Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
katri.uusitalo
profiilit
katri.uusitalo
katri.uusitalo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
aukes uudestaaann....
02.04.2014 13:47
ai muuttanu koska??? ei o tainnu.....
02.04.2014 13:46
ja yhtiövastike n. 2500€/kk
02.04.2014 13:45
poliisit pelkää sitä tyyppiä..... ja se kyseinen nuorimies kuoli saamiinsa vammoihin...
02.04.2014 13:41
ainakin hyvänolonverkkokaupasta :)
28.01.2014 22:43
eli kun talo rakennetaaan tolppien päälle, siihen ei tarvita rakennuslupaa... jos toimii muuten, ei pitäs olla mitään ongelmia. :) ihan yhtä hyvä kuin tavallinen talo.
28.11.2013 11:54
ihan kaupan merisuolakin ajaa saman asian :)
26.11.2013 12:10
tilaappa ecodeal.fi sivustolta sheabutteria eli karitevoita. aivan mahtavaa rasvaa 100%sti luomuna. sit homeopaattisesta putiikista saa A-cremeä. siinä ainakin kaksi todella upeeta voidetta! suositttelen :)
26.11.2013 12:09
moi, meillä samaa ihottumaongelmaa tytöllä 9kk. käytiin bick testeissä(allergia), mutta menivät mönkään. uus aika joulukuussa. selässä vain ihottuma. meillekkin kortisoni hoito yöksi. ite kyllä olen homeopatian puolella. nyt vasta eka kerta, kun kokeillaan kortisonia. hyvin lähti pois se ihottuma selästä, mutta luulenpa vaan, että kun lopetetaan kortisonilla rasvaus, niin tulee takaisin. eli katotaan, mitä tosta tulee, nii sitte meen homeopaatille. sielä on kuulemma kyllä rasvaa, joka on homeopaattista "kortisonia", että sitä sieltä sitte haetaan. :) suosittelen käymään homeopaatilla. en ottanu neuvolasta rokotteita. homeopaatti sanoikin, että hyvä juttu, sillä ensin iho pitää saada kuntoon, ennenkuin rokotteita menee ottamaan. siinäkin näkee lääkärin ja homeopaatin eron: toinen antais jo kasan rokotteita, eikä ole väliä, missä kunnossa lapsi on ja toinen haluaa ensin lapsen kuntoon ja sitten vasta saa rokotteet. meillä siis otetaan homeopaattiset rokotteet. ja suomessa ei tarvikkaa muuta kuin jäykkäkouristuksen, jos ei matkusta. :)
26.11.2013 11:56
mullekkin kelpais koodi....
katri.uusitalo@suomi24.fi
KIITOS! :)
15.04.2013 22:51
mulla on ollut myöskin yksi ruumiista irtaantumis kokemus joskus 16 vai oliko se 17 vuotiaana. menin erääseen paikkaan ja näin mitä tapahtui. seuraavan aamuna myös vanhempani saivat tietää mitä oli tapahtunut, kun siskoni soitti sairaalasta hakemaan kotiin. ja näin KOKO tapauksen vaikka nukuinkin kotona omassa sängyssäni. aamulla heräsin itkuuni.... mutta ei näitä todella kannata pelätä. tietenkin jos tuntuu siltä, että asia on raskasta kantaa eikä sitä haluaisi osakseen, voi puhua jollekkin tai rukoilla Jumalaa ottamaan kyvyn pois. tämä vuosi 2012 on nyt valtavien muutosten vuosi. tänä vuonna ihmisten silmiä avataan henkisyydelle.. joidenkin silmät aukeaa, joidenkin eivät...
01.03.2012 21:11
juu, ei ole sattumaa vaan tarkoitettu näin. koska Jumala on antanut joillekkin ihmisille kyvyn/lahjan nähdä asioita, kuten minulle... näen ennalta kuoleman.
näitä asioita ei kannata pelätä. voi rukoilla voimaa ja apua aina kun tarvitsee.
01.03.2012 21:05
mäkin mietin tässä juuri sen homman hintaa.. itellä olis suunnitelmissa 105m2:n kastelli. tonttia en oo vielä katellu.. suunnittelu vaiheessa vasta.
27.11.2011 11:12
oon sinne soitellu niinku jokapäivä. se näppäin laskunsiirto palvelu ei ole käytössä.
paljokohan siitäkin on jo puhlaskua tullu..... :/
ja muutenki niin hankala juttu.
miksei sinne ole sähköpostia tai mitään.
02.02.2011 11:02
MITEN SAA SONERAN POIKKI?!
EI VASTAA OIKEA ASIAKASPALVELU. EI PÄÄSE OMILLE SIVUILLE, EIKÄ VOI TEHDÄ UUTTA. NÄPPÄIN PALVELU EI OLE TOIMINNASSA!! KIITTI V****STI SONERA!! EIKÄ SIIS LASKUJA VOI SIIRTÄÄ!!!
01.02.2011 21:00
KERTOKAA JOKU, MILLÄ SAAN SONERAN POIKKI!!!
KUN EI SIELÄ OLE ASIAKASPALVELUA! OMILLE SIVUILLE EI PÄÄSE JA... JA... HITTO!!!
PERUUTUS NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ!!!
KIITOS!
01.02.2011 20:57
minä taas aion vaihtaa soneran pois, koska sielä palvelee VAIN nauhoitus.
enkä saa oikeata ihmistä millään kiinni sieltä, kun olis pitänyt siirtää pari laskua helmikuun loppuun.
ei ne äänipalvelut ole todellakaan hyviä!
ja kun soneran omille sivuillekkaan ei pääse.
siirto numeronäppäimillä ei myöskään ole käytössä! ihmeellistä palvelua!
01.02.2011 20:47
mulla on soneran laajakaista.
oon yrittänyt siirtää kahta laskua helmikuun loppuun, mutta en saa henk koht asiakaspalvelua kiinni mistään, koska se on laitettu nauhoitteeksi!!!
miksi nuo palvelut menee siihen, että langan toisessa päässä on nauha?!!
vaihdan operaattoria HETI, kun jostain saan OIKEAN henkilön kiinni!!!
01.02.2011 20:42
2 / 2