kuusen sisälle.
Syötiin jouluateria siis tänään, perjantaina lähetään taas Lehtomäkeen, maanantaina takaisin kotiin ja torstaina jo pojan perheen luokse Nurmijärvelle (2 4). Näemme nyt Päivö Parviaisenkin ( 98 v pappi) , hän lentää perjantaina Kuopioon ja Lehtomäen väki hakee autolla hänet Nilsiään.
Me aioimme mennä sinne pariksi päiväksi töihin, mutta lauantaina jo on edessä isot joulujuhlat, kun kodin ystäväjoukon puh.joht. pitää 250 ihmiselle juolujuhlat Rautavaaralla ja sitten sunnuntaina on Lehtomäen ystävien joulujuhlat Nilsiässä, sinnekin tulee yli sata.- ?
tkari1 kirjoitti:
Kirjoitin näin 11.10.2010 näin:
Shalom. Se Hilkan kasvonalueen syöpä parani, mutta sitten lääkärit eivät enää jatkaneet Hilkan leukemia hoitoa, koska sivuoireet jylläsivät ( nesteet keuhkoon jatkuvasti) . Eli nyt on Hilkka ollut kolmisen viikkoa kotona, vävymme on ainoa lapsi hänelle ja Jari käykin katsomassa äitiänsä jokapäivä. Jarin työpaikka on siinä lähellä, mutta raskasta aikaa se on hänellekin. Tytön perhe (2 3) kävi tänään kuusenhaussa meiltä ja vielä Hilkka otti pienen kuusen sisälle.
Syötiin jouluateria siis tänään, perjantaina lähetään taas Lehtomäkeen, maanantaina takaisin kotiin ja torstaina jo pojan perheen luokse Nurmijärvelle (2 4). Näemme nyt Päivö Parviaisenkin ( 98 v pappi) , hän lentää perjantaina Kuopioon ja Lehtomäen väki hakee autolla hänet Nilsiään.
Me aioimme mennä sinne pariksi päiväksi töihin, mutta lauantaina jo on edessä isot joulujuhlat, kun kodin ystäväjoukon puh.joht. pitää 250 ihmiselle juolujuhlat Rautavaaralla ja sitten sunnuntaina on Lehtomäen ystävien joulujuhlat Nilsiässä, sinnekin tulee yli sata.lupa kirjoitella julkiselle foorumille ihmisten asioita? Heidät kun tunnistaa. Ja varmuuden vuoksi joidenkin nimen annat....
Kannataisi sinunkin varmasti perustaa blogi.. ? kirjoitti:
lupa kirjoitella julkiselle foorumille ihmisten asioita? Heidät kun tunnistaa. Ja varmuuden vuoksi joidenkin nimen annat....
Kannataisi sinunkin varmasti perustaa blogi..Eipä tosiaankaan nämä ole mitään salaisia asioita ja nimiä on pakko laittaa, kun minä olen näillä palstoilla kirjoitellut syöpäsairaista sukulaisista, sekasinhan ne menosivät, jos en nimiä kertoisi.
Joulussa ei ole kysymys antamisesta, vaan lahjasta. Meidän Herramme Jeesuksen kautta saatava anteeksiantamuksen lahja täyttäköön sydämenne tänään ja ensi vuonnakin.- .
tkari1 kirjoitti:
Eipä tosiaankaan nämä ole mitään salaisia asioita ja nimiä on pakko laittaa, kun minä olen näillä palstoilla kirjoitellut syöpäsairaista sukulaisista, sekasinhan ne menosivät, jos en nimiä kertoisi.
Joulussa ei ole kysymys antamisesta, vaan lahjasta. Meidän Herramme Jeesuksen kautta saatava anteeksiantamuksen lahja täyttäköön sydämenne tänään ja ensi vuonnakin.kyse siitä että mahtvatko uskonasiat tänne, vaan se että onko esim. joku P.P antanut luvan käyttää nimeään...mm.
- .
tkari1 kirjoitti:
Eipä tosiaankaan nämä ole mitään salaisia asioita ja nimiä on pakko laittaa, kun minä olen näillä palstoilla kirjoitellut syöpäsairaista sukulaisista, sekasinhan ne menosivät, jos en nimiä kertoisi.
Joulussa ei ole kysymys antamisesta, vaan lahjasta. Meidän Herramme Jeesuksen kautta saatava anteeksiantamuksen lahja täyttäköön sydämenne tänään ja ensi vuonnakin.kyse siitä että mahtuvatko uskonasiat tänne, vaan se että onko esim. joku P.P antanut luvan käyttää nimeään...mm.
- .
tkari1 kirjoitti:
Joulussa ei ole kysymys antamisesta, vaan lahjasta. Meidän Herramme Jeesuksen kautta saatava anteeksiantamuksen lahja täyttäköön sydämenne tänään ja ensi vuonnakin.kyse siitä että mahtuvatko uskonasiat tänne, vaan se että onko esim. joku P.P antanut luvan käyttää nimeään...mm.
- .
tkari1 kirjoitti:
- -ra
uskonasiatkin mahtuvat.
Päivö on entinen Kiinan lähetti, muuten viimeinen sellainen koko maailmassa, hän ninittäin tuli viimesenä lähettinä Kiinasta v. 1954 , kun kommunismi ajoi kaikki kristitityt. Jatkan illalla t. kari
- hoh,hoijakkaaaaaa
tkari1 kirjoitti:
Päivö on entinen Kiinan lähetti, muuten viimeinen sellainen koko maailmassa, hän ninittäin tuli viimesenä lähettinä Kiinasta v. 1954 , kun kommunismi ajoi kaikki kristitityt. Jatkan illalla t. kari
miten asia liittyy syöpäpotilaisiin?
- hoh,hoijakkaaaaaa
tkari1 kirjoitti:
Eikös P.P tullut vuonna 1953 pois sieltä Kiinasta? - hoh,hoijakkaaaaaa
tkari1 kirjoitti:
Eikös P.P tullut vuonna 1953 pois sieltä Kiinasta? - pippilanpapit
hoh,hoijakkaaaaaa kirjoitti:
Eikös P.P tullut vuonna 1953 pois sieltä Kiinasta?Pappi Heljas on tosi kovaan ääneen huutava pappiliini!
pippilanpapit kirjoitti:
Pappi Heljas on tosi kovaan ääneen huutava pappiliini!
Päivö on entinen Kiinan lähetti, muuten viimeinen sellainen koko maailmassa, hän ninittäin tuli viimeisenä lähettinä Kiinasta v. 1953 , kun kommunismi ajoi kaikki kristitityt. Päivölle on tehty Lehtomäen hoitokodin viereen talo, johon hän on luvannut muuttaa sitten, kun ei enää jaksa Helsingissä asua. Päivölään tulee myös hänen kirjastonsa ( n.4000 nidettä), joita minä olen ( minä eli entinen syöpäpotilas) naputellut tietokoneelle ja laitellut hyllyihin , joita on 100 hyllymetriä.
Näemme nyt Päivö Parviaisenkin , hän lentää perjantaina Kuopioon ja Lehtomäen väki hakee autolla hänet Nilsiään.
Me aioimme mennä sinne pariksi päiväksi töihin, mutta lauantaina jo on edessä isot joulujuhlat, kun kodin ystäväjoukon puh.joht. pitää 250 ihmiselle juolujuhlat Rautavaaralla ja sitten sunnuntaina on Lehtomäen ystävien joulujuhlat Nilsiässä, sinnekin tulee yli sata.
Päivö Parviainen saarnaa Rautavaaralla, mutta hän on pyytänyt , että pääsisi Nilsiään syönnin ja saarnansa jälkeen, siellähän juhlat jatkuu, koska siellä on Maranata-kuorokin mukana. Sunnuntaina Päivö saarnaa Nilsiän kirkossa ja sitten vielä Lehtomäellä . Ei ole pulmaa ollut Päivöllä jaksamisessa, sillä hän saa voimansa Jumalalta, jonka apupiiriin pääsee jokainen, joka rakastaa Jeesusta. Päivö kävi muuten toukokuussa parin viikon matkalla Kiinasssa. Matkann tarkoitus oli käydä puhumassa Jeesuksesta kiinalaisille lapsille.
Ja voimaa tulee Jumalalta jokaiselle, jonka Jeesus tuntee !- --------------------
tkari1 kirjoitti:
Päivö on entinen Kiinan lähetti, muuten viimeinen sellainen koko maailmassa, hän ninittäin tuli viimeisenä lähettinä Kiinasta v. 1953 , kun kommunismi ajoi kaikki kristitityt. Päivölle on tehty Lehtomäen hoitokodin viereen talo, johon hän on luvannut muuttaa sitten, kun ei enää jaksa Helsingissä asua. Päivölään tulee myös hänen kirjastonsa ( n.4000 nidettä), joita minä olen ( minä eli entinen syöpäpotilas) naputellut tietokoneelle ja laitellut hyllyihin , joita on 100 hyllymetriä.
Näemme nyt Päivö Parviaisenkin , hän lentää perjantaina Kuopioon ja Lehtomäen väki hakee autolla hänet Nilsiään.
Me aioimme mennä sinne pariksi päiväksi töihin, mutta lauantaina jo on edessä isot joulujuhlat, kun kodin ystäväjoukon puh.joht. pitää 250 ihmiselle juolujuhlat Rautavaaralla ja sitten sunnuntaina on Lehtomäen ystävien joulujuhlat Nilsiässä, sinnekin tulee yli sata.
Päivö Parviainen saarnaa Rautavaaralla, mutta hän on pyytänyt , että pääsisi Nilsiään syönnin ja saarnansa jälkeen, siellähän juhlat jatkuu, koska siellä on Maranata-kuorokin mukana. Sunnuntaina Päivö saarnaa Nilsiän kirkossa ja sitten vielä Lehtomäellä . Ei ole pulmaa ollut Päivöllä jaksamisessa, sillä hän saa voimansa Jumalalta, jonka apupiiriin pääsee jokainen, joka rakastaa Jeesusta. Päivö kävi muuten toukokuussa parin viikon matkalla Kiinasssa. Matkann tarkoitus oli käydä puhumassa Jeesuksesta kiinalaisille lapsille.
Ja voimaa tulee Jumalalta jokaiselle, jonka Jeesus tuntee !P.P tuli jo vuonn a 1953 pois Kiinasta, eikä 1954 kuten aiemmin kirjoitit..
- --------------------
tkari1 kirjoitti:
Ja voimaa tulee Jumalalta jokaiselle, jonka Jeesus tuntee !P.P tuli jo vuonna 1953 pois Kiinasta, eikä 1954 kuten aiemmin kirjoitit..
- --------------------
tkari1 kirjoitti:
Ja voimaa tulee Jumalalta jokaiselle, jonka Jeesus tuntee !P.P tuli jo vuonna 1953 pois Kiinasta, eikä 1954 kuten aiemmin kirjoitit..
-------------------- kirjoitti:
P.P tuli jo vuonna 1953 pois Kiinasta, eikä 1954 kuten aiemmin kirjoitit..
Pakko tähän sanoa, että minun tyytyväisyys tulee aina siitä, kun yksikin syntinen kääntyy...
- ____________________
tkari1 kirjoitti:
Pakko tähän sanoa, että minun tyytyväisyys tulee aina siitä, kun yksikin syntinen kääntyy...
olla tarkka kun kirjoittaa julkiselle foorumille asioita, etenkin toisten. Olen onnellinen ja tyytyväinen, tosin sinulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Hyvää joulun odottelua. - -ra
tkari1 kirjoitti:
sinulle Kari,kirjoittele vaan jatkossakin.
-ra kirjoitti:
sinulle Kari,kirjoittele vaan jatkossakin.
Miten monet muistavatkaan Jeesuksen syntymäpäivän! Ja miten harvat hänen opetuksensa!
Voi!
On helpompi pitää vaarin juhlapäivistä kuin käskyistä.
(Benjamin Franklin 1706-90)
Siunaten JouluRauhaa Jeesuksessa Kristuksessa t. kari ja Leena- vincentus
tkari1 kirjoitti:
Miten monet muistavatkaan Jeesuksen syntymäpäivän! Ja miten harvat hänen opetuksensa!
Voi!
On helpompi pitää vaarin juhlapäivistä kuin käskyistä.
(Benjamin Franklin 1706-90)
Siunaten JouluRauhaa Jeesuksessa Kristuksessa t. kari ja LeenaJoulu on alkujaan pakanallinen juhla, Juvenalia. Kristityt ovat vain yksi uskonlahko, joka on joulun ominut jonkun profeettansa syntymäjuhlaksi. Sinänsä tarinat Jeesuksestahan ovat mielenkiintoisia, hän oli aikansa kapinallinen, jopa häirikkö (esim. temppelissä riehuminen). Eli kannattaisi kuunnella ennemmin meidänkin aikamme kapinallisia ja edistyksellisiä kuin patavanhoillisia kirkon änkyröitä :) Jeesuksen seuraajat vaan tuntuvat olevan hyvin kaavoihinsa kangistuneita - etten sanoisi jäykistyneitä.
- Hilja:
vincentus kirjoitti:
Joulu on alkujaan pakanallinen juhla, Juvenalia. Kristityt ovat vain yksi uskonlahko, joka on joulun ominut jonkun profeettansa syntymäjuhlaksi. Sinänsä tarinat Jeesuksestahan ovat mielenkiintoisia, hän oli aikansa kapinallinen, jopa häirikkö (esim. temppelissä riehuminen). Eli kannattaisi kuunnella ennemmin meidänkin aikamme kapinallisia ja edistyksellisiä kuin patavanhoillisia kirkon änkyröitä :) Jeesuksen seuraajat vaan tuntuvat olevan hyvin kaavoihinsa kangistuneita - etten sanoisi jäykistyneitä.
Missä kohtaa Raamatussa olikaan tällainen riehuminen?
Tai jos osaat kertoa miten se meni, olisi mielenkiintoista kuulla kun en muista. Hilja: kirjoitti:
Missä kohtaa Raamatussa olikaan tällainen riehuminen?
Tai jos osaat kertoa miten se meni, olisi mielenkiintoista kuulla kun en muista.Eivät silminnäkijät ole pitäneet mitään salassa:
Matt. 21:12
Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
Mark. 11:15
He tulivat Jerusalemiin, ja Jeesus meni temppeliin ja alkoi ajaa myyjiä ja ostajia sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien päydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
Joh. 2:15
Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.
Tämä osoittaa vain sen , että Jeesus alentui ihmiseksi, kaltaisemmeksi, jotta meillä rauha olisi ja pelastusvarmuus. Ai mihin ? No, siis Taivaaseen !
"Itsessäni olen kyllä köyhä, kurja syntinen, mutta Yljän puku yllä olen lumivalkoinen "
Uskokaa Joulun Tuojaan !- .
tkari1 kirjoitti:
Eivät silminnäkijät ole pitäneet mitään salassa:
Matt. 21:12
Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
Mark. 11:15
He tulivat Jerusalemiin, ja Jeesus meni temppeliin ja alkoi ajaa myyjiä ja ostajia sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien päydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat
Joh. 2:15
Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.
Tämä osoittaa vain sen , että Jeesus alentui ihmiseksi, kaltaisemmeksi, jotta meillä rauha olisi ja pelastusvarmuus. Ai mihin ? No, siis Taivaaseen !
"Itsessäni olen kyllä köyhä, kurja syntinen, mutta Yljän puku yllä olen lumivalkoinen "
Uskokaa Joulun Tuojaan !on edelleen toisaalla, ei täällä....
. kirjoitti:
on edelleen toisaalla, ei täällä....
Jeesus on sairaiden ystävä, sillä Hänellä on Voima parantaa kaikki sairaudet, siis kaikki syövätkin ! Anokaa niin teille annetaan !
- alati sairas -ra
tkari1 kirjoitti:
Jeesus on sairaiden ystävä, sillä Hänellä on Voima parantaa kaikki sairaudet, siis kaikki syövätkin ! Anokaa niin teille annetaan !
Miksi Jeesus ei paranna -RAA! ihminen on kuolemaisillaan ainakin kerran päivässä,kahdesti parhaassa päivässä.Ja mitä tekee Jeesus,katselee .iran kekkulointia syöpäpalstalla ja antaa sen hölmöillä täysin rinnoin.MIKSI!
- -ra
alati sairas -ra kirjoitti:
Miksi Jeesus ei paranna -RAA! ihminen on kuolemaisillaan ainakin kerran päivässä,kahdesti parhaassa päivässä.Ja mitä tekee Jeesus,katselee .iran kekkulointia syöpäpalstalla ja antaa sen hölmöillä täysin rinnoin.MIKSI!
olet niin vihamielinen ja halveeraava minua kohtaan,kirjoitan niin kauan kun elän.ajattelisit miksi Jeesus antaa sinun kirjoitella tuollaisia,kun sairastut vakavasti haluatko vastaavanlaisen kirjoituksen jonka minulle laitoit,sinähän olet TREVE mitäs sinä täällä hengailet,en kertaakaan ole kirjoittanut jotta olisin kuolemaisillani.on vaan tullut lisää sairauksia,ymmärrät kun itse saat lisää oheissairauksia.
- pipo tiukalla
-ra kirjoitti:
olet niin vihamielinen ja halveeraava minua kohtaan,kirjoitan niin kauan kun elän.ajattelisit miksi Jeesus antaa sinun kirjoitella tuollaisia,kun sairastut vakavasti haluatko vastaavanlaisen kirjoituksen jonka minulle laitoit,sinähän olet TREVE mitäs sinä täällä hengailet,en kertaakaan ole kirjoittanut jotta olisin kuolemaisillani.on vaan tullut lisää sairauksia,ymmärrät kun itse saat lisää oheissairauksia.
kuin petaat! miksi juuri ja vain sinä? päivän mietelause -ralle.
- -ra
pipo tiukalla kirjoitti:
kuin petaat! miksi juuri ja vain sinä? päivän mietelause -ralle.
joka ei purista,jospa pukki toisi.Joulurauhaa sinullekkin.
- piparkakku 2
-ra kirjoitti:
joka ei purista,jospa pukki toisi.Joulurauhaa sinullekkin.
ja miksii sinä roikut täällä kun molemat tyttärei ovat luonasi? eikö he ihmettele kun äiti pitää syöpäpotilaiden palstaa tärkeämpänä kuin heidän seuraansa.eivätkö he ole kertoneet sinulle,että sairastit syöpäsi 4 vuotta sitten ja nyt haikailet uusista sairauksista. miksi sinun on niin paha olla? olet kerrassaan uskomaton ihminen.kun toimit kuten teet niin siinä voi käydä huonosti jonain kauniina päivänä.mikä olikaan hoitavan lääkärisi nimi?hoitohenkilökunnan on saatava tietää mitä täällä kirjoitat,jotta saisit oikeanlaista apua,sillä sitä sinä tarvitset.
- Valoisalta näyttää
piparkakku 2 kirjoitti:
ja miksii sinä roikut täällä kun molemat tyttärei ovat luonasi? eikö he ihmettele kun äiti pitää syöpäpotilaiden palstaa tärkeämpänä kuin heidän seuraansa.eivätkö he ole kertoneet sinulle,että sairastit syöpäsi 4 vuotta sitten ja nyt haikailet uusista sairauksista. miksi sinun on niin paha olla? olet kerrassaan uskomaton ihminen.kun toimit kuten teet niin siinä voi käydä huonosti jonain kauniina päivänä.mikä olikaan hoitavan lääkärisi nimi?hoitohenkilökunnan on saatava tietää mitä täällä kirjoitat,jotta saisit oikeanlaista apua,sillä sitä sinä tarvitset.
Kyllä Bono tietää
ira¤20.3.2010 12:41
aluksi vaan näytti niin toivottomalta.Syöpä oli agressiivinen,aika isokokoinen,ja kainalon imusolmukkeihin levinnyt,ja siellä tehnyt omaa verisuonistoaan.En epäile hetkeäkään hänen ammattitaitoaan,vaan luotan täysillä.Ei dosentiksi noin vaan päästä.Nyt kun kävin viimeksi hän sanoi jotta alkaa näyttää valoisammalle,pahaverisuonisto on häipynyt lähes kokonaan.Luotan jotta olen hyvissä käsissä,ja pian sitten kuulen totuuden.Luottavaisin mielin. - kuura,,,,
Valoisalta näyttää kirjoitti:
Kyllä Bono tietää
ira¤20.3.2010 12:41
aluksi vaan näytti niin toivottomalta.Syöpä oli agressiivinen,aika isokokoinen,ja kainalon imusolmukkeihin levinnyt,ja siellä tehnyt omaa verisuonistoaan.En epäile hetkeäkään hänen ammattitaitoaan,vaan luotan täysillä.Ei dosentiksi noin vaan päästä.Nyt kun kävin viimeksi hän sanoi jotta alkaa näyttää valoisammalle,pahaverisuonisto on häipynyt lähes kokonaan.Luotan jotta olen hyvissä käsissä,ja pian sitten kuulen totuuden.Luottavaisin mielin.kirjoittanut tuon viime maaliskuussa ja sinä siirsit sen tänne?ira ei ole kirjoittanut nyt tänään mitään.
- -ra
kuura,,,, kirjoitti:
kirjoittanut tuon viime maaliskuussa ja sinä siirsit sen tänne?ira ei ole kirjoittanut nyt tänään mitään.
lähekkäin ja kuuntelimme joululauluja,en heidän aikanaan kirjoita,jos ovat jossain silloin voin vilkaista koneelle.Kakkua leivoimme,ja porkkanapiirakkaa,sekä tietty pipareita.
- Dallari
aikaa sinulle myös. Olkoon tueva vuotesi siunattu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955