Käyttääkö kuinka moni tuollaista ehkäisyä? Eikö ole kuitenkin oikein käytettynä aika varma? Suunnittelen lopettavani hormoniehkäisyn ainakin vähäksi aikaa.
Ehkäisypuikko ja kondomi
1
309
Vastaukset
- Papa-75
Kondomiehkäisy yksinään (oikein) käytettynä on jo varma. Vaikka ehkäisypuikon teho onkin yksinään hieman kyseenalainen, niin jos kondomin hajoaminen/pois luistaminen huomataan ennen siemensyöksyä, niin ehkäisyteho spermisidilläkin on varsin riittävä.
Oletko muuten harkinnut jälkiehkäisyvalmiutta? Tietysti se ei ole oikein vaihtoehto hormonien välttämiseksi, jos siihen joutuu turvautumaan usein (kerran vuodessa tai useammin) mutta jonkinlainen "hätävara" se voisi lääkekaapissa olla.
Varmasti spermisidit alkuun ovat ihan ok, jotta näkee miten se kondomiehkäisy lähtee rullaamaan. Kaipa tuo on varsin yksilöllistä, kun moni valittaa, että aina hajoavat, mutta allekirjoittaneella ei ole melkein viiden vuoden vakituisen käytön aikana hajonnut tai luistanut pois yhtään kondomia. Knock, knock...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204