heartburn

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
9
Luottotieto- ja perintäalan TES
Olen menossa työhaastatteluun osa-aikaiseksi perintäkäsittelijäksi. Löysinkin jo netistä työehtosopimuksen ja mietin täs02723Pillereiden uudelleen aloittamisesta
Söin kolme vuotta Melianea, muuten olivat hyvät mutta loppuvaiheessa alkoi tulla kuivuutta ja siitä johtuen kipuja. Liuk1165Kesätyöläisen lomaraha
Olen kesätöissä ruokakaupassa tuntipalkkalaisena. Miten lomarahani määräytyy? Löysin netistä allaolevan tekstin, pitääkö21030Läsnäolopakko Laureassa
Olen menossa opiskelemaan tradenomiksi Keravan Laureaan, ja ihan uteliaisuudesta kysyisin että millainen läsnäolopakko t1453Opintolainan nostamisesta
Moi! Olen tuleva amk-opiskelija. Tiedän sen, että opintolainan (2700 e se taisi olla?) voi nostaa osissa vuoden aikana.2878Ehkäisypuikko ja kondomi
Käyttääkö kuinka moni tuollaista ehkäisyä? Eikö ole kuitenkin oikein käytettynä aika varma? Suunnittelen lopettavani hor1312Kysymys
MTV3:n sivuilta: "*Kohtaus, jossa murhaaja selviää, kuvattiin kahden eri näyttelijän kanssa. Näin edes kuvausryhmä ei t81312